Ga naar inhoud

Tijd voor iets (oud) nieuw


Polygoon

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Jonass:

Die 325i lijkt me wel erg goedkoop, of zijn die al zo goedkoop geworden?

 

Lijkt me wel een toffe upgrade voor jou.

Tof maar extreem duur. Kist komt op mijn naam te staan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Polygoon:

Tof maar extreem duur. Kist komt op mijn naam te staan :) 

Tof en goedkoop gaat meestal niet samen.

Of je moet een Mx5 kopen, maar dat wil je niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jonass:

Tof en goedkoop gaat meestal niet samen.

Of je moet een Mx5 kopen, maar dat wil je niet.

Ik vind 160pk toch ook al niet slecht (in geval van CLK) en dat zou me maar 500 per jaar aan verzekering kosten + nog eens 400 euro goedkoper in taks tov 325i.

Ik denk dat ik zo'n CLK wil :D maar weet niet zeker en ben daarom nog wat aan het kijken wat er op de markt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moderner, comfortabel, ruim, krachtig genoeg en met de voordelen van je G...

 

 

 

IMG_0309.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei The Swede:

Moderner, comfortabel, ruim, krachtig genoeg en met de voordelen van je G...

 

 

 

IMG_0309.PNG

Oprecht schrik dat ik die positie etc. ga missen maar uiteindelijk amper offroad geweest. Ik wil eens iets anders en als ik terug zoiets koop beperk ik me weer tot SUV en consorten. Ik denk dat ik eens iets anders moet hebben gehad om 1) te weten wat ik mis bij de G of bij een 4x4 of 2) te weten dat ik zo'n 4x4 helemaal niet nodig heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ooit voor een CLK gekeken maar uiteindelijk opgegeven. Leder + manueel + benzine bleek onvindbaar. Ook twijfels bij de vinnigheid van die 163pk, en chippen is duur vermits compressor.... Blijven wel mooie karren in de juiste uitvoering doch een vrij hoog sjaloekie gehalte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jochen:

Ik heb ook ooit voor een CLK gekeken maar uiteindelijk opgegeven. Leder + manueel + benzine bleek onvindbaar. Ook twijfels bij de vinnigheid van die 163pk, en chippen is duur vermits compressor.... Blijven wel mooie karren in de juiste uitvoering doch een vrij hoog sjaloekie gehalte.

Ik vind heel veel leder met alu inleg maar zou het liefst eentje hebben met hout inleg. Heb er al een paar gevonden. Eentje die echt alle hokjes aftikt maar daar zou nog 1k afmoeten en dat lijkt me wat veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Jochen said:

Ik heb ook ooit voor een CLK gekeken maar uiteindelijk opgegeven. Leder + manueel + benzine bleek onvindbaar. Ook twijfels bij de vinnigheid van die 163pk, en chippen is duur vermits compressor.... Blijven wel mooie karren in de juiste uitvoering doch een vrij hoog sjaloekie gehalte.

Is inderdaad wat "maroef" aan het worden. Maar mits de juiste versie en onderhoud, kan je dat wat redelijk houden.

Die 163 pk valt eigenlijk wel mee. Heb die een paar keer in de C -klasse als renter gehad en je kon daar toch wel hard mee doorperen.

 

10 hours ago, Polygoon said:

Oprecht schrik dat ik die positie etc. ga missen maar uiteindelijk amper offroad geweest. Ik wil eens iets anders en als ik terug zoiets koop beperk ik me weer tot SUV en consorten. Ik denk dat ik eens iets anders moet hebben gehad om 1) te weten wat ik mis bij de G of bij een 4x4 of 2) te weten dat ik zo'n 4x4 helemaal niet nodig heb.

Tja, er zijn veel van die dingen die nooit off road gaan. Die Range van mij heeft duidelijk nooit zelfs een grasspoor gezien en heeft zelfs geen trekhaak... 

Rij je nooit met andere autos thuis? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei The Swede:

Is inderdaad wat "maroef" aan het worden. Maar mits de juiste versie en onderhoud, kan je dat wat redelijk houden.

Die 163 pk valt eigenlijk wel mee. Heb die een paar keer in de C -klasse als renter gehad en je kon daar toch wel hard mee doorperen.

 

Tja, er zijn veel van die dingen die nooit off road gaan. Die Range van mij heeft duidelijk nooit zelfs een grasspoor gezien en heeft zelfs geen trekhaak... 

Rij je nooit met andere autos thuis? 

 

Constant hoewel ik denk dat dat nu wel wat gaat verminderen.

Ons vader rijdt met een '07 Hyundai Tucson 2.0 CRDi, een auto waar ik niet warm van word maar houdt het toch al 270k vol. Ons moeder rijdt met een DS3 1.6 Hdi (of hoe dat ook moge heten bij Citroën) en daar rij ik liever mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

DS3 ke rijdt super. Destijds had Avis die in 150pk 1.6 versie op Manchester. Kwam daar elke week en vroeg elke week voor een 'downgrade' daarnaar. Echt een kartje om mee te rijden :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid