Ga naar inhoud

Mercedes-Benz C63 AMG


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Toen ik de A7 kocht wel, dan erna kon het blijkbaar niet meer of toch niet meer eenvoudig.

 

Ik ben nu aan het informeren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg het nogmaals: het design van die auto is heel organisch en allemaal ronde vormen, en wat doen ze? Uitlaten steken met rechte hoeken... Een tang op een varken imo.

 

Vind de kont van de break trouwens nog altijd te braaf voor een AMG.

 

Eens een berline samenstellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeikers! Ik vind 'm vet, niet perfect maar meer dan mooi genoeg en vooral zéér vet. Gimme!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kont van een station toont inderdaad relatief braaf aan. Maar zo erg is dat toch niet? Die blauwe config van gTa vind ik best knap en valt de AMG-gekheid nog goed mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blauw spel daarboven moet wel ... zit effe neer ... 128k EUR kosten.

 

:lolz:

 

Njah, is ook wel een klikkie-klik TCT-versie met "alles".

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gij moet dat wel zeggen BMW seelsman. :)

 

Klopt, maar ik meen het ook.

 

Wat ik dan weer beter vind aan de C: die Performance zetels :inlove:, en wellicht ook de power en de sound...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat op 110K voor de sedan en veel korting in BE moet je niet verwachten op een AMG-model...

 

Bovendien vermoed ik dat UK aankoop geen optie meer is en dan staat dat nogal fel tegenover de 75K voor een M3 uit de UK...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat betwijfel ik.

Maar hij vergelijkt een M3 in UK met een C63 in België. Is appels en peren he die prijs dan.

 

Je lijkt wel een verkoper.

 

Het zijn de kosten om die wagen ingeschreven te krijgen in België. Dus appels met appels. Zet daar nog 1K extra op voor hem hier te krijgen, ponden aan te kopen en andere formaliteiten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je lijkt wel een verkoper.

 

Het zijn de kosten om die wagen ingeschreven te krijgen in België. Dus appels met appels. Zet daar nog 1K extra op voor hem hier te krijgen, ponden aan te kopen en andere formaliteiten.

 

ja en nee é. Hij weet nog niet hoeveel die kar kost in de UK. Maar ik denk dat het puur op prijs, de M3 steeds in het voordeel zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind ik ook het grootste minpunt. Precies alsof het iets is waar ze achteraf aan gedacht hebben en die dan maar erop geplakt hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid