Ga naar inhoud

DIY: Mancave


C_X

Aanbevolen berichten

Wel daar heb ik er 6 van staan en 6 oude geuze alsook 1 fles oude geuze van 1998... die blijkt nog steeds drinkbaar te zijn daar er op de flessen van 2014/15 een vervaldatum van 2035 staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zorg meestal dat ik qua Gueuze Oude Boon, Hanssens en Girardin zwart heb liggen. Een paar andere op de foto heb ik ook wel. Dobbelen IPA van La Chouffe, Orval, een beetje trappist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just nog een brandkast of safe voor mn wapens die bij den decor past want da lelijk grijs ding steekt af. En alles dak vind weegt een halve ton :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom langs, iedereen is altijd welgekomen, allez... iedereen is een groot woord :D

En van die brandkast of kuis is de enige bedoeling dat niemand buiten mijzelf aan de wapens kan, that's it, dus niet echt een brand veilige kluis dat niemand kan stelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De cd speler is overleden. Eens een topmodel nu een topmodel met versleten laser... onvindbaar nieuw en wordt al enkele jaren niet meer nieuw gemaakt. Ik ga me dus verder bedienen met een middelmatig model maar me weer meer toeleggen op de platen. Zo krijgt mn tt een nieuwe onderbody, is reeds voorzien van spikes, houten voet, graniet onderstuk, gewapend rubber en komt er nieuwe bekabeling in de arm. Naald is al een. Peperduur ding en is nog in prima staat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDspelers zijn er toch nog genoeg te krijgen op bijv. kapaza.

Kosten 55 à 65 euro...

 

Maar platendraaiers... hebben uiteraard ook hun charme... en hun warmte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga echt op mijn systeen geen cd speler hangen van 60 euro. Wil ik mijn oude teac met VRDS ophanging vervangen naar iets soortgelijk moet ik diep in de buidel tasten. 2 a 2.5k diep...

Link naar reactie
Delen op andere sites

TT voor de moment zonder de belangrijkste upgrades (behalve dan de naald en phono pre amp)...

00b9738e88d51543ab0ac18382175928.jpg

07c311955b7db40a134e25c411577f9d.jpg

Stylus is een ortofon 40 in een ortofon super OM cartridge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een compromis moeten maken...Ik kon niet anders, heb moeten plooien...

Mijn vriend haat mijn muziek en vice versa. Om hem dan toch maar gelukkig te maken zijn er een paarplaten bijgekomen met oordiaree er op (moest ik kunnen schijten via m'n oren ik deed het bij die muzak)

Lady gaga en adele op plaat, 

Moest mijn eindamp kunnen spreken hij maakte me uit voor rotte vis :(

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet wel eens een boek gaan schrijven. Welk bier bij welke muziek. Voor de moment vind ik dat ne Chouffe Houblon perfect past bij The Prodigy, iets te zacht van klanken zijn dan weer Basement Jaxx,daarvoor pakt ge beter ne chimay van een jaar of 3 oud.


Da gaat zo zwaar niet verkopen, ma bon, in bij gedachten klinkt het goed. Bier en muziek :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nie of ge ermee aan't rammelen zijn gezien mijn geaardheid want ik ken u maar veel recente muziek wordt ofwel eerst op vinyl uitgebracht ofwel geremastered voor vinyl.

PS: Een koud pintje voor al mijn Bonzai platen :D


Verder heeft het niks met da homo gedoe te maken maar ABBA  :inlove:  (en nie zeggen dat nie waar is he want als het perongeluk op de radio komt gaat den helft hier meezingen :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En over meezingen gesproken, in de bussen waar ik nu mee rij zit een ingebouwde autoradio met een speakertje boven je, heel handig en ook eens leuk voor het nieuws te luisteren.

Bus leeg = meezingen... en zo geschiedde het op een bepaalde dag als plots "PING" (het belgeluid als iemand wil afstappen) -> zeer rode kop, meisje zwaaide eens vriendelijk bij het afstappen. Die zal ook eens goed gelachen hebben met mijn valse noten :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Abba :inlove:

 

Zat vroeger steevast in m'n pa z'n cassettespeler in de auto.

Als klein manneke dat (net) kon lezen vond ik er niet beter op om steevast 'plai papa, plai papa' te roepen als'k de auto inkroop.

 

Op de display stond immers 'PLAY' bij het afspelen van een cassette  :lol:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid