Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

ferrari 312p

 

1049-13.jpg

 

Dikke foto. Heb je dan genoeg plaats om te schakelen, die deur zit er dan toch boven (10-15cm?)? Of zie ik het niet goed? 

 

Ook grappig, rechts gestuurd en dan toch nog rechts kunnen schakelen alsof je links zou zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke foto. Heb je dan genoeg plaats om te schakelen, die deur zit er dan toch boven (10-15cm?)? Of zie ik het niet goed?

Ook grappig, rechts gestuurd en dan toch nog rechts kunnen schakelen alsof je links zou zitten.

Ja hoor. Die deur is maar een heel dun stukje metaal. De stevigheid komt van de chassisbalken die je ziet zitten en waar je over klimt :)

Boven de pook zitten zelfs nog metertjes enz :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zie je het goed:

 

2776068815_34c62da143_z.jpg

 

 

Als ik die foto zo zie, dat moet toch gigantisch warm zijn binnenin als je daar in de zomer of weet ik veel wanneer mee rijdt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zie je het goed:

 

2776068815_34c62da143_z.jpg

 

 

Als ik die foto zo zie, dat moet toch gigantisch warm zijn binnenin als je daar in de zomer of weet ik veel wanneer mee rijdt. 

Dat is om met te racen hé, niet om met te rijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan? Het blijft het toch nog altijd gigantisch warm, sowieso met zo'n raampartij. Ik voel de warmte al. 

Die hitte die door de raam komt zal nog het minste zijn... Vlak achter je rug is er een vuurspuwend monster in werking....

Link naar reactie
Delen op andere sites

En is dat origineel, die kleurstelling?

Wel vet. Ik vind Pozzi blauw eigenlijk echt lelijk op een recente Ferrari (mist metallic), maar op een F40 vind ik 't wel knap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan je au fond van elke topvrouw zeggen als ze make-up aan heeft.

Oplossing: trek die wrap (make-up) er af en laat er een ander op hangen.

Ondertussen verandert dat niks aan het feit dat het een topvrouw is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En is dat origineel, die kleurstelling?

Wel vet. Ik vind Pozzi blauw eigenlijk echt lelijk op een recente Ferrari (mist metallic), maar op een F40 vind ik 't wel knap.

Nee, waren origineel allemaal rood dacht ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid