Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

attachment.php?attachmentid=960242&stc=1

I like those rims.

attachment.php?attachmentid=1025228&stc=

Euh... Not sure...

attachment.php?attachmentid=1060461&stc=

Geplaatst:

Ik heb die nieuwe 4GC donderdag voor het eerst gezien in dezelfde uitvoering als hierboven.

Ik weet al welke kist we voor de vriendin kopen binnen een paar jaar, reteknap :inlove:

Geplaatst:

Eentje voor BMWMB:

14994144371_5cab5c3542_b.jpg

En voor Ir_Fuel:

14902035851_e32081beb8_b.jpg

En omdat er blijkbaar ook 4 series zonder M-Sportpakket rond rijden:

14513810254_7b93f6254d_b.jpg

Geplaatst:

Heerlijk. Ik heb dat ooit ook nog gedaan met een malachitgrün E34 524td, stond ook een skibox op, maar zat onder nog meer sneeuw. Stond op een buitenparking in Thion 2000, en heel de week sneeuwstorm. Pas vrijdag/zaterdag werd het weer wat beter, en de hele parking was één sneeuwveld waar hoogstens nog lichte heuveltjes te zien waren van auto's met een skibox of een camionette. Alle gewone auto's zaten onzichtbaar onder een sneeuwdek van +2m bedolven.  Ze zijn eerst met lawinepeilstokken gaan afbakenen waar de lege stroken waren, omdan met een sneeuwschuiver te proberen dat vrij te maken. Ging niet (te zwaar), dus dan een hele dag nodig gehad om de rijstroken van de parking met van die kleine sneeuwruimerkes vrij te maken. De auto's vrij maken mocht je als gebruiker van de parking zelf doen. Ik vond dat heerlijk. :lol:

Om dan nadien met een gigantische roetwolk te starten :inlove:

Fantastisch blok

Geplaatst:

25tds :inlove:

Mazoutgeur :inlove:

Af en toe vermogen, af en toe niet :inlove:

12 liter mazout zuipen :inlove:

Maar sound!

Ketel :inlove:

Als ik ooit eentje moet overnemen, ik hou hem zelf :D

Geplaatst:

25tds :inlove:

Mazoutgeur :inlove:

Af en toe vermogen, af en toe niet :inlove:

12 liter mazout zuipen :inlove:

Maar sound!

Ketel :inlove:

Als ik ooit eentje moet overnemen, ik hou hem zelf :D

12 liter voor nen bak die meer dan 7k tpm draait vind ik ok!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kelleners_f32_lip.jpg

Front spoiler lip for BMW 4 series F32/F33 (without M-Sport package)..

Mixed feelings. Is zo een beetje een niet-M-pack ombouwen naar een soort van M-pack zonder een echt M-pack te steken.

Geplaatst:

Kelleners_f32_lip.jpg

Front spoiler lip for BMW 4 series F32/F33 (without M-Sport package)..

Mixed feelings. Is zo een beetje een niet-M-pack ombouwen naar een soort van M-pack zonder een echt M-pack te steken.

Ik vind dat knapper dan een M-pack bumper. Is ook sportief maar minder overdreven.

Geplaatst:

Ik vind het lelijk, maar ik vind het ook allerminst "een niet-M-pack ombouwen naar een soort van M-pack zonder een echt M-pack te steken", 't is gewoon een opzetspoiler, quoi. Ze maken dat al langer dan er M-Packs bestaan, denk ik.

Geplaatst:

Ik vind de nieuwe M bumpers maar niks, veel te overstyled en agressief voor gezinswagens. Die van een E39 en E60 waren zo veel eleganter.

Geplaatst:

Mijn '4 cabrio zou een 435i zijn in Luxury-uitvoering, zonder M-Pack- of Sport-bumpers dus, en met Individual 19" velgen. So I don't really care. :D

(Of een M4. Dan vind ik het wel passend.)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Start wel makkelijk :D

De dieselfilterhouder is niet meer goed waardoor hij lucht trekt. Starten is dus een behoorlijk probleem, behalve als je een goede batterij hebt :D

Heerlijk op een driftdag aankomen, al een minuut moeten doorstarten waarbij je iedereen ziet denken: "zie hem daar met z'n wrak...dat komt niet goed :lolz: " en waarbij hij dan met een dikke wolk in gang schiet :inlove:

Om vervolgens wéér stil te vallen, terug starten, plankgas, again een dikke olie/roetwolk eruit duwen en die turbo die bad-ass begint op te spoelen als een straaljager!

Charme :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Mijn '4 cabrio zou een 435i zijn in Luxury-uitvoering, zonder M-Pack- of Sport-bumpers dus, en met Individual 19" velgen. So I don't really care. :D

(Of een M4. Dan vind ik het wel passend.)

heeft de luxury line niet zo die lelijke grijze latten over de bumpers en dergelijke? heb zo eentje gezien en dat vloekt toch ook erg

Geplaatst:

Neen, die heeft wel horizontale chroomstripjes in z'n luchtgaten zitten en ik vind die neus een héél pak knapper dan de Sport-voorbumper.

Geplaatst:

49-Veritas-SP90-DV_13-AI_07.jpg

BMW Veritas

49-BMW_Veritas-DV-11-H_01.jpg

Geplaatst:

Een manuele 850i, early years, met monogram op de koffer, en de 16" turbinevelgskes. Yes I will. :inlove:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid