Ga naar inhoud

Tijd voor iets (oud) nieuw


Polygoon

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei The Swede:

De compressormotor was ook wel best betrouwbaar, dacht ik. Enige wat ge gaat hebben, is dat die redelijk wat verbruikten. Heb er zo een paar keer ene als renter gehad en als je op zijn staart trapte, had die nogal wat haver nodig.

Is een CLK240 geen optie? Die V6 18-klepper is echt heel robuust. 

 

In diesel variant misschien ook vrij zuinig: http://www.mobile.de/nl/Auto/Mercedes-Benz-CLK-220-CDI.-EURO-4.-LEDER/vhc:car,srt:year,sro:desc,ms1:17200_-9_,ms2:17200_-8_,prx:8000,ful:diesel,mlx:200000,ger:manual_gear,pwn:96,cnd:used,dmg:false/pg:vipcar/226078428.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei The Swede:

Ander alternatief (beestje dat ik destijds nog bijna gekocht heb want het reed ERG vinnig en aangenaam: 2.5 V6, 4WD, uitstekend chassis, ...) : 

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/288864101?asrc=st|as  (en hij staat in Belgie deze)

m1by0dkbwel0_600.jpg

 

 

Ik ga als 24-jarige knul niet met zo'n bakbeest rondrijden :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Polygoon said:

Ik ga als 24-jarige knul niet met zo'n bakbeest rondrijden :D 

Bakbeest?

Een X-type iets kleiner dan een C-klasse. :lolz:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope. Wat is het verschil tussen een X-type en een C-klasse? Ik zie niet hoe een X-type een bakbeest kan zijn en een C dat dan niet is. 

Als je je autos wat kent, zal je weten dat het chassis van een X-type een stuk strakker en lichtvoetiger rijdt en een stuk sportiever is dan dat van een C of een BMW 3. ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei The Swede:

Nope. Wat is het verschil tussen een X-type en een C-klasse? Ik zie niet hoe een X-type een bakbeest kan zijn en een C dat dan niet is. 

Als je je autos wat kent, zal je weten dat het chassis van een X-type een stuk strakker en lichtvoetiger rijdt en een stuk sportiever is dan dat van een C of een BMW 3. ;)

 

Deze Jag is ouwbollig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Polygoon said:

Deze Jag is ouwbollig. 

Dat het imago je niet zint, daar kan ik inkomen. Maar daarom moet je een auto niet afwijzen gebaseerd op gebreken die jij hem toekent zonder ermee te hebben gereden ;)

 

Soit.

Alfa Brera Spider ?

 

71-0-800.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei The Swede:

Als student kan je inderdaad wel van die toestanden missen genre "woeps, het stuurhuis is kapot" or "de ophangingsdriehoeken moeten vervangen worden", etc. Want je bent meteen honderden Euros kwijt.

 

 

9 minuten geleden zei The Swede:

Contradictorisch :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alfa is tegenwoordig betrouwbaarder dan BMW (en de rest van den bataklan die door den Duitsch wordt gemaakt) ;)

(Ik geef u maar ideeen, he poly :) ).

Wat zegt Carlo, buiten het homoimago, over de betrouwbaarheid van de W209? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei The Swede:

Alfa is tegenwoordig betrouwbaarder dan BMW (en de rest van den bataklan die door den Duitsch wordt gemaakt) ;)

(Ik geef u maar ideeen, he poly :) ).

Wat zegt Carlo, buiten het homoimago, over de betrouwbaarheid van de W209? 

 

Niets waar die kisten om bekend staan. Eigenlijk heel betrouwbaar. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Polygoon:

Juiste spec is 5cyl en automaat wrs?

 

5 uur geleden zei The Swede:

Ze zijn allemaal 5 cylinder.

Automaat was een erg goede Aisin Warner. Doorgaans wat het klienteel wil. Anderzijds laat een handbak die 5-cilinder klinken als een "Quattro on full chat" ;)

Voila. Moeilijk te zeggen.

3 uur geleden zei Polygoon:

Ik ga als 24-jarige knul niet met zo'n bakbeest rondrijden :D 

Allee. Ik reed als 26-jarige met een 940 van 9j. Kan je vergelijken met nu een msxx-s80 van de eerste jaargang. Ik trok me niks aan van imago en amuseerde me. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel hoor, hij rijdt nu toch met het grootste bakbeest rond dat er is (en toch blijven ze cool) . Jaguar heeft zijn imago gewoon niet mee, al is het fameus aan het beteren dmv de nieuwe modellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Krikkie said:

Jawel hoor, hij rijdt nu toch met het grootste bakbeest rond dat er is (en toch blijven ze cool) . Jaguar heeft zijn imago gewoon niet mee, al is het fameus aan het beteren dmv de nieuwe modellen.

 

Who cares? Enkel als je een persoonlijkheidsprobleem hebt, trek je je iets aan van het imago van je wagen.

Je moet es met zo'n X Type gaan rijden. Rijdt echt dik. (Wel enkel ooit met 4WD modellen gereden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Lotuzzz said:

Leuke auto, maar voor deze prijs echt wel een KREL denk ik.

Waarop baseer je dat? Ik zie er weinig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je wel een punt.

D'r staan er wel nog enkele te koop.

En snel rijden betekent niet afraggen, he ;)

Ik rij ook redelijk snel, maar ik rag mijn autos niet af :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Polygoon:

Deze Ford is ouwbollig. 

Even aangepast.

5 uur geleden zei The Swede:

Wat zegt Carlo, buiten het homoimago, over de betrouwbaarheid van de W209?

Ik ben dan (gelukkig) Carlo niet maar naar mijn mening hoort de 209 in het vak van de 203. Makes sense uiteraard. Dus eigenlijk geen kloten waard.

34 minuten geleden zei Lotuzzz:

@Frekkel zal dat wel bevestigen dan?

Frekkel kan bevestigen dat Zweed zijn wrakken hard gereden worden, maar tevens worden ze ook onderhouden volgens gebruik. Wat moet gebeuren zal ook gebeuren en er zal niet gekeken worden op een euro, weliswaar steeds beredeneerd. Als de wrakken ook mooi warm gereden worden e.d. kan ik niet bevestigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid