Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

Nee hoor. :)

Die shoot met die 911SC en SLS was eenmalig denk ik.

Vorig weekend heeft Extravaganzamotors event gedaan met Ferrari FF. Zou dat geen leuk onderwerp zijn voor foto-rep voor Autofans.be?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig weekend heeft Extravaganzamotors event gedaan met Ferrari FF. Zou dat geen leuk onderwerp zijn voor foto-rep voor Autofans.be?

Dat zeker. :) Maar niet meer voor mij... Ik ben mijn fotografie aan het afbouwen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat dus op hun site ook :

Thumb resize.

Prijs: 248.850 €

Da is een grap ofzo?

Deze staat er ook nog altijd

WP0ZZZ99Z7S790132_1.jpg

Volgens mij is die ondertussen al vastgeroest. Hoe lang staat die nu al te koop....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijs: 248.850 €

Da is een grap ofzo?

Deze staat er ook nog altijd

Thumb resize.

Volgens mij is die ondertussen al vastgeroest. Hoe lang staat die nu al te koop....

Wat kost deze nieuw eigenlijk ? ( GT2 RS )

Ik vermoed dat dienen blauwen al meer dan 2 jaar te koop bij RS motors :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel kost die porsche nog, is die trouwens overgenomen door die porsche garage of verkopen ze die voor hun klant?

Ik dacht al eens gehoord te hebben dat ze die verkopen voor hun klant en er geen garantie is op die Porsche.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat kost deze nieuw eigenlijk ? ( GT2 RS )

Ik vermoed dat dienen blauwen al meer dan 2 jaar te koop bij RS motors :?

Ik dacht dat de nieuwprijs van de GT2 rs 242 K was.

Wel spijtig dat die GT3 nog altijd te koop staat blijft echt een knappe kar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er zo speciaal aan die blauwe GT3?

Dat de eigenaar ervan (de vader van iemand op autoforum) denkt dat die kar goud waard is ofzo :) Die stond een jaar geleden nog te koop voor 100K ofzo. Blijkbaar doet de goudprijs het niet zo goed :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de eigenaar ervan (de vader van iemand op autoforum) denkt dat die kar goud waard is ofzo :) Die stond een jaar geleden nog te koop voor 100K ofzo. Blijkbaar doet de goudprijs het niet zo goed :P

Lol :P

Ik vind de kleur (Cobalt zeker?) wel mooi, maar niet op een GT3, vind het wat te plattekes/flets daarvoor.

edit: staat nu te koop voor 84, niet zo overdreven als ik vergelijk met andere GT3 mk.I 997s op mobile.de

aangepast door William Blake
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid