Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Das maar 14 euries voor een inkom ticket :o

 

http://concorsodeleganzavilladeste.com

 

910 km van bij mij thuis en 6 euro voor parking fee op de Public Day. Nog zo iets voor op de bucket list dus... Dat vind ik wel de moeite. We zullen er een mooi verslagje aanbreien en genoeg focussen op een merk, dan krijgen we wel ergens iets los om tot daar te karren  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

:(

F40, ik wil dat ooit nog.

Ik als simpele mens zou al content zijn met een F430, wel een manuele en tdf blauwe.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso een must-do als je liefhebber van exquisite oldtimers bent, staat eveneens op mijn bucket list, maar dan overnachting ter plaatse incluis...

Zelf mee doen, die ambitie had ik ooit, maar ik heb ondertussen beseft dat die kans klein is tenzij je massaal veel centen verdient en je een +800k classic kan kopen.

Verstand komt met de jaren zeker? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Never say never hé. Je kan nog altijd op de Euromillions spelen en veel chance hebben. Kans op grote pot is wel zero komma zero zero zero zero enz.  ^_^ Dat van die overnachting is nog niet zo'n gek slecht idee trouwens, daar had ik nog niet eens aan gedacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal die centen al maar boven!

 

Ik heb 't eens uitgezocht hoeveel het je kost om daar all-in aan mee te doen, een paar duizendjes will do the trick!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We houden het gewoon lekker pauper op een bezoekje tijdens de Public Day, 910 km heen, 910 km terug, een overnachtinkje, hapje, drankje, diesel/naft, 6 EUR parking, 14 EUR inkom. Komt goed. Staat op de bucket list ^_^  

Link naar reactie
Delen op andere sites

All in beleving op alle grote klassieker evenementen, dat staat ook op mijn bucket list.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopte dit artikel eigenlijk of overdreef die kerel gigantisch hard? Ik herinner me dat het er op neer kwam dat de M5 een F430 (zoals in de titeltjes staat) kon bijhouden en hij er niet voor moest onder doen. 

 

169qqeb.jpg

 

2z5jbkm.jpg

 

1zm3441.jpg

 

qn48yh.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid