Ga naar inhoud

BMW M2


Gast

Aanbevolen berichten

In een effen kleur zéker de moeite vind ik, dat competition pakketje, al is de meerprijs niet mals.

Ik snap ook niet waarom die grotere nieren prcies uit 1 groot blok bestaan, oogt een beetje cheap, zo 1 grote plastic grille. 😪

aangepast door Davidk
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als ze dat middenstukje van de nieren nu eens in kleur zouden zetten zou het er al ietsje beter uit zien. Maar de non-M2 nieren zijn sowieso beter geslaagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Als ik de reviews mag geloven, heeft de M2 Comp de 718 precies wel bij de keel gegrepen. (al blijft de 981 wel koning)

Ik zou het wel weten:

bmw-m2-comp-deutschland-design-sp-01-xxl

Livery icm verschillende kleuren velgen is borderline genius imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is toch hét M-product dat je moet hebben als je rijplezier zoekt. De vorige M2 rijdt ook al zo fantastisch goed.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd in sunset orange was idd eerst zwart maar vorige week de kleur nog is irl gezien op en 8 reeks en foto’s van op ascari en die hebben me toch overtuigd was echt op de valreep aangezien productie week 34 is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Zou het?

Dat zou toch straf zijn. :lol:  "Onverwacht" een (véél betere) M2 CS maken, waardoor 63,47% van de M2-eigenaren zich toch een beetje in hun blote kont gezet voelt, maar bon "let's all flip that M2 and get an M2 CS" want uiteindelijk: een méér hardcore, manueel geschakelde, echte ///M-aangedreven auto gaat er uit München toch niet meer komen, newaar.

... 6 maand later ...

*poof* M2 CSL tadaaaaaaam

:lolz:

Los daarvan: ferm fan van, zeker als de L in de naam écht waar gemaakt wordt (en niet zoals zo vaak maar een tiental kilo abspecken zodat vooral (enkel) de marketingjongens daar wat mee kunnen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, William Blake zei:

BMW M maakt toch echt de lelijkste einddempers ever, wtf seg

zo'n blafte

bij de nieuwe M3 z'n spyshots valt dat ook zo hard op

 

Toch iets typisch S55 denk ik dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-7-2018 om 15:36, JerryLambo zei:

Als ik de reviews mag geloven, heeft de M2 Comp de 718 precies wel bij de keel gegrepen. (al blijft de 981 wel koning)

Ik zou het wel weten:

bmw-m2-comp-deutschland-design-sp-01-xxl

Livery icm verschillende kleuren velgen is borderline genius imo.

Welke velg is dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid