Liquid Li0n 978 Geplaatst: 19 februari 2024 Geplaatst: 19 februari 2024 (aangepast) eigenlijk kunnen we concluderen dat vogels, in het algemeen, de grootste verliezers zijn. Vóór de groene stroom door andere dieren en vensters en ná de groene stroom ook nog eens door windmolens! ocharme dus die beestjes 19 februari 2024 aangepast door Liquid Li0n 1 Quote
Fr79 506 Geplaatst: 19 februari 2024 Geplaatst: 19 februari 2024 1 uur geleden, josenjef zei: Hij vervangt een PHEV door een diesel en in afweging met een nieuwe PHEV. Bovendien zijn een deel van zijn argumenten puur op de Britse situatie van toepassing. Wat niet wegneemt dat hij geen punt heeft over EV, maar het is niet over de hele lijn te volgen voor mij. Wel ja, dat is ook normaal dat hij naar zijn eigen situatie kijkt. Iedereen doet dat denk ik. Om mezelf nog eens te herhalen: Het zijn allemaal legitieme bedenkingen/bezwaren maar de ene kan of wil er mee leven en voor de andere is 1 of een samenloop ervan een breekpunt. Harry zit duidelijk in de laatste groep en dat is zijn goed recht imho. 1 Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 19 februari 2024 Geplaatst: 19 februari 2024 2 uren geleden, ir_fuel zei: Dat zijn toch altijd de argumenten van "degenen die tegen de stroom in gaan". "MET CIJFERS KAN JE ALLES BEWIJZEN!" Einde. DYOR!!!!! Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 19 februari 2024 Geplaatst: 19 februari 2024 1 minute ago, Polygoon said: DYOR!!!!! Jup, en dan tegelijk claimen dat wat "de wetenschap" beweert fout is, om dan met andere cijfers van diezelfde bronnen hun stelling te bewijzen. Genre: je moet niks geloven van dat covid vaccin of die covid doden, dat is allemaal gemanipuleerd! drie zinnen verder: kijk maar naar de cijfers van de oversterfte, er zijn er al veel dood gegaan aan dat vaccin! Eh wacht ... de cijfers van dezelfde bron zijn dus tegelijk niet en wel waar? Ok dan 2 Quote
Dimitri 732 Geplaatst: 23 juni 2024 Geplaatst: 23 juni 2024 2 uren geleden, Soul zei: Bizarre redenatie toch, de Lotus die hij zo de hemel heeft in geprezen verkopen omdat je de filosofie van het merk niet meer volgt. Dan lijkt het mij eerder dat die kar toch niet zo extreem goed was zoals hij eerder deed uitschijnen. Knappe McLaren, dat wel. Quote
3000 1.080 Geplaatst: 23 juni 2024 Auteur Geplaatst: 23 juni 2024 Dacht ik ook. Is ook de laatste Lotus met benzine motor dus geen slechte om te houden anders. Denk dat er iets anders aan de hand was. Quote
Logic 538 Geplaatst: 24 juni 2024 Geplaatst: 24 juni 2024 Zonder de video deze keer gezien te hebben, met het risico van d'er knal naast te zitten... hij doet gewoon z'n goesting... Als er 'koopjes' te doen zijn (zoals in elke crisis), zal hij -los van hoe hij tegenover de Lotus staat- toch liever een echte supercar hebben, een rationele en emotionele vlieg in één klap. En 't is niet de eerste keer dat 'ie -met ene kronkel- iets probeert te verantwoorden, zoals recent z'n minder 'groene' Range Rover Sport DIESEL, plus verhaal en sneer naar elektrificatie. Yeah yeah Harry. Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 24 juni 2024 Geplaatst: 24 juni 2024 Dat een boer met diezel wil rijden is toch niet zo verrassend? Quote
Logic 538 Geplaatst: 25 juni 2024 Geplaatst: 25 juni 2024 Op 24/6/2024 om 10:43, flupke73 zei: Dat een boer met diezel wil rijden is toch niet zo verrassend? Haha, ik denk dat 'ie zichzelf progressiever inschat of probeert te presenteren, maar aan 't einde van de rit... (ik vind daar ook niks mis mee, trouwens) Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 25 juni 2024 Geplaatst: 25 juni 2024 Wat ook zelden aan bod komt op Youtube en co en al helemaal niet in ‘test-artikels/reviews’ is de ‘ownership-experience’ Dat deel ontbreekt wel eens: stalling, kosten gelinkt aan het hebben, verplicht onderhoud, fragiliteit van techniek OF bodywork*,… Grappig persoonlijk verhaal, de GT4 heb ik sinds april’16, vorige week mijn eerste boekje van Porsche Belgium ontvangen, dat boeit me niet, maar toch want: samen met een recall-briefje *: reden van verkoop van de Aeromax Die Mclaren zal tig keer specialer aanvoelen. Ook de motor van de Lotus is dixit EVOmag echt wel oud aan het worden Quote
Soul 6.060 Geplaatst: 25 juni 2024 Geplaatst: 25 juni 2024 33 minuten geleden, flupke73 zei: Wat ook zelden aan bod komt op Youtube en co en al helemaal niet in ‘test-artikels/reviews’ is de ‘ownership-experience’ Dat deel ontbreekt wel eens: stalling, kosten gelinkt aan het hebben, verplicht onderhoud, fragiliteit van techniek OF bodywork*,… Grappig persoonlijk verhaal, de GT4 heb ik sinds april’16, vorige week mijn eerste boekje van Porsche Belgium ontvangen, dat boeit me niet, maar toch want: samen met een recall-briefje *: reden van verkoop van de Aeromax Die Mclaren zal tig keer specialer aanvoelen. Ook de motor van de Lotus is dixit EVOmag echt wel oud aan het worden Harry geeft toch (een gedeelte van) zijn kosten bloot : Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 25 juni 2024 Geplaatst: 25 juni 2024 35 minuten geleden, flupke73 zei: Wat ook zelden aan bod komt op Youtube en co en al helemaal niet in ‘test-artikels/reviews’ is de ‘ownership-experience’ Dat deel ontbreekt wel eens: stalling, kosten gelinkt aan het hebben, verplicht onderhoud, fragiliteit van techniek OF bodywork*,… Grappig persoonlijk verhaal, de GT4 heb ik sinds april’16, vorige week mijn eerste boekje van Porsche Belgium ontvangen, dat boeit me niet, maar toch want: samen met een recall-briefje Recall voor? Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 25 juni 2024 Geplaatst: 25 juni 2024 19 minuten geleden, Soul zei: Harry geeft toch (een gedeelte van) zijn kosten bloot : Hij wel en oplijsten van kosten is goed voor de views, maar de rest wordt vaak alleen verteld als er een kist in de verkoop gaat bvb: wil je vrouw er mee rijden of er überhaupt gaan inzitten Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 25 juni 2024 Geplaatst: 25 juni 2024 22 minuten geleden, Timo zei: Recall voor? Lichtgewicht beglazing Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 25 juni 2024 Geplaatst: 25 juni 2024 7 minuten geleden, flupke73 zei: Lichtgewicht beglazing En dat is Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.