Ga naar inhoud

Porsche 991.2


BMWMB

Aanbevolen berichten

Meer koppel en pk of niet............. ik ben toch blij dat ik de atmo heb en zou voor geen geld van de wereld willen "upgraden", wat niet wil zeggen dat ik de 991.2 afbreek he. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer koppel en pk of niet............. ik ben toch blij dat ik de atmo heb en zou voor geen geld van de wereld willen "upgraden", wat niet wil zeggen dat ik de 991.2 afbreek he. 

Idem hier.
De motor en het multimedia zijn de grootste verschillen, want qua concept is de GTS compleet hetzelfde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Multimedia gebruik ik op de Burmester na eigenlijk compleet niet, en dan nog meestal staat de sound van de motor op. Dat is financieel toch de grootst nutteloze optie op zo een wagen waar je door je theoretisch "denken" de domste financiële beslissing neemt.

En toch trappen we telkens in de val :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei BWS:

Was jij niet nog vrij lovend voor de 911.2 als daily, of heb ik de verkeerde forummer op?

Zeg ik iets anders in mijn post? Vrij lovend is de juiste conclusie. Over de atmo ben ik lovend..... een verschil. 

Ik vond de 991.2 geen auto om "bweik" tegen te zeggen......maar dat is iets anders dan hem 1 op 1 te willen inruilen voor een atmo..... hoe snel posts hier fout geïnterpreteerd worden, niet te doen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jokke_vlo:

Zeg ik iets anders in mijn post? Vrij lovend is de juiste conclusie. Over de atmo ben ik lovend..... een verschil. 

Ik vond de 991.2 geen auto om "bweik" tegen te zeggen......maar dat is iets anders dan hem 1 op 1 te willen inruilen voor een atmo..... hoe snel posts hier fout geïnterpreteerd worden, niet te doen :D 

Je leest zaken in mijn post die er niet zijn, ik zou in jouw situatie ook de GTS houden hoor, maar dit was wat je toen postte: 

"Conclusie van de conclusie dan maar: voor mij gaat het over fiscaliteit vs sound/schakelgevoel om de keuze tussen een atmo en deze nieuwe turbo versie te kopen.
Voor het rijplezier (technisch bekeken) moet je het niet laten en dat is, voor mij, een zeer onverwachte conclusie. Qua totaal beleving is de atmo (puur door sound) net iets leuker. Weegt dit punt hard genoeg door op tov het fiscaal voordeel? That’s the question."

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Mich said:

De 991 gts kan wel kleurtje hebben. De brede kont brengt wat extra welving en de wielen zijn groot genoeg. Plus de verlaging maakt het geheel gedrongen.

Indian red staat em heel mooi vind ik. Irl gezien.
Het geel is ferm op foto maar zou wel es kunne tegenvallen.

dat rood = het rood van mijn GT3/Spyder.

geel = geel van Daggie zijne GT4. Geen lelijk geel maar ze hebben imo al voller geel in het gamma gehad.

Ik zou het echt nooit kopen, een gele 991 Carrera. (een rode ook niet eigenlijk :) ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jouw huidige Spyder en jouw ex-GT3 dezelfde kleur? Is jouw Spyder nu dan niet in karminrot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's duidelijk. Gewoom omdat dat carmine red zo'n typische recente kleur is, ging ik er eigenlijk vanzelf van uit dat het dat wel zou zijn. Nooit deftig op gelet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei korneeldebruyn:

Carmine red op een GTS vind ik super mooi

Op foto prachtig. IRL alleen indien perfect proper en onder spots. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, ja het leek gewoon heel dik op foto's! Zo'n grijze met zwarte centerlocks zoals BMWMB zijne vind ik ook machtig

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid