Ga naar inhoud

BMW Individual lovers


m0rph

Aanbevolen berichten



18d 150pk versie. Dat is toch niet meer van deze tijd?


Het is zo 1 van mijn vrienden[emoji16]
Hij moet wel telkens tonen hoe rap die wel kan rijden als ik mee ben, gemiddeld verbruik direct met 2-3L omhoog[emoji1787]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar anderen en/of bagage wel.
Ruimte is echt iets waar je snel aan went en wat je moeilijk weer af geeft.
Niet echt mee eens. Ik ga binnenkort mijn nieuwe hier voorstellen en die is echt een pak kleiner als mijn vorige (een monovolume). Totaal geen probleem mee, mijn 2 vrouwelijke gezinsleden zijn nu wel verplicht minder mee te nemen op te reis. Met de vorige gingen de meest onnodige dingen mee omdat het kon.

Over plaats op de achterbank zal je gelijk hebben maar in ons geval zit daar maar één iemand.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Luv4DLM zei:

Niet echt mee eens. Ik ga binnenkort mijn nieuwe hier voorstellen en die is echt een pak kleiner als mijn vorige (een monovolume). Totaal geen probleem mee, mijn 2 vrouwelijke gezinsleden zijn nu wel verplicht minder mee te nemen op te reis. Met de vorige gingen de meest onnodige dingen mee omdat het kon.

Over plaats op de achterbank zal je gelijk hebben maar in ons geval zit daar maar één iemand.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
 

Misschien moest ik meer nuanceren.

Ik spreek niet over de evolutie van een monovolume naar een gewone auto, maar over 2 (zeer) gelijkaardige auto's, én erbij veronderstellend dat je ook geen fundamenteel anders rijdende auto krijgt bij het up- of downgraden.

(OK, een '3 rijdt anders dan een '5, als je ze rechtstreeks met elkaar vergelijkt zelfs grondig anders, maar all in all zijn dat vrij gelijkaardige auto's.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
13 uren geleden, Phil zei:

Godver je bent me voor.

@gTa eat your heart out!

Zalig, al die oude kleuren die weer opduiken!! :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Phil zei:

Godver je bent me voor.

@gTa eat your heart out!

Even vragen, toch: waarom 'eat your heart out'? Dat veronderstelt dat ik wegkwijn, waarom? Uitdrukking betekent toch iets als "ik ben beter dan jou" of "hierzie vriend, in your face, mo'fo" of iets in die aard? 😕

Bedoel je niet eerder gewoon: leef u uit? (hoop ik...)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onlangs nog gezet hier ergens dat "mijn" M4 (uiteraard een cabrio) wel eens in een oude lichtblauwtint zou mogen zijn, genre cirrusblauw.

Cirrus is nog een heel pak lichter dan maldivenblau, maar toch:

 

2018-11-18 09_46_14-Window.jpg

2018-11-18 09_46_31-.jpg

2018-11-18 09_46_45-BMW Individual.jpg

2018-11-18 09_46_59-BMW Individual.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/18/2018 at 9:57 AM, gTa said:

Even vragen, toch: waarom 'eat your heart out'? Dat veronderstelt dat ik wegkwijn, waarom? Uitdrukking betekent toch iets als "ik ben beter dan jou" of "hierzie vriend, in your face, mo'fo" of iets in die aard? 😕

Bedoel je niet eerder gewoon: leef u uit? (hoop ik...)

Heb mij idd vergist. @gTa

Ik bedoelde iets in de zin van 'leef u uit', en heb blijkbaar een volledig verkeerde uitdrukking gebruikt hiervoor. :facepalm: Mea culpa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Phil zei:

Heb mij idd vergist. @gTa

Ik bedoelde iets in de zin van 'leef u uit', en heb blijkbaar een volledig verkeerde uitdrukking gebruikt hiervoor. :facepalm: Mea culpa.

Np, dacht al zoiets :D "leef je uit" is idd wel the thing to do. Already done. Heerlijke configger imo :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid