Ga naar inhoud

BMW M2


Gast

Aanbevolen berichten

Ik denk dat mijn buren stilaan zot worden van mijn N55 die zich wakker blaft om 5h 's morgens :lol: 

Heb de klep wel terug aangesloten, je krijgt er toch vooral lelijke blikken voor onderweg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik de M Performance.
Maar het systeem van luid en na X seconden stil heeft niks met een klep te maken. Er zit een luchtpomp in je auto die extra lucht door je uitlaat blaast gedurende X seconden zolang je geen gas geeft en bij elke start. 
Hebben jullie ook een soort van 'tikkend' geluid als ie dat doet en verdwijnt na halve minuut als ie ook wat in toeren zakt/normaliseert?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/10/2018 om 22:06, Geertt zei:

Filmpje van? 

Hoe zit je bij koudstart qua geluid? Stock is hij relatief luid, in die zin dat het ooit vervelend is voor slapenden als je vroeg moet vertrekken... 

Irl wel luider en voller. 

 

:inlove: 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/27/2018 at 12:34 PM, B3noît said:
On 10/26/2018 at 1:48 PM, ir_fuel said:
Ik de M Performance.
Maar het systeem van luid en na X seconden stil heeft niks met een klep te maken. Er zit een luchtpomp in je auto die extra lucht door je uitlaat blaast gedurende X seconden zolang je geen gas geeft en bij elke start. 

Hebben jullie ook een soort van 'tikkend' geluid als ie dat doet en verdwijnt na halve minuut als ie ook wat in toeren zakt/normaliseert?

Nee.

Maar het heeft niks met toerental te maken. Hij doet dat bij elke start. Je kan 2 uur rijden, stoppen, en 2 seconden later de auto terug starten en hij doet het weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, ir_fuel zei:

Nee.

Maar het heeft niks met toerental te maken. Hij doet dat bij elke start. Je kan 2 uur rijden, stoppen, en 2 seconden later de auto terug starten en hij doet het weer.

Bij mij enkel bij koudstart hoor :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/10/2018 om 13:37, Alexx zei:

Vind ik ook het nadeel aan de competition.

Mijn auto met Mperformance uitlaat en akra sportcat klinkt echt :inlove:

Vandaag gehoord en gezien irl 🤤🤤🤤 dikke bak 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Op 26/10/2018 om 21:27, brjefs zei:

Ik denk dat mijn buren stilaan zot worden van mijn N55 die zich wakker blaft om 5h 's morgens :lol: 

Heb de klep wel terug aangesloten, je krijgt er toch vooral lelijke blikken voor onderweg

:D

Hier staan de kleppen ook permanent open hoor...

En idd koudstart is altijd extra luid de eerste kleine minuut... Doet hij niet als hij warm gestart wordt. Zou altijd zo moeten zijn :ninja:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, ir_fuel zei:

De mijne wel.

Mijn maat zijn nieuwe 340i doet dit ook, wel zot :D mag die zoveel starten als hij wil, altijd koudstart. Gelukkig heeft de mijne dat niet :lolz: zou gewoon gênant zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij is ook echt luid met die middendempers eruit. En idd. Maakt niet uit wat of hoe, iedere keer je start is het 30 seconden herrie.

Hoeft voor mij ook niet maar ik heb niet echt te kiezen.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Alexx zei:

Mijn maat zijn nieuwe 340i doet dit ook, wel zot :D mag die zoveel starten als hij wil, altijd koudstart. Gelukkig heeft de mijne dat niet :lolz: zou gewoon gênant zijn 

doen de AMG V8s ook, vet :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎/‎02‎/‎2019 om 10:51, Alexx zei:

Mijn maat zijn nieuwe 340i doet dit ook, wel zot :D mag die zoveel starten als hij wil, altijd koudstart. Gelukkig heeft de mijne dat niet :lolz: zou gewoon gênant zijn 

Bizar, mijne doet dat ook enkel bij effectieve koudstart.

Is wel standaard uitlaat, bij jouw maat misschien niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, flupke73 zei:

weten de BMWjongens hier al meer van?

Niet officieel, nee maar zit er inderdaad wel aan te komen als uitzwaai versie voor de 2 Coupé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, bt. zei:

Bizar, mijne doet dat ook enkel bij effectieve koudstart.

Is wel standaard uitlaat, bij jouw maat misschien niet?

Heeft dat altijd gedaan. Heeft nu wel 2 weken geleden nieuwe uitlaat gestoken, maar heeft er niets te maken. Lijkt me gewoon iets in uw ECU. Aangezien ze het ook kunnen wegschrijven als je echt wil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid