gewoon ik 6.653 Geplaatst: 12 juni 2015 Delen Geplaatst: 12 juni 2015 Valt best mee, alleen de optielijst is eindeloos tandpastasmile zit ook in die lijst? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanC 7.168 Geplaatst: 12 juni 2015 Delen Geplaatst: 12 juni 2015 Hmm, nee, van achteren valt het mee, profiel en voorkant zeggen me voorlopig helemaal niks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 12 juni 2015 Delen Geplaatst: 12 juni 2015 Waar zijn nu die laser lights waar ze zoveel spel rond maakten. Had eigenlijk ook oled achterlichten verwacht zoals bij die laatste M4 concept. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ritsuke 5.333 Geplaatst: 12 juni 2015 Delen Geplaatst: 12 juni 2015 Waar zijn nu die laser lights waar ze zoveel spel rond maakten. Had eigenlijk ook oled achterlichten verwacht zoals bij die laatste M4 concept. Die zitten er op. Te herkennen aan het blauwe lijntje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 9.991 Geplaatst: 13 juni 2015 Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Allesinds beter dan de vorige. maar zit continue te denken aan welk model mij de achterkant doet denken. komt mij zo bekend voor precies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.535 Geplaatst: 13 juni 2015 Delen Geplaatst: 13 juni 2015 maar zit continue te denken aan welk model mij de achterkant doet denken. komt mij zo bekend voor precies. 5GT 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.168 Geplaatst: 13 juni 2015 Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Ik heb zowaar een flashback naar de E65, zowel binnen als buiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.373 Geplaatst: 13 juni 2015 Delen Geplaatst: 13 juni 2015 E38 uber alles 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 13 juni 2015 Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Die zitten er op. Te herkennen aan het blauwe lijntje. Wist ik, maar ik vroeg het mij af omdat ze nog niet op de configurator stonden. Zijn de laserlights bij de i8 eigenlijk al verkrijgbaar? USA krijgt sowieso geen laser lights. Ben benieuwd of er ook nog een plug in met en 6 cilinder aankomt. Zodat ze met de S500 plug in en panamera s e hybrid de concurrentie kunnen aangaan. Verder hebben ze de C02 van de motoren wel goed naar beneden gekregen. De 740i van 2008 stoote 230g uit (was wel nog 6traps automaat en geen start stop), deze nog maar 160 denk ik. Nu maar hopen dat de turbo's langer meegaan... Ook benieuwd naar de individual kleuren en naar hoeveel graden de rugleuning van de achterstoelen kan plooien. Qua prijs is er niet zoveel veranderd precies. Basisprijs is iets duurder, maar er zit standaard ook al meer op. Vorige had geen luchtvering bv. Veel mooie velgen op de config, vnl de 19 duimers. Die 20 inch 5 spaaks van het Msportpakket vind ik echt voor johnny's. Vraag me ook af waarom ze geen volledig pano dak kunnen maken. Niet stijf/stevig genoeg? Dak te zwaar? Of heeft dit met de carbon onderdelen te maken. Jammer dat de pinkers van de deurflank naar de zijspiegels verplaatst zijn, maar dat moet blijkbaar volgens de nieuwe europese regels. Die trend van de oversized uitlaten mag ook wel eens stoppen. Eerst volvo, dan audi met hun a6. Nu dit... Ik moet zeggen dat ik bij de 730d die dubbele pijpjes aan een kant nog wel knap vond. Net zoals bij de vorige alpina modellen. Dashboard is nu standaard overtokken met leder, @@BMWMB zal blij zijn. Al zal dit bij de volgende 5 waarschijnlijk wel terug een optie worden. Verder vraag ik me ook af voor wat de esthetische functie van dat stukje zwart plastiek tussen de nieren is. Misschien om ervoor te zorgen dat de camera die daar steekt minder opvalt..? Is er trouwens iemand die een fotoshop kan maken waarbij de lichten niet tegen de nieren komen? Zoals bij bijna alle BMW modellen begin ik hem wel te apprecieren. Enkel bij de e92, 4 serie en de laatste x1 was het direct raak. De rest van de huidige lineup is eigenlijk lelijk, maar je geraakt eraan gewend. Kijk maar naar de eerste reacties in elk topic van een nieuwe BMW. Sterk merk dus Nog een ding: wat is eigenlijk het verschil tussen gewoon leder en volleder? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.660 Geplaatst: 13 juni 2015 Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Hier nog heel wat foto's... http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=1138204 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 Al die grijze knopjes zijn blijkbaar nog steeds van plastiek, maar wel overspoten met een metaalachtige spray. Het stukje zwarte plastiek tussen de nieren heeft 2 functies blijkbaar: die camera verstoppen, ervoor zorgen dat de lichten en grill een soort 'horizontale balk' vormen zoals bij de vroegere bmw's Wat ik wel vreemd vind: er is een draadloze oplader voor je gsm, maar de sleutel moet je wel inpluggen. Die klep voor de stekker (bij de plug in versie) verpest wel de lijn. Mercedes heeft daar toch een mooiere oplssing voor. Zouden ze dit uit gebruiksgemak gedaan hebben, aangezien de batterij toch in de koffer steekt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimitri 561 Geplaatst: 16 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.660 Geplaatst: 16 juni 2015 Delen Geplaatst: 16 juni 2015 Ik vind 'm zeer knap zoals in de video, zo zonder M-pakket. Deze velgen zijn ook knapper dan die van het M-pakket. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.073 Geplaatst: 16 juni 2015 Delen Geplaatst: 16 juni 2015 Ik ben ook positief verrast, vergeleken met m'n teleurstelling van de eerste spypics zonder camouflage. Ziet er goed uit, zeker binnenin is 'ie bijzonder knap, vind ik. Van buiten: niet mis. Statig, net voldoende sportief ogend. 't M Pack vind ik absoluut geen meerwaarde. Benieuwd wat er nog komt van motoren. Bij de benzines lijkt 't mij dat we enkel nog maar de V12 mogen verwachten, tenzij er een benzine M Performance versie komt? Bij de diesels nog de 740d en 750d? En dan wat modelletjes met een stekker aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.660 Geplaatst: 16 juni 2015 Delen Geplaatst: 16 juni 2015 Als je de optie Hoogglans Shadowline aanvinkt, zonder het M-Sportpakket, dan worden enkel de lijsten rond de ramen zwart, terwijl alle andere chromé accenten, zoals die lijst onderaan de flanken, chroom blijven. Spijtig... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Qua looks ga ik er me niet over uitlaten. Nog niet gezien in het echt en uiteindelijk is dat het probleem van al degene die niet in de S of 7 zitten. Rijervaring ben ik meer curieus naar. Gaan ze het serene gevoel van moeiteloos voorbewegen dat bij dit type auto hoort, kunnen verderzetten? En gaan ze er het vleugje sportiviteit kunnen bij behouden? De F01 was wel erg zwaar en lomp geworden, zodanig zelfs dat de W221 lichtvoetiger aanvoelde. Motorbenamingen baren me ook zorgen. 730i (= 2.0 4-cilinder 245pk ?), 740e (= 2.0 turbo van 245pk met electrische hulp?) Dat tablet gedoe voor achteraan is toch wel handig en goed gezien, bij de huidige S is dit nog met lompe afstandsbedieningen. En dan hopen dat je dat tablet EINDELIJK eruit kan nemen. Enerzijds voor als je er dingen wil op uloaden (muziek, route, etc) en anderzijds voor als ge dergelijke gedrochten in uw auto niet wilt. Wat was er in hemelsnaam verkeerd met een scherm dat IN het dashboard zat en IN de hoodsteunen zodat je nog het gevoel had in een auto te zitten. Die dingen zien er tegenwoordig meer en meer uit alsof ze recht van de fabriek den Auto5 inreden om er wat speelgoed aan te bouwen. Het M-pakket past er beter op dan op de F01 vind ik. Ik wist niet dat er op een F01 een M-pakket te verkrijgen viel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.236 Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 En dan hopen dat je dat tablet EINDELIJK eruit kan nemen. Enerzijds voor als je er dingen wil op uloaden (muziek, route, etc) en anderzijds voor als ge dergelijke gedrochten in uw auto niet wilt. Wat was er in hemelsnaam verkeerd met een scherm dat IN het dashboard zat en IN de hoodsteunen zodat je nog het gevoel had in een auto te zitten. Die dingen zien er tegenwoordig meer en meer uit alsof ze recht van de fabriek den Auto5 inreden om er wat speelgoed aan te bouwen. Als je het er niet kan uitnemen dan is het gewoon een monitor hé Ik vind de evolutie goed, een tablet is IMO gebruiksvriendelijker dan een afstandsbediening of telkens je arm uitsteken naar de hoofdsteun. Uiteindelijk moeten hun tablets wel compatibel blijven met de huidige en toekomstige trends, zodat het toestel na 4jaar niet aanvoelt als een Nokia 3310. In die optiek zou het misschien zelf beter zijn om een app te ontwikkelen die je kan gebruiken om de entertainment en comfortopties in je wagen te bedienen via je persoonlijke gsm/tablet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Als je het er niet kan uitnemen dan is het gewoon een monitor hé Ik vind de evolutie goed, een tablet is IMO gebruiksvriendelijker dan een afstandsbediening of telkens je arm uitsteken naar de hoofdsteun. Uiteindelijk moeten hun tablets wel compatibel blijven met de huidige en toekomstige trends, zodat het toestel na 4jaar niet aanvoelt als een Nokia 3310. In die optiek zou het misschien zelf beter zijn om een app te ontwikkelen die je kan gebruiken om de entertainment en comfortopties in je wagen te bedienen via je persoonlijke gsm/tablet. Ben ik helemaal akkoord mee. De "tablets" bvb gewoon kunnen vervangen door een nieuwer model na enkele jaren ware ideaal. Wat je van BMW dan zou kopen, is een wagen die al klaar is met de juiste interfaces voor een aantal mogelijke tablets. De vraag is wel: hoe vaak zit een mens achteraan? En kan die achteraan echt niet eens voorover leunen om dat scherm te bedienen? Ik kan me niet herinneren ooit achteraan in mijn auto te hebben gezeten... Het scherm bovenop het dashboard blijft niet echt esthetisch. Dat terzijde. Keek eens op de configurator en was geschokt te zien dat op een dergelijke vooruitstrevende auto... metaalkleur een optie is... WTF !? We zijn toch niet meer in de jaren 80? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Framfy 430 Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Voor alle duidelijkheid: de tabletvormige monitor vooraan hangt vast aan het dashboard. De tablet in de armsteun achteraan is uitneembaar. 'k Heb de indruk dat er in de vorige posts wat verwarring over is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Het enige wat ze nu nog moeten leren van Mercedes is hun 7 betrouwbaar maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.660 Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 Mijn schoonvader heeft ondertussen bijna 6 jaar een CL500. Mag ik vertellen wat 'm allemaal al aan de hand heeft gehad met deze wagen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.774 Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Mijn schoonvader heeft ondertussen bijna 6 jaar een CL500. Mag ik vertellen wat 'm allemaal al aan de hand heeft gehad met deze wagen? Boîte kapot of motor naar de filisteinen na 150000km? Lijkt de BMW standaard te zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.660 Geplaatst: 25 juni 2015 Delen Geplaatst: 25 juni 2015 En al de miserie die 'm gehad heeft in de voorbije 6 jaar. Luchtvering meerdere keren kapot, GPS-scherm wat uitvalt, bluetooth wat niet werkt, masserende zetels die niet meer masseren, zijflanken van de zetels plooi(d)en mee in de bochten, Distronic stuk,... En dat voor een wagen van 140k euro. Ik heb nu 160k km met mijn 530d, en buiten een kapotte HGR klep heeft dat ding de garage nog niet gezien. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 25 juni 2015 Delen Geplaatst: 25 juni 2015 Veel van die dingen die kapot zijn gegaan zitten natuurlijk wel niet op jouw auto. Onze fiesta destijds is op 10 jaar tijd niet 1 keer kapot gegaan, het was dan ook een vrij simpel stuk ijzer. Maar als ze het verkopen zou het moeten werken natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.660 Geplaatst: 25 juni 2015 Delen Geplaatst: 25 juni 2015 Ik wil maar zeggen dat er kwalitatief geen verschil is tussen een BMW, een Audi of een Mercedes. Je kan met elk van deze merken geluk hebben, maar zeker ook pech! Mercedes is dus zeker niet beter dan BMW wat The Swede wil zeggen, en ook niet andersom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.