Ga naar inhoud

Porsche 991.2


BMWMB

Aanbevolen berichten

Hoe zot moet je eigenlijk zijn om na het beschikbaar komen van de 992 nog een 991.2 te bestellen... 

Ok het is een machtige variatie, maar toch...

Nu ik heb de indruk dat er een aantal fabrikanten zijn die wel steeds sneller hun performance modellen voorstellen. De nieuwe M3 zou blijkbaar ook al 2020 er zijn en ze zijn nu al aan het testen met de 992 GT3... Wel positief [emoji3]

 

Voor de sound ? Zet een 991.2 GTS naast een 992 en doe er eens een tunneltje mee.. weet mij dan te zeggen met welke je liefst zou rijden [emoji2]

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/17/2019 at 11:05 AM, Germinal said:

 

Voor de sound ? Zet een 991.2 GTS naast een 992 en doe er eens een tunneltje mee.. weet mij dan te zeggen met welke je liefst zou rijden emoji2.png

Koop dan maar een 991.1

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/13/2019 at 7:53 PM, Naish said:

Hoe zot moet je eigenlijk zijn om na het beschikbaar komen van de 992 nog een 991.2 te bestellen... 

Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt met de mijne. De nieuwe 911 was er ondertussen, inclusief de update van de PCM (Carplay, veel betere navi etc etc), maar je kon op de Spyder enkel de "huidige" PCM en navi pakken, uiteraard aan de volle pot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel benieuwd hoe dat met de nieuwe Spyder / GT4 gaat zijn, wanneer ze voorgesteld worden ..

Zeker omdat er nog andere 718 modellen volgen later .. Een manuele Spyder met 4.0 GT3 blok met de PCM van de 992 voor 110K .. Sign me up!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Porker zei:

ik heb dat artikel bewust niet gelezen tot ik elders de ontnuchterende prijs van 't spel had gelezen

ik kan Porsche geen ongelijk geven, die eerste 100K€ van de 'flippers' hebben ze nu zelf binnengeharkt

anyway, droom-auto :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid