Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
13 minutes ago, Tommie said:

Best gewoon configs naar je verkoper sturen. :ninja:

Ben niet zo'n fan van Van Avondt meer

Geplaatst:
36 minuten geleden zei The Swede:

Ben niet zo'n fan van Van Avondt meer

Ok. En wat heb ik daar mee te maken? :blink:

Van Avondt is trouwens overgenomen door JUMA.

Geplaatst:
44 minutes ago, Tommie said:

Ok. En wat heb ik daar mee te maken? :blink:

Compleet van de wereld die jongen, niks van aantrekken. ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 hours ago, ir_fuel said:

Zelfs op de niet-mobile-site vind het maar niks. Allemaal mooi die animaties en transities enzo, maar als je voor de 7e keer in een config duikt is dat gewoon irritant dat je moet wachten tot die fancy schmancy dingen die ongetwijfeld veel geld hebben gekost om te ontwikkelen weer uitgeanimeerd zijn.

Tip van de dag.

Je kan die fancy schmancy uitschakelen, dan kan je rustig en snel je config maken. Wil je daarna je config in die animatie zien, zet je het terug aan:

Schermafbeelding 2017-01-26 om 15.53.23.png

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ben eens gaan zien en idd. Alleen zie je die knop bijna nooit omdat ze die onder de footer gestoken hebben ...

Screen Shot 2017-01-26 at 16.01.15.png

Geplaatst: (aangepast)

Maar dus vooral de mobiele site, m.bmw.be. Om te beginnen staat hij in't Frans, en heb je geen knop Nederlands (of hij zit goed verborgen) En voor de rest loopt alles daar scheef, of helemaal niet. Desastreus. En via iPad kan je blijkbaar niet naar de gewone site, die van Duitsland werkt er wel op.

edit: taalknop onderaan gevonden... <_<

aangepast door 3000
Geplaatst:
12 uur geleden zei ir_fuel:

wel een "Doppelschiebedach", maar geen "Schaltgetriebe" .... :roll:

Het is de week van de meertalige posts, you silly ninconpoop !!

Geplaatst:

Liever de V16 in die latere limo van dat concern.

Geplaatst:

Vanochtend een brief in de bus gekregen van Van Avondt, om te melden dat de BMW/Mini concessie overgelaten is aan Juma Mechelen.

Bevestiging van wat het forum al wist van 25 december vorig jaar... :lol: 

Geplaatst:

Een van de weinige karren die ik in 't geel zou binnenpakken: Z4 M coupé in Phoenix.

Geplaatst:

Weet er iemand of BMW, standaard, op zijn F11 520d (190pk) aan sound engineering heeft gedaan? Zoals bij sommige naftjes eigenlijk, active sound of een sound actuator?

Geplaatst:
Weet er iemand of BMW, standaard, op zijn F11 520d (190pk) aan sound engineering heeft gedaan? Zoals bij sommige naftjes eigenlijk, active sound of een sound actuator?

Bij mijn weten niets.. bij onze 528i ook niet overigens.
Geplaatst:
Vanochtend een brief in de bus gekregen van Van Avondt, om te melden dat de BMW/Mini concessie overgelaten is aan Juma Mechelen.

Bevestiging van wat het forum al wist van 25 december vorig jaar... default_laugh.png 

Het is algemeen geweten dat de post niet rap werkt he.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op ‎4‎-‎2‎-‎2017 om 20:49 zei krikke:

Nope.

Geplaatst:
5 uur geleden zei toere:

Het is algemeen geweten dat de post niet rap werkt he.

Ik denk dat het hier niet aan de post lag...

:)

Geplaatst:

Dale Lomas twijfelt voor een 114i ipv z'n Leon Cupra ST280

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid