Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik kwam onlangs toevallig een filmpje tegen in mijn tijdlijn van de R AMG, was al vergeten dat dit ding bestond 😅 wat informatie van opgezocht maar je vind daar best weinig van terug, dit is de enige deftige review:

https://youtu.be/adUHK8PybDI

Eigenlijk echt wel een cool ding. Heel zeldzaam, dikke V8 in een familiehok en al de luxe erin die je maar kan wensen. Design vind ik eigenlijk ook echt geslaagd voor een monovolume, is alles behalve verouderd. Alleen de koplampen zijn niet echt mijn ding.

Op Mobile vind ik er een paar terug van 40K, wat ik eigenlijk ook wel best vind meevallen voor zo'n kar. Onderhoud e.d. zal wel andere koek zijn 😆

 

 

aangepast door Dimitri
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/11/2021 om 00:04, Dimitri zei:

Ik kwam onlangs toevallig een filmpje tegen in mijn tijdlijn van de R AMG, was al vergeten dat dit ding bestond 😅 wat informatie van opgezocht maar je vind daar best weinig van terug, dit is de enige deftige review:

https://youtu.be/adUHK8PybDI

Eigenlijk echt wel een cool ding. Heel zeldzaam, dikke V8 in een familiehok en al de luxe erin die je maar kan wensen. Design vind ik eigenlijk ook echt geslaagd voor een monovolume, is alles behalve verouderd. Alleen de koplampen zijn niet echt mijn ding.

Op Mobile vind ik er een paar terug van 40K, wat ik eigenlijk ook wel best vind meevallen voor zo'n kar. Onderhoud e.d. zal wel andere koek zijn 😆

 

 

Koten zijn de max. Zinvoller als lange versie, maar eigenlijk nog zo veel maffer in korte versie (geen idee of de 63 ook in de korte kwam).

Facelift is wat beter verteerbaar qua looks, maar blijft bedenkelijk.
Maar ik zou er mee kunnen leven, tbh.

't Interieur (dashoard) vind ik vooral moeilijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, abtler zei:

Blijft een heerlijk mooie auto, vind ik. Had ik dat gekocht ipv die F11 530d, ik denk dat ik 'm nog altijd gehad zou hebben. ❤️ 

En dat interieur valt echt goed mee, op foto is dat zeer vreemd maar IRL is dat echt dik.

Exterieur is wel m'n smaak niet, zo jammer dat al dat blackout gedoe heel de auto dood doet qua design.

 

Edit: awel godmiljaar ❤️ https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=327823283&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=263&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=85fd5644-f53c-8233-e567-9ad9f763d13e

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, abtler zei:

Here you go, helemaal on-topic:

$_57.jpg

$_57.jpg

$_57.jpg

$_86.jpg

$_57.jpg

$_57.jpg

$_57.jpg

 

 

Fantastisch ❤️ 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Greg zei:

Ok da's dik 🥰

Buitenkleur is maf wijs.

En die bruine bagage-afdekking boven een beige gestoffeerde koffer ❤️ how awesome is that !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, gTa zei:

Buitenkleur is maf wijs.

En die bruine bagage-afdekking boven een beige gestoffeerde koffer ❤️ how awesome is that !!!

Was me ook opgevallen, qua uniqueness kan dat wel tellen. Zou hem direct zo gaan halen 😋

CLS 63 AMG SB is sowieso droomkist materiaal als vlotte papa 😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, SpeedExceed zei:

Staat deze top ketel ergens te koop ? 

Yap, fotootses van mobile.de!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Op 6/11/2021 om 11:18, William Blake zei:

zo'n E55 blijft toch een fantastisch design eigenlijk

 

Zou je dat 55 blok boven de 63 verkiezen die ook verkrijgbaar was is de W211? Op papier lijkt de W211 met NA 6.2 blok toch de ultieme combo. Samen met de E38 de twee wagens waarvan ik het meest spijt heb dat ik ze nooit gekocht/gereden heb (uiteraard dan wel in meer modale versie)

aangepast door Tjeu
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid