Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Daar is dus 1 dode gevallen bij die crash. Nek gebroken.

Ja is het risico van circuit rijden..(passagier van 13 jaar had alleen een gebroken arm.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch stevige boel als je dat ziet, de passagiersruimte is amper vervormd. Waarschijnlijk nek gebroken door de impact. Is trouwens het grootste gevaar bij 6-puntsgordels. Alles hangt keihard vast in je stoel dus je hoofd en nek vangen volledig de weerslag op van de impact en ondervinden dus veel meer kracht dan bij een gewone autogordel waar je bovenlijf ook nog een stuk van die impact opvangt. Airbags zijn bv compleet nutteloos als je 6-puntsgordels hebt. Eigenlijk zou je met zo een gordel altijd een neck-restraint-system moeten dragen zoals een HANS (of liefst nog een ander model dat beter beschermt bij zijwaardse impact, want dan helpt een HANS ook niet, want daar hebben ze in de race die "halo" seats voor met die "flappen" links en rechts van je hoofd).

hybrid-pro-b2.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1250089408792

edoch allemaal off-topic hier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch stevige boel als je dat ziet, de passagiersruimte is amper vervormd. Waarschijnlijk nek gebroken door de impact. Is trouwens het grootste gevaar bij 6-puntsgordels. Alles hangt keihard vast in je stoel dus je hoofd en nek vangen volledig de weerslag op van de impact en ondervinden dus veel meer kracht dan bij een gewone autogordel waar je bovenlijf ook nog een stuk van die impact opvangt. Airbags zijn bv compleet nutteloos als je 6-puntsgordels hebt. Eigenlijk zou je met zo een gordel altijd een neck-restraint-system moeten dragen zoals een HANS (of liefst nog een ander model dat beter beschermt bij zijwaardse impact, want dan helpt een HANS ook niet, want daar hebben ze in de race die "halo" seats voor met die "flappen" links en rechts van je hoofd).

Thumb resize.

edoch allemaal off-topic hier ;)

Zou jij zoiets kopen of vind je het niet noodzakelijk? Wat is de prijs eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch stevige boel als je dat ziet, de passagiersruimte is amper vervormd. Waarschijnlijk nek gebroken door de impact. Is trouwens het grootste gevaar bij 6-puntsgordels. Alles hangt keihard vast in je stoel dus je hoofd en nek vangen volledig de weerslag op van de impact en ondervinden dus veel meer kracht dan bij een gewone autogordel waar je bovenlijf ook nog een stuk van die impact opvangt. Airbags zijn bv compleet nutteloos als je 6-puntsgordels hebt. Eigenlijk zou je met zo een gordel altijd een neck-restraint-system moeten dragen zoals een HANS (of liefst nog een ander model dat beter beschermt bij zijwaardse impact, want dan helpt een HANS ook niet, want daar hebben ze in de race die "halo" seats voor met die "flappen" links en rechts van je hoofd).

Thumb resize.

edoch allemaal off-topic hier ;)

Ik zou het toch kopen, lijk een debiel zicht in een "straatauto", tot je iets serieus tegenkomt on track...

Edit: ik bedoel dan de HANS en de Halo seats hé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wel vet.:oops:

Thumb resize.

:shock: LIKE!

.. iets voor Nas, als opvolger van de GT-R:up:

Toch stevige boel als je dat ziet, de passagiersruimte is amper vervormd. Waarschijnlijk nek gebroken door de impact. Is trouwens het grootste gevaar bij 6-puntsgordels. Alles hangt keihard vast in je stoel dus je hoofd en nek vangen volledig de weerslag op van de impact en ondervinden dus veel meer kracht dan bij een gewone autogordel waar je bovenlijf ook nog een stuk van die impact opvangt. Airbags zijn bv compleet nutteloos als je 6-puntsgordels hebt. Eigenlijk zou je met zo een gordel altijd een neck-restraint-system moeten dragen zoals een HANS (of liefst nog een ander model dat beter beschermt bij zijwaardse impact, want dan helpt een HANS ook niet, want daar hebben ze in de race die "halo" seats voor met die "flappen" links en rechts van je hoofd).

Laatst bij een autosportzaak in NL. Volgens de informatie zou dit binnen korte tijd ook verplicht gaan worden in de 'semi-amateur autosport' (licentie categorieën). Voordeel is dat de systemen zeer snel in prijs gaan dalen en er redelijk wat merken het op de markt gaan brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geen fan van de platte neus. 911 heeft standaard een veel te leuk snoetje.

Da is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let me rephrase that: waarom verkiest ge een 4-cylinder boven een 6-cylinder?

ik volg precies niet...

Maar bespaar u de moeite, ik ben geen motorman... Of een kar nu 20 per uur of 400 per uur gaat, looks are everything!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid