Ga naar inhoud

BMW G11/G12 7 Reeks


Dimitri

Aanbevolen berichten

Mjah, ik volg grotendeels wel: elk merk heeft zwakke plekken. Het ene merk is al beter om die te verdoezelen of om het gefluister erover stil te houden (zie Porsche b.v. die zijn daar meesters in, want iedereen denkt dat die auto's rock solid zijn en dat daar nooit iets aan komt... idem Benz, ergens wel), maar het is anderzijds toch ook een feit dat de Benzen de laatste tijd beter in elkaar zitten dan de Bimmers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjah, ik volg grotendeels wel: elk merk heeft zwakke plekken. Het ene merk is al beter om die te verdoezelen of om het gefluister erover stil te houden (zie Porsche b.v. die zijn daar meesters in, want iedereen denkt dat die auto's rock solid zijn en dat daar nooit iets aan komt... idem Benz, ergens wel), maar het is anderzijds toch ook een feit dat de Benzen de laatste tijd beter in elkaar zitten dan de Bimmers?

 

Maar of dat nu komt omdat de kwaliteit van Benz vooruitgegaan is of die van BMW achteruit is nog maar de vraag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk (persoonlijk) dat ze allebei waar zijn. Als je ziet van waar beide merken komen ... E39 vs. W210 b.v.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

velgen van de accessoires, ook in het zwart verkrijgbaar

 

aa1f5b2s-960.jpg

 

 

Lunapark:

 

 

Heerlijke velgen :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

gewoon vs M sport

 

1434883711798127532.jpg

Toch niet, links is met één of ander exterieurpakket dat een hele mikmak chroom aan 't exterieur toevoegt, onder andere die horizontale lat net onder de mistlichten en een soort van langgerokken chroom "bril" rond de uitlaten. Mijn gedacht: doet afbreuk aan 't oorspronkelijk concept. 't Gekke is: ze hebben 'm nadien blijkbaar toch nog van shadow line voorzien. :lol: De gewone (niet op de foto) is 't knapst, vind ik.

 

En 'ie valt een PAK beter mee IRL dan op foto. Ik was er niet gek van, maar nu ik 'm live heb gezien: top. 't Exterieur is niet z'n sterkste kant, maar binnenin: oho! Sowieso qua infotainment e.d. helemaal on top of the game, maar ook qua afwerking binnenin echt top. Ik denk niet dat er 'standaard' exemplaren stonden: ze hadden allemaal 't optionele nappaleder (met een pak leder op dashboard en deuren) en enkele zelfs een nog meer uitgebreid lederpakket (alles in leder), maar dat doen de concurrenten ook. Kan zich, qua interieur, zonder blozen naast de S-klasse stellen, is zeker even goed afgewerkt en uitgerust, maar ziet er m.i. duidelijk beter uit (de twee grote flat displays van de Benz zijn bij deze gedegradeerd tot smaakloos en niet in die klasse passend). Langs buiten prefereer ik nog altijd de S: de '7 is me een tik te druk gestyled. Maar bon, geen misse auto.

 

De 740e met, wat was het nu weer, zelfs nog geen 50 gram co². Wreed dat enkel dat blijft hangen, eigenlijk zouden we moeten zwijmelen van cilinderinhoud en vermogen. Bon, een vierpitter in een BMW '7, gelukkig nog altijd een benzine, en met al z'n electro-fuzz erbij goed voor meer dan 300pk en heel wat koppel. 't Is de toekomst, zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, gewoon de luchtvering die in z'n laagste stand staat.

De auto zag er wel vet uit, daardoor. Ook door die 21" velgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid