Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Dan zou ik ook iets speciaals nemen dat niemand ooit op een 991 heeft genomen, Een heel lichte en zachte tint (overlap van grijs/blauw en wat er nog mogelijk is, paars?), beetje parelmoer achtig er in zodat het schittert in het licht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel ben ik nog in dubio over Aqua Marine Blue. Dat moet echt fantastisch zijn, icm de juiste details. 

De non metallic variant toont heel wat diepte en met het licht heel wat schakeringen.

 

file.php?id=25911&sid=17ce98e5e96036b3b5

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Simoni said:

Momenteel ben ik nog in dubio over Aqua Marine Blue. Dat moet echt fantastisch zijn, icm de juiste details. 

De non metallic variant toont heel wat diepte en met het licht heel wat schakeringen.

 

 

 

en de kleur van het interieur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Porker zei:

Eisgrünmetallic met de magnesium velgen in witgoud! 💥

En gesteld dat je internationaal naam en faam had voor je goede smaak, wat zou je dan kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Alexanderr said:

En gesteld dat je internationaal naam en faam had voor je goede smaak, wat zou je dan kiezen?

Close second, zoals deze net tegengekomen ❤️

Meerblau(?) en silver:72565787_WhatsAppImage2019-02-19at13_37_24.thumb.jpeg.139d8361337edea8abeaadb008fba1a6.jpeg

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Alexanderr zei:

En gesteld dat je internationaal naam en faam had voor je goede smaak, wat zou je dan kiezen?

Een speedster mag in mijn ogen ook klassiek samengesteld worden; Irish green (of indien metallic Jet green zoals hier op de foto) met dit kleurtje van binnen

14134498_321713048177747_1409889395_n.jp

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij mag het zijn:

Saphirblau m5j

Oakgrün 22L

Underberggrün p6g

Tannengrün 2b4

Jetgrün z6h

Cobalt blau 3c8

En dan was er nog een vier lagen wit perl waarvan ik niet direct de naam meer weet en een adaptatie van giallo inti. 

 

Edit: oryxweißperlmut 0k1. Heb dat ooit op een 918 gezien :inlove: nog mooier dan brilliantweiß van bmw

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, ir_fuel zei:

Yeah!

Een Porsche kopen en dan de gasrepons helemaal naar de kloten tunen. Die heeft het gesnapt :D 

Ik zat te wachten op deze reactie. :D

Vaste waarden in het (forum)leven :inlove:

aangepast door gTa
Kmoeste lik noh e hartjen toevoehn!
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid