Ga naar inhoud

BMW F20 1-reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Het zal wel goed rijden maar het is niet echt een grote sprong vooruit qua design. Maar ik wacht nog even tot ik 'm in het echt heb gezien. Misschien valt het allemaal nog mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 dagen opleiding gehad over de wagen in Frankfurt en het is een ongelofelijk verschil met de vorige!

- Mooi in het echt, véél mooier dan op foto. En die achterlichten komen ook veel beter uit dan op foto.

- Rijdt strak en 116i en 118i zijn nu BMW TwinPower Turbo motoren, de 116i rijdt nu vlot maar de 118i is een bommetje :party:

- Urban / Sport line geeft meer identiteit en M-Pakket is mooi! 8)

- BMW heeft geluisterd naar kritiek! Haaievin standaard, veel meer beenruimte en kofferruimte is nu zelfs 10L groter dan de VW Golf :D

- Bij optie Radio Professional zit nu het kleine scherm & iDrive! Enige verschil is dat er geen 'NAV'-knop zit bij de iDrive.

- Interieur is héél proper en modern. Niet meer zo kaal als bij de vorige ;)

Ik ben superenthousiast :grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

- BMW heeft geluisterd naar kritiek! Haaievin standaard, veel meer beenruimte en kofferruimte is nu zelfs 10L groter dan de VW Golf :D

Benieuwd wat het verschil gaat zijn als de VW Golf VII komt met het nieuwe platform...

- Interieur is héél proper en modern. Niet meer zo kaal als bij de vorige wink.gif

Ik vind BMW-interieurs best knap, maar ook dat vind ik tegenvallen bij deze 1. Er lijken precies teveel hoekjes en kantjes in te zitten. Geef mij maar een lekker strak interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een zielig pookske in die performance kar.

Die performance versie vind ik zelf absoluut niet geslaagd.

Geef mij maar M-Pakket, dat komt eraan in 03/2012.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, nice. Veel succes. ;)

Kom je van een andere garage?

Nee, ik ben een IT'er van opleiding en altijd in die branche gewerkt gehad.

Maar BMW heeft mijn hart gestolen en ik wou écht voor dat merk werken.

Andere merken zijn niet slecht...verre van, maar dit merk is mijn passie ;)

Verkopen van wagens is absoluut geen simpele job, maar wel uitdagend!

Het gaat natuurlijk niet om een brood, dus de klant moet 100% gesoigneerd worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze middag 2 nieuwe 1 seriekes zien rijden. een rode en een blauwe, beide op duitse nummer platen. ik moet zeggen dat ze IRL best knap zijn:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

- BMW heeft geluisterd naar kritiek! Haaievin standaard, veel meer beenruimte en kofferruimte is nu zelfs 10L groter dan de VW Golf :D

Een volumecijfer geeft spijtig genoeg niet het verschil aan in praktische en minder bruikbare ruimte :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de foto's was ik helemaal niet overtuigd. In het echt kan deze echter wel heel knap zijn. Enige voorwaarde is wel dat de uitrusting dik moet zijn. Een zwarte 118i met Mpack, 18 duims en xenons is :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid