Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat voor wagen is dat? Ziet er nog sportief uit, maar je zou verwachten dat het als een 7 coupé rijdt.

Geplaatst:

Jawadde :inlove:  Chroom en zilver kunnen zo prachtig samen gaan, zeker op oldies...

Geplaatst:

een 5touring met 2 van die  rechthoekige uitlaten is dat een 550 ofzo?

gisteren een tijdje achter een fullblack gereden met zo'n uitlaten en die had behoorlijk wat uitstraling. typeaanduing was er af want er hing reclame van een loodgieter (of electricien) op. 

Geplaatst:

effe zitten zoeken op 550d en idd het waren zo'n uitlaten

c397028052012221643_3.jpg

knap zo zonder logo's.

Geplaatst:

Sowieso 550, maar kan zowel benzine als diesel zijn. M550d xDrive of 550i RWD. Die laatste kan ook zonder M Pack (dan zijn de uitlaten in chroom, zoals bij Salokins 550i). En de velgen op jouw foto zijn eerder typisch (maar niet 100% exclusief want naplaatsbaar) voor de M550d. De M550d heeft ook nog grijze spiegelkappen en zilverkleurige grillekes in z'n nieren vooraan, ook eerder typisch M550d maar niet 100% exclusief (want naplaatsbaar). In theorie kan bovenstaande dus ook een 550i met M Pack zijn en de 20" velgen van de M550d erop (maar het zal wel een M550d zijn, da's een 3-liter R6 diesel en daarvan rijden er hier nog wel enkele rond, itt 550i met z'n 4,4-liter V8 benzine...). En tenslotte: er zijn er ook die die uitlaten naplaatsen, misschien niet zo vaak op de '5 (vaker op de '6 en X5 en X6 e.d. het zijn immers maar eindtipjes met soms een andere benodigde bumperlijst) maar het kan wel.

Geplaatst:

Raar dat als je er een M voor zet, (laten we eerlijk zijn: dat is het enige verschil) je meer verkoopt dan wanneer je de keuze aanbiedt tussen met of zonder M-pack.

Kan mij inbeelden dat je wel de snelste diesel wil maar niet het M pack, diesel is tenslotte om km's te doen.

Bij de M135i begrijp ik het wel nog.

Geplaatst:

Audi doet dat ook al langer met de S-modellen. Beetje andere bumpers en velgen en nog wat details, de krachtigste motor erin leggen en nog een tikkie pushen eventueel: klaar. BMW heeft dat dus inderdaad goed afgekeken.

Geen idee of dat goed verkoopt, die M550d. Ding is toch belachelijk duur... Voor ongeveer hetzelfde geld (in aankoop) heb je een ongeveer gelijkelijk uitgeruste 550i. Verschil is klein. Alleen: touring 550i niet verkrijgbaar met xDrive.

Geplaatst:

Was niet degene die ik gezien had hoor. Foto was als vb voor de uitlaten.

Op degene die ik gezien heb hing op de achterruit reclame van een loodgieter of iets anders.

Geplaatst:

Ja dat was duidelijk en ja dat schreef je al. :P

Geplaatst:

Sorry chef, maar dacht dat je dat dacht omdat je over die velgen begon.

:D

Geplaatst:

Ik gaf maar elementen mee die je je evt. kon herinneren en die je konden helpen in de vaststelling of 't een M550d was of niet. :D

Geplaatst:

De enige vaststelling die ik had, was dat die opeens snel in mijn gat hing.

Toen ik Alexanderr gewijs volop anticipeerde en voluit de afrit nam tussen een paar vrachtwagens en de bmw pas nadien weer in mijn gat kreeg, was ik zelfvoldaan, dat mijn verhoogde diesel, een stoere bmw, achterliet. :D toen hij nadien voorbijkwam omdat ik moest afslaan zag ik de uitlaten en was mijn zelfvertrouwen weer net zo verlaagd als mijn mondeo. Want dat zag er niet alledaags uit.

Geplaatst:

The king of understeer !!! :)

Tja met al die mega vermogens en vooral dat turbokoppel zal awd nodig worden ....... Dat wordt dus een andere toekomst en het "leren" apprecieren van awd (wat ook wel kan). Zware neuzen worden ons deel.... Ultra performantie ook.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid