Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

zypupu6y.jpg

Tis nog raar dat ie niet op Z-platen staat..
Geplaatst:

attachment.php?attachmentid=747850&stc=1

Op de '6 ben ik geen fan van die velgen (een '6 heeft voor mij diepte nodig in z'n wielen, deze missen dat), maar op de '3 zien die er verdorie puik uit!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Zijn er hier mensen met ervaring met een Z4 M ( in any way ook ).

Ik ben op zoek naar info :-)

Geplaatst:

@@wooter natuurlijk.
Geplaatst:

@@bmwm-optic heeft  nog ééntje gehad.

was met die geile LM's onder, als ik niet verkeerd ben

Geplaatst:

idd mijn euro viel ook net.

maar het was toch een dikke kist.

Geplaatst:

Zie dat je met snap oversteer overweg kan. ;)

Geplaatst:

Maar laten we eerlijk zijn... Met goeie banden is dat ding nauwelijks scheef te krijgen. Het is pas als je a) met kale achterbanden gaat aquaplanen, of b ) met alle rijhulp uit een drift wil uitlokken dat ie giftig blijkt.

Geplaatst:

Zie dat je met snap oversteer overweg kan. ;)

Dan gaan we eerst wat mogen oefenen lol in een cursus. Geen ervaring mee :P

Geplaatst:

Ook onthouden, heeft hetzelfde blok als een E46 dus niet vergeten compressietest en oliepomptest te laten doen...:D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Heerlijk. Ik heb dat ooit ook nog gedaan met een malachitgrün E34 524td, stond ook een skibox op, maar zat onder nog meer sneeuw. Stond op een buitenparking in Thion 2000, en heel de week sneeuwstorm. Pas vrijdag/zaterdag werd het weer wat beter, en de hele parking was één sneeuwveld waar hoogstens nog lichte heuveltjes te zien waren van auto's met een skibox of een camionette. Alle gewone auto's zaten onzichtbaar onder een sneeuwdek van +2m bedolven.  Ze zijn eerst met lawinepeilstokken gaan afbakenen waar de lege stroken waren, omdan met een sneeuwschuiver te proberen dat vrij te maken. Ging niet (te zwaar), dus dan een hele dag nodig gehad om de rijstroken van de parking met van die kleine sneeuwruimerkes vrij te maken. De auto's vrij maken mocht je als gebruiker van de parking zelf doen. Ik vond dat heerlijk. :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kan dat eigenlijk kwaad voor je wagen?

Gewicht en koude bv.

Geplaatst:

Sneeuw onderaan een laag van 2m wordt wel redelijk dens, ja. Dat zat overal in gepropt alsof je 't er manueel had ingestoken. Zat zelfs tot tegen de radiator gestampt dus echt met motorkap open moeten sneeuw ruimen ook. Wielkassen ook goed vol, velgen vol. Maar geen schade (of toch niet dat ik weet).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid