Ga naar inhoud

BMW F20/F21 1 Reeks LCI


Phil

Aanbevolen berichten

Indien het ooit aan de orde zou zijn, lijkt dit scenario aanlokkelijk: 116i advantage + zetelverwarming als firmawagen & 125i verkopen voor wat klassiek speelgoed :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft geen zin BWS. Toere gaat toch geen operationele lease pakken zeker :)

 

Ik zou zeggen, pak de aanschafprijs, trek daar de restwaarde vanaf (pak 16%) doe de overschot maal 1.15 en deel dat door het aantal maanden van je lease. Dat geeft toch een bepaalde grootte-orde aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft geen zin BWS. Toere gaat toch geen operationele lease pakken zeker :)

.

Why not? Anders komt hij over 3 jaar klagen over 'T feit dat hij 800 euro moet spenderen aan zijn banden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat als je echt te veel geld wil uitgeven voor je kar dat idd de beste manier is.

Die marges zijn idd echt hoog. Wist niet dat je op die site alleen prijzen kreeg voor operationele leasing ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft geen zin BWS. Toere gaat toch geen operationele lease pakken zeker :)

Ik zou zeggen, pak de aanschafprijs, trek daar de restwaarde vanaf (pak 16%) doe de overschot maal 1.15 en deel dat door het aantal maanden van je lease. Dat geeft toch een bepaalde grootte-orde aan.

Gedacht is ook van de Mini als voorschot, en de rest met een gewone financiering.

Why not? Anders komt hij over 3 jaar klagen over 'T feit dat hij 800 euro moet spenderen aan zijn banden :D

Via de zaak ga je mij nooit horen klagen ivm autokosten.

Privé ja dan durf ik wel eens klagen [emoji16]

Ik zou voor de 125d M-sport gaan als ik de motoren bezie, 224 pk diesel, nou nou niet slecht.

Zou ook mijn keuze zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom een diesel, Toere? Doe jij dan zoveel kilometers?

Laatste tijd toch wel wat meer dan vroeger. Vorig jaar kleine 20.000 met de M3, en 15000 met de Mini.. Is de bedoeling om een tijdje (2 jaar) het te doen met 1 daily en mijn camionetje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop eens een tweedehands benzine F20/21, met wat je uit kan sparen bespaar je jezelf het diesel-lot!

Gaat trouwens lachen worden wanneer over X aantal maanden/jaren de policy tov diesels gaat wijzigen; staat de gemiddelde Belg daar met zijn tractor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je rap genoeg rijdt dan zien de mensen alleen de mooiste kant!

Het moet wel hard zijn voor je om dit topic te lezen met al de negatieve commentaar op de pré facelift  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet echt, als Audi fan altijd al de A3 mooier gevonden, maar wou per sé het pakket dat de 125i me biedt. Nog altijd geen seconde spijt van gehad. Nu vind ik persoonlijk dat mijn config hem best ok maakt vanuit zijaanzicht en achteraan, maar vooraan zal hij altijd een face only a mother could love hebben.

 

hé kijk, een tof  bakje:

 

t8urrp.jpg

 

4jw47a.jpg

 

 

oh jammer:

 

20tfb5y.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet echt, als Audi fan altijd al de A3 mooier gevonden, maar wou per sé het pakket dat de 125i me biedt. Nog altijd geen seconde spijt van gehad. Nu vind ik persoonlijk dat mijn config hem best ok maakt vanuit zijaanzicht en achteraan, maar vooraan zal hij altijd een face only a mother could love hebben.

 

hé kijk, een tof  bakje:

 

t8urrp.jpg

 

4jw47a.jpg

 

 

oh jammer:

 

20tfb5y.jpg

Ben blij dat je het zelf ook ziet en zal wel zeer goed rijden met RWD. En jouw config ziet er idd niet slecht uit maar toch knaagt het ergens qua design deze auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid