Ga naar inhoud

BMW F20 1-reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Mijn IAA bijdrage:

geloof het of niet ik vind 'm gewoon geslaagd (mss omdat dat achterkant zo VAGish is) ! IRL is toch heel anders dan op de lelijke persfoto's

Thumb resize.

Thumb resize.

Thumb resize.

iRicky zag dat het goed was! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

gisteren heeft een goede vriend van me de eerste leasing F20 1 uitgeleverd gekregen bij Jorssen.

Toevallig had hij afgesproken met me en heb ik dus een kijkje kunnen nemen naar zijn diepzeeblauw exemplaar: die 1 ziet er IRL wel stukken beter uit dan op foto. OK, het blijft wennen, maar hetgeen op foto 'uit proportie' lijkt ziet er in het echt gewoon 'meer matuur' uit.

Echt een verrassing voor me...

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren heeft een goede vriend van me de eerste leasing F20 1 uitgeleverd gekregen bij Jorssen.

Toevallig had hij afgesproken met me en heb ik dus een kijkje kunnen nemen naar zijn diepzeeblauw exemplaar: die 1 ziet er IRL wel stukken beter uit dan op foto. OK, het blijft wennen, maar hetgeen op foto 'uit proportie' lijkt ziet er in het echt gewoon 'meer matuur' uit.

Echt een verrassing voor me...

Voor mij net hetzelfde. Heb afgelopen weekend een rode sport en urban, grijze, zwarte en witte gezien. die rode sport amai :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet speciaal eens bij de BMW Daeninck gestopt.

moet zeggen dat de nieuwe eend irl veel beter meevalt dan op foto.

Best nog knap eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In tegenstelling tot al de rest hier blijf ik het een lelijk ding vinden :D

Ik ga vooralsnog akkoord met u, zeker zoals die grijze hier vind ik er niks aan ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstraks bij G&A eens gaan zitten, en ook een ritje met de 116i aangeboden gekregen... Wat een comfortbak is me dat geworden! Was wel een urban.

Wel benieuwd naar een driedeurs 120i M Sport, eens die er is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstraks bij G&A eens gaan zitten, en ook een ritje met de 116i aangeboden gekregen... Wat een comfortbak is me dat geworden! Was wel een urban.

Wel benieuwd naar een driedeurs 120i M Sport, eens die er is.

Ben benieuwd naar de 128i, als die er komt. 245pk uit een 2 liter 4 cilinder turbo.

En in hoeverre dat blok "tunebaar" gaat worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstraks bij G&A eens gaan zitten, en ook een ritje met de 116i aangeboden gekregen... Wat een comfortbak is me dat geworden! Was wel een urban.

Wel benieuwd naar een driedeurs 120i M Sport, eens die er is.

Waarom parkeer jij je auto dan bij Renault?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat een dwaze 1 met lamme motor kost heb je een Megane RS.

Geen dank.

Die kerel kan de runningcosts van een RS niet betalen, dat probeer ik hem tenminste aan z'n verstand te brengen (noobish figuur in deze materie). Voor 25.000 heb je er inderdaad wel eentje mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al een paar IRL gezien en in een donkere kleur vind ik de front ongelooflijk knap. (die koplampen en niertjes)

Enig probleem is dat het dak veel te hoog is, die achterkant maar half en half en bijgevolg de proporties op de ballen trekken imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kerel kan de runningcosts van een RS niet betalen, dat probeer ik hem tenminste aan z'n verstand te brengen (noobish figuur in deze materie). Voor 25.000 heb je er inderdaad wel eentje mee.

running costs?

Een dikke BIV, dat is vooral het probleem bij die kar. De rest van de running costs zit onder je rechtervoet :D officieel verbruik 8.5 liter t schijnt :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

running costs?

Een dikke BIV, dat is vooral het probleem bij die kar. De rest van de running costs zit onder je rechtervoet :D officieel verbruik 8.5 liter t schijnt :lol:

Laat me weten wat die schijven en blokken kosten als ze op zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat me weten wat die schijven en blokken kosten als ze op zijn :D

Precies of dat verslijt je aan de lopende meter op straat.

Een voorste schijf kost een 180 euro als ik me niet vergis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstraks bij G&A eens gaan zitten, en ook een ritje met de 116i aangeboden gekregen... Wat een comfortbak is me dat geworden! Was wel een urban.

Wel benieuwd naar een driedeurs 120i M Sport, eens die er is.

Heb je ermee kunnen smijten? Klopt het dat ze vrij snel ondersturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ermee kunnen smijten? Klopt het dat ze vrij snel ondersturen?

Op een bepaalde manier onderstuurt ie wat, maar dat had de vorige 1 ook... Als je 'te braaf' snel probeert te rijden zal je sneller ondersturen in trage bochten, zeker met het koppel van de benzine in de lage toeren, dat duwt letterlijk gewoon je voortrein wat naar buiten in plaats van je achterwielen te doen schuiven. Op agressie reageert 'ie levendiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid