Ga naar inhoud

BMW F20/F21 1 Reeks LCI

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Al zit er 60 of 250pk diesels in zo een ding, eens de 4000tpm voorbij valt zoiets stil...

Met de 8-speed ZF gearbox voel je dat niet!
Geplaatst:

Vandaag mooie 116i met m-pack en nog wat prul voor klant samengesteld, zat ergens in de 26

Geplaatst:

xenon en m-pack doet wel enorm veel op pfl

Het enige probleem met de pfl zijn die compleet gedisproportioneerde koplampen. Daar gaat geen xenon of m pack iets aan veranderen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Al zit er 60 of 250pk diesels in zo een ding, eens de 4000tpm voorbij valt zoiets stil...

You won't say.

Geplaatst:

Dat design zie je niet als je in de auto zit.

Ja dat zie je niet :)

Geplaatst:

ben benieuwd naar de eerste ombouw 

Geplaatst:

4jw47a.jpg

knap, maar je sierstuk hangt precies wat laag?

Geplaatst:

Sorry, maar een biturbo à la 125d of 335d blijft mooi trekken tot voorbij 4500 toeren hoor.

Geplaatst:

Sorry, maar een biturbo à la 125d of 335d blijft mooi trekken tot voorbij 4500 toeren hoor.

Het zal dan toch niet ver voorbij 4500 toeren zijn :D

Geplaatst:

Er voorbij is er voorbij :D

Vandaag op het autosalon gezien. Het is echt een hele verbetering, maar irl was hij toch minder dan op foto. M235i all the way.

Geplaatst:

knap, maar je sierstuk hangt precies wat laag?

Laatste OT-post: is bij mij niet het MP-sierstuk maar de einddemper. Hang idd visueel zo'n dikke cm te laag, de oorspronkelijke uitlaat hing ook al wat laag, maar het was net een tikkeltje minder erg. Eens laten nakijken toen ik voor een ander probleempje bij een BMW-niederlassung in Zwitserland was. Volgens heb "is hij perfect geplaatst", en laat ik het best zo. Ook heeft de uitlaat op 2 zeer kleine punten de rand van de bumper gesmolten dus moest ik hem hoger hangen zou dat het wellicht erger maken. Ik ga er dus niets aan doen.

Geplaatst:

nieuwe wallpaper :inlove:

bmw-1-series-wallpaper-1920x1200-04.jpg.

Geplaatst:

ik wil zo hard ééntje :inlove:

Geplaatst:

ik wil zo hard ééntje :inlove:

Neen, dat wil je niet wegens geen atmo. Of zat je daar zonder reden de afgelopen drie weken over te zagen?  :D

Geplaatst:

Heeft die de sound composer van de M4 in zijn M135i geduwd?

Ja, en blijkbaar kan je ook het volume ervan aanpassen  :lol:

Geplaatst:

Indeed. Zou zelfs te coderen zijn...
Geplaatst:

Ja waar zitten al die pipo's nu die beweren dat het DE ECHTE motorsound is die binnen versterkt wordt :ninja:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

gaat dat op een 120d ook? :D

Geplaatst:

Neen, dat wil je niet wegens geen atmo. Of zat je daar zonder reden de afgelopen drie weken over te zagen?  :D

ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik een x35i wil, enkel geen uit de generatie 2006-2008

Geplaatst:

Als dat ding een soundcomposer heeft denk ik wel ja. Zal wel dezelfde module zijn die in alle auto's zit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in