Ga naar inhoud

BMW F20/F21 1 Reeks LCI


Phil

Aanbevolen berichten

De verrassing zat inderdaad ergens anders, zoals forummember Reynaerde al aangaf!

 

Front is gi-gan-tisch hard verbeterd, vooral de foto met de twee naast elkaar toont wat voor 'n afzichtelijk mormel die PFL eigenlijk was. :oops: Mannekens toch.

Kont: mjah, vorige was niet slecht maar kon beter, geen idee echter of de FL nu dat "betere" is. Alvast niet verkeerd, komt wel snor, dus.

 

Zeer geslaagde facelift.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dit niet zowat de meest grondige facelift ooit zijn, bij BMW?

 

Framfy??

 

Leefde gij nog ???

 

groetjes alvast van Cslgoesfun :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig! De eerste 1 serie ooit die ik mooi vind.

Voorkant is zwaar verbeterd, kreeg kotsneigingen van de pré facelift voorkant.

Achterkant vind ik ook fel verbeterd, achterlichten zijn nu echt in de BMW stijl.

Ik ben fan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap potverdorie. Deze in 120d motorisatie zou ideaal zijn als daily, en boxster als weekend-car.

Ik zie het weer helemaal zitten [emoji16]

120d gaat echt mak aanvoelen als je een M3 gewoon bent. Steek daar een naft in en dat gaat veel beter rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel tijd dat bmw een nieuw standaardstuur maakt, dit is al wat aan het verouderen vind ik

Dan mogen ze de knoppen erop meteen terug herschikken, en dan vooral de bediening van de cruisecontrol. De hendel bij de E87 vond ik zoveel keer handiger, sneller en veiliger te bedienen. Nu moet ik steeds mijn blik afwenden naar het stuur om te zien welk knopje ik moet indrukken ...

Buiten de bediening van het volume gebruik ik de andere knoppen zelfs niet, 'k doe 't meeste via de iDrive.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan mogen ze de knoppen erop meteen terug herschikken, en dan vooral de bediening van de cruisecontrol. De hendel bij de E87 vond ik zoveel keer handiger, sneller en veiliger te bedienen. Nu moet ik steeds mijn blik afwenden naar het stuur om te zien welk knopje ik moet indrukken ...

Buiten de bediening van het volume gebruik ik de andere knoppen zelfs niet, 'k doe 't meeste via de iDrive.

aanzetten is inderdaad moeilijker,maar om de snelheid te veranderen is het wel eenvoudiger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fok, nu al LCI :(:D

Vooral de kont is serieus wennen, maar ik denk wel dat ik het op termijn (zoals de meeste BMW's) wel mooi ga vinden. Aan het interieur zie ik geen verschil precies? Al vind ik de vorige met de juiste uitrusting echt nog knap (M-pack is must).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid