Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Maverick moete gij wa vertellen aan ons? :D

(I know - koopt maar ne 992 jong) 

For the record : ik vind dat extreem knappe velgen voor de 718. Perfecte grootte die 19" (20" heeft te weinig band en ze staan ook wat getrokken, dit vind ik beter) en van styling echt waauw (niet te open, toch sportief genoeg),... 

Yum ding. (looks) Zeker met bruine kap en interieur. 

20190125_161834.jpg

20190125_162936.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Donkerzilver met donkerblauwe racing stripes :inlove:

Geplaatst:
[mention=99]Maverick[/mention] moete gij wa vertellen aan ons? [emoji3]
(I know - koopt maar ne 992 jong) 

For the record : ik vind dat extreem knappe velgen voor de 718. Perfecte grootte die 19" (20" heeft te weinig band en ze staan ook wat getrokken, dit vind ik beter) en van styling echt waauw (niet te open, toch sportief genoeg),... 
Yum ding. (looks) Zeker met bruine kap en interieur. 
20190125_161834.thumb.jpg.cdd917d4f481eb5e485ab527b43944b8.jpg
20190125_162936.thumb.jpg.487da94549ce8c8658b0898dfec72400.jpg
Nene, is van de moeder van mijn winkel verantwoordelijke.
Om het verhaal concreet te maken, hijzelf met een nieuwe Passat en zijn vriendin vooral met die auto van zijn moeder. (Golddigger denk ik) Maar met het slechte weer durft zij daar dus niet met rijden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
Nene, is van de moeder van mijn winkel verantwoordelijke.
Om het verhaal concreet te maken, hijzelf met een nieuwe Passat en zijn vriendin vooral met die auto van zijn moeder. (Golddigger denk ik) Maar met het slechte weer durft zij daar dus niet met rijden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Met?
Geplaatst:

Heb even de klank afgezet om te kijken wat de toekomst biedt met electrisch racen.....precies minder kippevel

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

Grrrrr, PC weer terug van bij Maverick en stap voor stap weer alles aan 't installeren. Vorige keer is 't me na 't terugkrijgen wél gelukt ... maar deze keer natuurlijk niét meer (figuresss....): het lukt niet meer om de Porsche 3D Configurator aan 't werken te krijgen. De Unity Web Player plugin meldt dat de auto update niet lukt.

Gaat dus niet over de gewone Configurator (met een statisch beeld of 6-7), maar de full 3D Configurator (die veel meer details toont, namelijk elke aangeklikte optie wordt gevisualiseerd):

image.thumb.png.c8cded1d7b01a19be9e8a28190053820.png

Porsche kiest er uiteraard als multi million dollar company met huge profits voor om die 3D Configurator te laten draaien op plugin software die door de producent al jaaaaaren niet meer wordt ondersteund wegens onveilig :fp: maar bon.

Zou normaliter enkel nog maar in IE mogen werken (na install van de Unity 3D WebPlayer). Werkt alleszins niet meer op Chrome en ook niet op Firefox. Ik lees op diverse fora dat Opera op Apple-computers het wel nog zou draaien, maar anderen spreken dan weer van 't feit dat het niet meer draait (wegens gebaseerd op Chromium oid?).

Anyway, de fout die ik krijg:

image.thumb.png.ab0b6c4ecf6cdbc3ead3e4dd4305aa90.png

Al allerlei zgz oplossingen gelezen maar geen enkele werkt.

@Mbman gevraagd om mijn paniek te komen uitlachen.

@alexanderr gevraagd (godverdomme nou werkt die multi-quote wéér niet....)

Bon, mijn vraag: bij wie van jullie werkt die 360° Configurator wel nog?

Geplaatst:
1 minuut geleden, gTa zei:

Grrrrr, PC weer terug van bij Maverick en stap voor stap weer alles aan 't installeren. Vorige keer is 't me na 't terugkrijgen wél gelukt ... maar deze keer natuurlijk niét meer (figuresss....): het lukt niet meer om de Porsche 3D Configurator aan 't werken te krijgen. De Unity Web Player plugin meldt dat de auto update niet lukt.

Gaat dus niet over de gewone Configurator (met een statisch beeld of 6-7), maar de full 3D Configurator (die veel meer details toont, namelijk elke aangeklikte optie wordt gevisualiseerd):

image.thumb.png.c8cded1d7b01a19be9e8a28190053820.png

Porsche kiest er uiteraard als multi million dollar company met huge profits voor om die 3D Configurator te laten draaien op plugin software die door de producent al jaaaaaren niet meer wordt ondersteund wegens onveilig :fp: maar bon.

Zou normaliter enkel nog maar in IE mogen werken (na install van de Unity 3D WebPlayer). Werkt alleszins niet meer op Chrome en ook niet op Firefox. Ik lees op diverse fora dat Opera op Apple-computers het wel nog zou draaien, maar anderen spreken dan weer van 't feit dat het niet meer draait (wegens gebaseerd op Chromium oid?).

Anyway, de fout die ik krijg:

image.thumb.png.ab0b6c4ecf6cdbc3ead3e4dd4305aa90.png

Al allerlei zgz oplossingen gelezen maar geen enkele werkt.

@Mbman gevraagd om mijn paniek te komen uitlachen.

@alexanderr gevraagd (godverdomme nou werkt die multi-quote wéér niet....)

Bon, mijn vraag: bij wie van jullie werkt die 360° Configurator wel nog?

@Alexanderr heb jij weet van klachten? Oplossingen? Hoe werkt dat bij jullie bij de dealers? Tips?

Naar verluidt zou het Porsche advies op deze klacht zijn "Geen idee. Koop een nieuwe computer." :lolz: 

Geplaatst:
18 minutes ago, gTa said:

Zo werkt het niet he.

Die 3d configurator zal van een ander budget komen dan de gewone :D 

Geplaatst:
47 minutes ago, gTa said:

Werkt dat bij jou?

Mij maakt het niet uit van welk budget het komt, zolang ik maar betaald word.

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

I'll rephrase: functioneert die 360° configurator op porsche.de op jouw computer?

• Grappig 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in