Ga naar inhoud

BMW Individual lovers


m0rph

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
9 hours ago, William Blake said:

Heerlijke spec, maar voor mij hoeven die M-Performance uitlaat, frontlip, etc niet.

 

M Performance uitlaat wel, maar dan zonder de carbon tips he.

Alhoewel een Competition Pack al standaard black chrome tipe heeft en dieper klinkt dan een standaard M3/4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Phil zei:

M Performance uitlaat wel, maar dan zonder de carbon tips he.

Alhoewel een Competition Pack al standaard black chrome tipe heeft en dieper klinkt dan een standaard M3/4.

Goed punt!

Klant van mij heeft een M4 CP en die klinkt echt lekker luid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
26 minutes ago, gTa said:

Maak dat nu toch ne keer in touring. :cry: 

Gewoon bij Alpina shoppen. Die weten tenminste hoe ze een ophanging moeten maken :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Gewoon bij Alpina shoppen. Die weten tenminste hoe ze een ophanging moeten maken :roll:

Bij Alpina zou ik een diesel kiezen. :oops: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel. Verschil D3 - B3 is niet zo bijster groot. Verschil B3 - M3 is (naar mijn mening) enorm groot. Compleet andere auto, ander karakter.

Zo'n M3 touring zo eerder zo'n "schizofreen" of hooligan-karakter gaan hebben zoals een C 63 (S) AMG dat ook heeft.
Een Alpina B3 heeft dat niet, een D3 helemaal niet. Die zijn veel verfijnder. Alpina = goed glas wijn. M3 = wodka-RedBull.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, gTa said:

Toch wel. Verschil D3 - B3 is niet zo bijster groot. Verschil B3 - M3 is (naar mijn mening) enorm groot. Compleet andere auto, ander karakter.

Zo'n M3 touring zo eerder zo'n "schizofreen" of hooligan-karakter gaan hebben zoals een C 63 (S) AMG dat ook heeft.
Een Alpina B3 heeft dat niet, een D3 helemaal niet. Die zijn veel verfijnder. Alpina = goed glas wijn. M3 = wodka-RedBull.

Letterlijk.

https://www.alpinawein.de/de/index.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid