Ga naar inhoud

DIY: Mancave

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ga zoals ik voor traktor he, werkt wel nie samen met serato want das gewoon de directe concurrent. Goedkoper en praktisch even goed. Mijn mixer incl. de software en de vinyls was een goeie 600. Als ge meer dan 2 kanalen wilt gaat ge uiteraard ook meer betalen.

en vergeet de platen niet he, vinyls zijn een dure affaire. ge kunt daar zonder veel moeite elke maand een maandloon aanhangen :D

En als ze die 2 TT's enkel gaat gebruiken om die timecode platen te draaien op serato of traktor is da wel serieus zonde van die platendraaiers hoor, dan kan ze evengoed met cd spelers blijven werken en 2 timecode cd's.

aangepast door C_X
Geplaatst:

Ze heeft geen cd spelers he. Die DDJ is een digitale controller. 

Denk da'k een just een Rane 62 op de kop heb kunnen tikken voor... 900 eur...

blijft veel geld voor een kind. Maar als ze binnen een paar jaar op Tomorrow Land staat zal ik mijn investering wel terugkrijgen zeker ? :)

Geplaatst: (aangepast)

'k Wil nu geen ballons doorprikken en 't is mooi da ge droomt en 't is u volledig gegund maar nie teveel dromen hé :P (wereldje is nogal verzadigd)

Alles kan he, hey mij hebben ze wel ooit een rijbewijs gegeven van nen bus :D

aangepast door C_X
Geplaatst:
3 minutes ago, C_X said:

'k Wil nu geen ballons doorprikken en 't is mooi da ge droomt en 't is u volledig gegund maar nie teveel dromen hé :P (wereldje is nogal verzadigd)

Alles kan he, hey mij hebben ze wel ooit een rijbewijs gegeven van nen bus gegeven :D

Weet ik wel. 

Maar 't is een blond meisje, dat op vinyls kan draaien. En daarvan schijnen er niet al te veel te zijn. 

Iig zolang ze fun heeft is het voor mij al in orde ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 minuut geleden zei DDke:

't Is sowieso een duur toestel en nu zijt ge 500 beter af dan nieuw... 't Is gij dat het moet weten maar ik vind het teveel voor wat het is als ge dan naar Traktor gaat kijken. (da zijn nu wel de enige 2 merken die iets dergelijks aanbieden)

Als ge da echt wilt is da gene misse koop op't eerste zicht.

Zijt verdomme blij da ge zoveel keuze hebt tegenwoordig want wa gij zegt dat er geen alternatief bestaat klopt langs geen kanten hoor, vroeger was da zo, ge kocht ofwel brol ofwel 2 technics sl's en ne rodec, er was niks anders :P

Geplaatst:

De Rodec mixer in ons jeugdhuis overleefde echt alles, hoeveel liters bier daar wel niet overeen zijn gegaan.
Van tijd tot tijd eens een kanaaltje dat uitgekuist moest worden maar voorts :up: 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Die dingen krijgt ge enkel kapot met ne nucleairen aanval :D

Had bijna een Rodec MX180 of 240 gekocht maar ben toch voor het moderne gegaan, betere klankkwaliteit in het geval van mijn mixer en dan die gigantische uitbreidings mogelijkheden + al die digitale snufjes erbij hebben me toch doen overleunen naar dat. Desalwelteplus kunt ge gewoon standaard mixen met 2 vinyls zonder de poespas erbij. 

Geplaatst:
16 minutes ago, C_X said:

't Is sowieso een duur toestel en nu zijt ge 500 beter af dan nieuw... 't Is gij dat het moet weten maar ik vind het teveel voor wat het is als ge dan naar Traktor gaat kijken. (da zijn nu wel de enige 2 merken die iets dergelijks aanbieden)

Als ge da echt wilt is da gene misse koop op't eerste zicht.

Zijt verdomme blij da ge zoveel keuze hebt tegenwoordig want wa gij zegt dat er geen alternatief bestaat klopt langs geen kanten hoor, vroeger was da zo, ge kocht ofwel brol ofwel 2 technics sl's en ne rodec, er was niks anders :P

Waar zie jij rane 62's aan 1400 eur?

goedkoopste die in kan vinden is 1800 eur. Want aan 1400 eur zou ik dat nog overwegen, kan de btw terugtrekken en dan scheelt het nog 250 eur voor een nieuwe..

Geplaatst:
44 minutes ago, DDke said:

Weet ik wel. 

Maar 't is een blond meisje, dat op vinyls kan draaien. En daarvan schijnen er niet al te veel te zijn. 

Foto?

* RUN AWAY *

Geplaatst:
1 minute ago, ICM said:

Foto?

* RUN AWAY *

Just, vergeten!

IMG_2790.JPG.6b3c6a139b76cc49b4b966217eb9e5ef.JPG

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Oei... en wij denken dat het een mooi meisje was :(

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk

Geplaatst:
18 uur geleden zei DDke:

Weet ik wel. 

Wou het net zeggen.... jongedame + sexy kledij (en dat bedoel ik niet vulgair) + goede muziek en dan is er steeds een bepaalde interesse.
Of ze gaat nog wat verder :) Ze zal Niki Belucci wel kennen.

Geplaatst:

Zij misschien niet, ik wel :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
14 minuten geleden zei ST TDCi:

Wou het net zeggen.... jongedame + sexy kledij (en dat bedoel ik niet vulgair) + goede muziek en dan is er steeds een bepaalde interesse.
Of ze gaat nog wat verder :) Ze zal Niki Belucci wel kennen.

Niets van, Nina Kraviz

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Lady Dana > all!

Geplaatst:

Amelie lens :P dat ze dan al maar een vriendje zoekt die haar platen producet voor haar .

Geplaatst:

@DDke... Maat van mij verkoopt 2 sl1210 mk2's voor 450 stuk, ze hebben een beetje gebruikssporen maar zijn overall in perfect werkende toestand. Heb jij eventueel interesse? :)

Geplaatst:
51 minutes ago, C_X said:

@DDke... Maat van mij verkoopt 2 sl1210 mk2's voor 450 stuk, ze hebben een beetje gebruikssporen maar zijn overall in perfect werkende toestand. Heb jij eventueel interesse? :)

Eigenlijk niet meer. Ik ga waarschijnlijk gaan voor 2 nieuwe Synq XTRM.1

synq-audio-x-trm-1-20795.jpg

Geplaatst:

Oki. 't Was nochtans nen deftge prijs voor die tafels.

Geplaatst:

Heb de mijne (toen ze nog nieuw te koop waren) ongeveer zoveel betaald, dus valt idd nog mee.

Geplaatst:

In mijnen tijd was het +- 20.000 Bef per stuk. Dingen verliezen hun waarde in elk geval maar zeer traag of niet [emoji14]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in