Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Da's een enorm verschil, had ik ook niet verwacht.

Geplaatst:

Een Michelin PS2 is een straatband.

Een Michelin Pilot Cup is ook een straatband.

Hoeveel denk je dat die 2 schelen? :)

Ik veronderstel dat gTa met dat verschil spreekt over 2 straatbanden van hetzelfde type? Een echte volwaardige straatband dus, geen band waar je liever niet mee buiten komt als het regent.

Het lijkt me niet meer dan logisch dat er een aanzienlijk verschil zit tussen een PS2 en een Pilot Cup.

Geplaatst:

Straatband = band die legaal is voor de openbare weg ;)

Geplaatst:

Ik vermoed dat het wel over de michelin supersport zal gaan.

Geplaatst:

Ja, en? :)

Ik wil maar zeggen dat niemand daar nu nog een "officiële" laptime mee gaat zetten, en men gaat blijven vergelijken met die benchmark time van zoveel jaren terug op PS2's.

Als het als een reactie op de jouwe klonk: was niet de bedoeling. 'k Maakte me gewoon de bedenking.

• 2 weken later...
Geplaatst:

wow :o

Geplaatst:

zalig!
Alleen vraag ik me af hoe hij zich op die borduur gekregen heeft  :mellow:

Geplaatst:

hoe heerlijk ik de 959 ook vind, voor dat geld koop je toch liever een Carrera GT + ander leuks? + als je hoort wat een 959-onderhoud kost  :lol:

Geplaatst:

Ding heeft me nooit "geraakt". Ik snap allemaal wel dat dat een mijlpaal is in de Porsche-geschiedenis en in het algemeen bekeken, op een bepaald moment een compleet geschift indrukwekkende auto moet geweest zijn ... maar da's allemaal 't koppie. M'n buik gaat niet mee, en zeker m'n onderbuik niet. Heb de 959 nooit knap gevonden, en (mocht ik 'm nadien niet mogen verkopen om er dik geld mee te verdienen) ik zou 'm zelfs niet kopen voor 75k ofzo!

Geplaatst:

Ding heeft me nooit "geraakt". Ik snap allemaal wel dat dat een mijlpaal is in de Porsche-geschiedenis en in het algemeen bekeken, op een bepaald moment een compleet geschift indrukwekkende auto moet geweest zijn ... maar da's allemaal 't koppie. M'n buik gaat niet mee, en zeker m'n onderbuik niet. Heb de 959 nooit knap gevonden, en (mocht ik 'm nadien niet mogen verkopen om er dik geld mee te verdienen) ik zou 'm zelfs niet kopen voor 75k ofzo!

Alleen al omdat een 991 dezelfde prestaties haalt en alles beter doet dan die 959.

Zelfs een 911 turbo uit die periode vind ik een groter icoon dan de 959 zelf..

Geplaatst:

Idem, de verhoudingen kloppen imo niet en die achterkant vind ik echt pokkelijk.

Geplaatst:

Idem hier. 

Geplaatst:

post-6-137020159025_thumb.jpg

post-6-137020160759_thumb.jpg

post-6-137020162509_thumb.jpg

Vleugel van de 997.2 RS zag er wel al lief uit.

post-6-137020165898_thumb.jpg

Geplaatst:

Vandaag enkele GT3 RS 4.0 mogen aanschouwen. Alhoewel weinig uniek op de Ring, het blijft een headturner

Geplaatst:

Ding heeft me nooit "geraakt". Ik snap allemaal wel dat dat een mijlpaal is in de Porsche-geschiedenis en in het algemeen bekeken, op een bepaald moment een compleet geschift indrukwekkende auto moet geweest zijn ... maar da's allemaal 't koppie. M'n buik gaat niet mee, en zeker m'n onderbuik niet. 

918 Spyder zou wel eens dezelfde toer op kunnen gaan...?

Geplaatst:

Meer foto's van die blauwe 991's (?) ?

Ik had aan jou gedacht, maar jammergenoeg stond er een hek, kon dus niet dichter bij de wagens komen.

Geplaatst:

P1020629.JPGP1020630.JPG

Gespot in het Porschemuseum

Geplaatst:

afschuwelijk

.²²²²²²²²²

Geplaatst:

Ik vind de kleur best kunnen voor deze GT3. Enkel zouden de velgen zilvergrijs moeten zijn.

Geplaatst:

Groen en zwarte accenten. Doe is zot Bruno! :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid