ir_fuel 52.152 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 Just now, William Blake said: Amerikanen en hun 'modding' cultuur..... Allez man Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.173 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 3 minuten geleden, William Blake zei: Enkel de velgen en de uitlaat (met titanium tips) zou ik nemen. Wat is het nut van die remmen? Die waren toch al top? Idem. Graag de grijze wielen voor mij, en als dat kan op een Laguna Seca blauwe (kan dat, Individual op een M2 CS?). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.152 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 Waarom staan er trouwens 2 cijfers bij de CO2 (zowel bij manueel als dkg)? Émissions de CO2 en g/km (cycle mixte) : 228–225 [210–209] Gelukkig is het in Vlaanderen simpeler: Het brandstofverbruik van de BMW M2 Competition bedraagt 7,9 l/100 km en de CO2-emissie bedraagt 185 g/km. Data op basis van peildatum 01-03-2018. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.572 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 4 minutes ago, William Blake said: Enkel de velgen en de uitlaat (met titanium tips) zou ik nemen. Wat is het nut van die remmen? Die waren toch al top? Idd. Carbon dak vind ik ook wel nice! Er zijn af-fabriek al optionele topremmen, en zonder mottige rode remklauwen... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.572 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 1 minute ago, ir_fuel said: Waarom staan er trouwens 2 cijfers bij de CO2 (zowel bij manueel als dkg)? Émissions de CO2 en g/km (cycle mixte) : 228–225 [210–209] Gelukkig is het in Vlaanderen simpeler: Het brandstofverbruik van de BMW M2 Competition bedraagt 7,9 l/100 km en de CO2-emissie bedraagt 185 g/km. Data op basis van peildatum 01-03-2018. Afhankelijk van de gekozen opties. Onderste zal nog de oude NEDC zijn vermoed ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.152 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 6 minutes ago, Phil said: Idd. Carbon dak vind ik ook wel nice! Hoe doen ze dat aftermarket? Effe het dak vervangen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.697 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 Al onze modeljaar 2019 Benzen krijgen 2 verschillende uitstootcijfers op de COC: NEDC2.0 en WLTP. Die laatste is afhankelijk van de gekozen opties, niet alleen banden/velgen/transmissie spelen mee zoals bij NEDC, ook leder, pano dak, bvb, etc .... Tot zeker 2020 hanteert men NEDC2.0 in België Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.173 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 5 minuten geleden, ir_fuel zei: Hoe doen ze dat aftermarket? Effe het dak vervangen? Da's toch "maar" een dakplaat die op het alu frame wordt gepuntlast of zelfs misschien enkel maar gekleefd? LIjkt me nog doenbaar om die te verwijderen en te vervangen door een plastieken dak dat gekleefd wordt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.409 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 Dus VAA=NEDC2.0?????? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.173 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 3 minuten geleden, William Blake zei: Al onze modeljaar 2019 Benzen krijgen 2 verschillende uitstootcijfers op de COC: NEDC2.0 en WLTP. Die laatste is afhankelijk van de gekozen opties, niet alleen banden/velgen/transmissie spelen mee zoals bij NEDC, ook leder, pano dak, bvb, etc .... Tot zeker 2020 hanteert men NEDC2.0 in België Straks, als Groen nog meer in de pap te brokken heeft, vinden ze heus wel een ecomalus uit die een klets co²-cijfers erbij kletst omdat je natuurlijk leder hebt steken in je auto, in plaats van kunstleder. En over enkele tellen komt Wooter melden dat Tesla nu enkel nog maar kunstleder heeft en dat dat héél natuurlijk en soepel aanvoelt en dus beter is dan.... zzzzzzzzzzzz. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.572 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 8 minutes ago, William Blake said: Al onze modeljaar 2019 Benzen krijgen 2 verschillende uitstootcijfers op de COC: NEDC2.0 en WLTP. Die laatste is afhankelijk van de gekozen opties, niet alleen banden/velgen/transmissie spelen mee zoals bij NEDC, ook leder, pano dak, bvb, etc .... Tot zeker 2020 hanteert men NEDC2.0 in België NEDC 2.0 ~ NEDCcorr? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.152 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 11 minutes ago, gTa said: Da's toch "maar" een dakplaat die op het alu frame wordt gepuntlast of zelfs misschien enkel maar gekleefd? LIjkt me nog doenbaar om die te verwijderen en te vervangen door een plastieken dak dat gekleefd wordt. Vind je dat nu zelf niet redelijk verregaand? Als accessoire iets gaan verkopen waarbij men moet gaan lassen om te installeren? Lijkt me iets dat je toch nooit kunt doen zoals de lasrobots in de fabriek? Het gaat hier niet over dingen uit mekaar schroeven of losklikken eh. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.152 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 11 minutes ago, gTa said: En over enkele tellen komt Wooter melden dat Tesla nu enkel nog maar kunstleder heeft en dat dat héél natuurlijk en soepel aanvoelt en dus beter is dan.... zzzzzzzzzzzz. Dat heeft hij al gedaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.697 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 11 minuten geleden, Phil zei: NEDC 2.0 ~ NEDCcorr? Laatste 3 maand voor zeker 50 pg WLTP-miserie communicatie ontvangen van MBBel en nergens de term NEDCcorr gelezen, maar is inderdaad hetzelfde vermoed ik.... Meetmethode is WLTP MAAR wordt terug gerekend naar NEDC en die laatste hanteert men voor VAA/BIV/... te berekenen (tot 2020 zeker) Wij zien vooral dat onze oudere motorengeneratie hieronder ruim 13-15% stijgen, de nieuwe soms nog geen 10%. WLTP minimum 20%. Echt een gedoe. Maar bestel je voor de officiële vrijgave van modeljaar 2019 (met dus de finale cijfers), afhankelijk van model, krijg je verschil in BIV in Vlaanderen terug van MB. Vandaag GLE43AMGCp verkocht, was 4100 BIV, wordt bijna 9000 wellicht, mooie deal dus. E63 ook richting 240-246 gram wellicht, vrijgave 22/5 dus voor die datum bestellen. Tot hier de off-topic 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.173 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 3 minuten geleden, ir_fuel zei: Vind je dat nu zelf niet redelijk verregaand? Als accessoire iets gaan verkopen waarbij men moet gaan lassen om te installeren? Lijkt me iets dat je toch nooit kunt doen zoals de lasrobots in de fabriek? Het gaat hier niet over dingen uit mekaar schroeven of losklikken eh. Ja, 't gaat ver, maar 't is business, hé. Ik vermoed wel dat de dakplaten niet meer gelast worden maar gelijmd. Carbon dakje zeker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.967 Geplaatst: 7 mei 2018 Delen Geplaatst: 7 mei 2018 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.967 Geplaatst: 7 mei 2018 Delen Geplaatst: 7 mei 2018 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanC 7.253 Geplaatst: 7 mei 2018 Delen Geplaatst: 7 mei 2018 Om toch iets positiefs te zeggen: knappe velgen. De rest hoort ergens op de kermis thuis, helemaal het noorden kwijt ginder, als je 't mij vraagt; Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.697 Geplaatst: 8 mei 2018 Delen Geplaatst: 8 mei 2018 Velgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.021 Geplaatst: 8 mei 2018 Delen Geplaatst: 8 mei 2018 Zitten dingen op die ik wel kan appreciëren maar je kan er inderdaad zonder al teveel moeite een serieuze foorbak van maken... Toch benieuwd naar de carbon dak als M-Performance accessoire, hoe hebben ze dat kunnen regelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.226 Geplaatst: 8 mei 2018 Delen Geplaatst: 8 mei 2018 11 minuten geleden, Stancke zei: Zitten dingen op die ik wel kan appreciëren maar je kan er inderdaad zonder al teveel moeite een serieuze foorbak van maken... Toch benieuwd naar de carbon dak als M-Performance accessoire, hoe hebben ze dat kunnen regelen Stickertje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexx 3.279 Geplaatst: 8 mei 2018 Delen Geplaatst: 8 mei 2018 Die velgen steken al een tijdje men ogen uit gunmetal finish zoals op de M4CS moet ook knap zijn 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.021 Geplaatst: 8 mei 2018 Delen Geplaatst: 8 mei 2018 33 minuten geleden, Alexx zei: Die velgen steken al een tijdje men ogen uit gunmetal finish zoals op de M4CS moet ook knap zijn Idd, wel jammer dat ze zo prijzig zijn, 5700€ Verkrijgbaar in combinatie met Michelin Pilot Sport Cup 2. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexx 3.279 Geplaatst: 8 mei 2018 Delen Geplaatst: 8 mei 2018 21 minuten geleden, Stancke zei: Idd, wel jammer dat ze zo prijzig zijn, 5700€ Verkrijgbaar in combinatie met Michelin Pilot Sport Cup 2. Moet je mij niet vertellen Heb al wat rondgezocht maar ze zijn echt duur vind ik. Op leebmann kan je enkel de velgen kopen en zit je aan een 3300€ zonder verzendkosten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davidk 338 Geplaatst: 8 mei 2018 Delen Geplaatst: 8 mei 2018 On 5/5/2018 at 10:36 PM, ir_fuel said: Allez man "Never go full retard." 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.