Ga naar inhoud

BMW M2


Gast

Aanbevolen berichten

8 minutes ago, Alexx said:

61000km’s te veel?

Heb het hem doorgestuurd. Misschien niet slecht om de andere specificaties toe te voegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, mrbbs zei:

Heb het hem doorgestuurd. Misschien niet slecht om de andere specificaties toe te voegen?

Bedoel je upgrades?

Bilstein B16

Millway Camberplates

Mperformance uitlaat + Akra sportcat

Recaro Pole Position

setje originele Mperformance wielen + 18” 513M.

Altijd door de dealer onderhouden. Ik heb er gas mee gegeven, maar altijd correct warm gereden, auto rijdt als nieuw en verbruikt geen druppel olie. Om de 9000km oliewissel.
Voor de rest: schuifdakje, DKG en Mperformance carbon spullen.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Porker zei:

Schrijft dat oliewissels voor om de 9.000? Een GT3 met 9k rpm is ocharme om de 20.000?

Nee, zeker niet. Ik doe dat uit voorzorg.. voor hetgeen dat kost. Waarschijnlijk niet nodig, ma bon..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ik ook met mijn auto's, tussen de 8-10k op onderhoud. Met mijn evo's indertijd deed ik dat zelfs elke 5.000kms.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Porker zei:

De economie is idd dezelfde als 3 maand geleden.

In vergelijking met de economie binnen drie maand wel peiz'k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Alexx said:

Bedoel je upgrades?

Bilstein B16

Millway Camberplates

Mperformance uitlaat + Akra sportcat

Recaro Pole Position

setje originele Mperformance wielen + 18” 513M.

Altijd door de dealer onderhouden. Ik heb er gas mee gegeven, maar altijd correct warm gereden, auto rijdt als nieuw en verbruikt geen druppel olie. Om de 9000km oliewissel.
Voor de rest: schuifdakje, DKG en Mperformance carbon spullen.

Hij zal niet ingaan op je auto omdat hij liever een standaard exemplaar tegen komt met wat minder kms. Toch merci.

Die B16 zal wel een enorm verschil geven, standaard vind ik een M2 of CS belabberd rijden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Porker zei:

De economie is idd dezelfde als 3 maand geleden.

En dus worden gelimiteerde M2’s in stock plots goedkoper...? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, mrbbs zei:

Hij zal niet ingaan op je auto omdat hij liever een standaard exemplaar tegen komt met wat minder kms. Toch merci.

Die B16 zal wel een enorm verschil geven, standaard vind ik een M2 of CS belabberd rijden..

Geen probleem 👍 

Ja die B16 is echt super. Ik moet zeggen dat ik de M2 stock ook wel heel goed vond. Komende van een aangepaste M135,

ook met B16, was die stock al veel stabieler!

Maar hoe hij nu staat rijdt die auto voor mij echt als een droom.. dwars, heel dwars wanneer je wil, vlammen, tracken zo hard je wil, volgende dag met de madam gaan shoppe en gaan eten.. zelfs veel bekijks en interactie met de mensen rondom u. Meermaals duimpjes of grijnzende gezichten, die auto doet alles wat ik wil. En hoe :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, X5. zei:

Wat komt er in de plaats?

Eerlijk? Ik zou er het liefst mee blijven rijden, maar mentaal doe ik er teveel km’s mee. Ik zou deze graag bijhouden omdat ik dat echt zo’n goede auto vind.. dus was aan het denken om 1 te kopen met minder km’s :D maar deze is gezond, goed ingereden, verbruikt geen olie.. op testbank: 379pk, stock. En dat was een realistische testbank.. Mezelf ook al paar keer voorgenomen om een saaie daily te kopen, maar krijg dat niet over men hart :lolz: 

Ik zou ooit graag een GT3/GT4 hebben.

maar ik zou deze oprecht missen. Mijn doel is om ooit deze te houden en GT3/4 erbij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Tommie zei:

En dus worden gelimiteerde M2’s in stock plots goedkoper...? 

 

Man,man...get alive!!!En dan maar klagen en zagen over de slabakkende verkoop en premies van de overheid opstrijken.

M2 cs: gelimiteerde productie,...ging vlug uitverkocht zijn ....met als gevolg dat bijna iedere dealer momenteel nog slots  ter beschikking heeft !!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Porker zei:

Ja, tuurlijk...

Nee, want mijn marge is identiek als 3 maanden geleden. En de interesse is groot genoeg.

Het is niet omdat de economie 't minder doet, dat plots alles 25% goedkoper wordt he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon wet van vraag en aanbod. Als de economie het minder goed doet, is er ook minder vraag naar een bepaald segment. Bij bmw niet dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, Tommie said:

Nee, want mijn marge is identiek als 3 maanden geleden. En de interesse is groot genoeg.

Het is niet omdat de economie 't minder doet, dat plots alles 25% goedkoper wordt he.

Ok, tant mieux. Ik eet mijn hoed op als in 2020 sportwagens niet goedkoper zijn geworden. M2 CS goudstaven hopelijk niet!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, mrbbs said:

Doe ik ook met mijn auto's, tussen de 8-10k op onderhoud. Met mijn evo's indertijd deed ik dat zelfs elke 5.000kms.

Bij de Evo's is het ook zo voorgeschreven. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minutes ago, Tommie said:

Nee, want mijn marge is identiek als 3 maanden geleden. En de interesse is groot genoeg.

Het is niet omdat de economie 't minder doet, dat plots alles 25% goedkoper wordt he.

Goedkoper op papier niet. Maar als je de producten niet kwijt geraakt, wat moet je dan doen? Er blijven op zitten en nul inkomsten hebben terwijl je de kost van het kapitaal hebt?

Als BMW zijn autos niet kwijt geraakt, al zeker stock wagens, dan ga je, zoals overal, eerst een reactie krijgen van de dealers die wat meer korting gaan geven. Geraken de autos nog niet weg, dan zullen ze bij de constructeur moeten vragen of zij kunnen helpen. En zo gaat de prijs aan dewelke de klant kan kopen wel naar beneden.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, The Swede said:

Bij de Evo's is het ook zo voorgeschreven. ;)

Zou idd kunnen. Weet wel nog dat ieder onderhoud 1000 euro was 🤔 (onderhoud + nieuwe remblokken + 4 nieuwe banden), zotte tijd dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, The Swede zei:

Goedkoper op papier niet. Maar als je de producten niet kwijt geraakt, wat moet je dan doen? Er blijven op zitten en nul inkomsten hebben terwijl je de kost van het kapitaal hebt?

Als BMW zijn autos niet kwijt geraakt, al zeker stock wagens, dan ga je, zoals overal, eerst een reactie krijgen van de dealers die wat meer korting gaan geven. Geraken de autos nog niet weg, dan zullen ze bij de constructeur moeten vragen of zij kunnen helpen. En zo gaat de prijs aan dewelke de klant kan kopen wel naar beneden.  

 

Dat is allang aan het gebeuren, de meeste dealers adverteren er zelfs al openlijk mee.

M stock.JPG

  • Vind ik leuk 1
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid