Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Doe mij maar eentje in het hockenheim-silver met manuele boite. Moet zowat een van de beste dingen dat BMW de laatste jaren op de markt heeft gebracht.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Sebiet eentje bestellen se, sowieso in Hockenheim.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
30 minuten geleden, flupke73 zei:

er staan ook massa's M2's te koop, 569stuks op autoscout :o

Wtf is nog waar ook :blink: 56 alleen al in belgië

Geplaatst:
7 minuten geleden, Waky zei:

Waarschijnlijk ook mensen bij die de competition willen en dus nu al de gewone in de verkoop doen.

Geplaatst: (aangepast)

image.png.d1775e31a2d02b98115367a45e663641.png

;) Artikel hier. Een mens moet al eens kunnen lachen hé.

aangepast door Marvin
Geplaatst:
2 uren geleden, Waky zei:

En de prijzen zijn crazy in relatie tot de nieuwprijs. Gezien het aantal wat te koop staat moet dat vooral wensprijs zijn

Geplaatst:

Yes, ik wil er ééntje

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
5 uren geleden, msxx zei:

En de prijzen zijn crazy in relatie tot de nieuwprijs. Gezien het aantal wat te koop staat moet dat vooral wensprijs zijn

Inderdaad absurd, ik ben het al een tijdje in de gaten aan het houden en ze zakken nauwelijks qua prijs. De M2’s die ik opsla zijn ook allemaal vrij snel verkocht dus ik vrees dat die prijzen vrij realistisch zijn :lol: 

Geplaatst:

Serieuze pizza's, die remmen :)

Screenshot_20180419-203537.png

Screenshot_20180419-203625.png

Geplaatst:

optioneel volgens EvoMag, idem voor de zetels

Geplaatst:

CO² uitstoot van 209gr voor de automaat onder WLTP :o 

In België zijn we weer gesjareld hé want ze gaan de klasses uiteraard niet aanpassen :( 

Geplaatst:

Wat een dik kot die nieuwe M2 :o properly excited, en da's al lang geleden voor een M-model.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 hours ago, dragonfly said:

CO² uitstoot van 209gr voor de automaat onder WLTP :o 

In België zijn we weer gesjareld hé want ze gaan de klasses uiteraard niet aanpassen :( 

NEDCcorr, WLTP wordt misschien nog meer.

in Holland zijn ze ook gesjareld hoor, BPM wordt o.a. daar op berekend geloof ik.

Geplaatst:
2 uren geleden, Phil zei:

NEDCcorr, WLTP wordt misschien nog meer.

in Holland zijn ze ook gesjareld hoor, BPM wordt o.a. daar op berekend geloof ik.

WLTP is sowieso 20% hoger gemiddeld dan NEDC.

NEDCcorr (EU6d-TEMP) is 10% gemiddeld hoger

schijt

Geplaatst:

Zalige bak :inlove:

Zouden jullie hiervoor een 1m durven wegdoen?

Gast Dirk75
Geplaatst: (aangepast)
Op 18/4/2018 om 15:58, msxx zei:

Tja, als neutraal persoon zou je denken; als ze 1 jaar oud zijn, 30% afschrijving?

Mensen die het geld hebben kopen dan liever nieuw, en voor mensen die een koopje willen doen is de vraagprijs dan weer te hoog.

Wat kan je van deze zeggen? Te duur? ...

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-m2-benzine-zwart-f8d2186a-21c5-4461-e053-e350040a24a2

aangepast door Dirk75
Geplaatst:

Damn nu wil ik ook 1tje. Zalig die competition. Zot dat die nauwelijks duurder is.

Geplaatst:
Op 18-4-2018 om 21:11, brjefs zei:

Inderdaad absurd, ik ben het al een tijdje in de gaten aan het houden en ze zakken nauwelijks qua prijs. De M2’s die ik opsla zijn ook allemaal vrij snel verkocht dus ik vrees dat die prijzen vrij realistisch zijn :lol: 

Wij krijgen eind mei een LCI binnen met ong 6k km, prijs zou moeten interessant zijn. Hou ik je op de hoogte @brjefs ?

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
Zojuist, Challazer zei:

Wij krijgen eind mei een LCI binnen met ong 6k km, prijs zou moeten interessant zijn. Hou ik je op de hoogte @brjefs ?

Wat heeft de mens gekocht in de plek?

Geplaatst:

Nix, is eentje die wij besteld hebben via HJW systeem.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
14 minuten geleden, Challazer zei:

Is niet nodig, nu de Competition uit is zou ik uiteraard liefst die willen hebben :lol: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
7 minuten geleden, brjefs zei:

Is niet nodig, nu de Competition uit is zou ik uiteraard liefst die willen hebben :lol: 

Mijn PM box staat open zenne.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid