Ga naar inhoud

BMW M2


Gast

Aanbevolen berichten

1 uur terug, ir_fuel zei:

Oja, een Lotus Exige V6 zit volgens dezelfde norm aan 1250kg,

Ook al een dikzak geworden precies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, ir_fuel zei:

Of jij beseft niet goed wat een auto verondersteld wordt te wegen :lol: 

Tja, 't is gewoon te veel.

We spreken hier over THE TWO CS, wat het summum zou moeten zijn van een compacte wagen met pepers in zijn gat, die lichter gemaakt is door gebruik van carbon en ander leuk spul. Als je dan met zo'n gewicht afkomt dan schrik ik daar van. En ja, ik vind dat dit hier wel een belangrijk genoeg punt is om het te vermelden. 't gaat hier niet om leaseslet nummer 24646787 die zijn leven in de file gaat slijten. Het moet natuurlijk ook geen Lotus Exige S1 zijn, want daar is hij niet voor ontworpen.... maar toch vind ik het overdreven voor een auto van die afmetingen. Dat fnuikt echt een groot deel van het rijplezier, maar that's EU regulations dan maar zeker...

Voor 100k verwacht ik iets speciaals, dit is het imo niet. 't is gewoon limited in oplage, maar daarom is hij niet werkelijk bijzonder

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, PJH said:

Voor 100k verwacht ik iets speciaals, dit is het imo niet.

Dat is waar.

Daarvoor had je 2 jaar geleden een mooi aangeklede Boxster Spyder. Die voldoet wel aan je gewichtseisen denk ik :lol: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, ir_fuel zei:

25

Is dat een oliekoeler waar enkel de olie door een radiator gaat of een oliekoeler waarvan de koelvloeistof de olie afkoelt in de radiator?

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, Asserti said:

Ter referentie: een e46 CSL woog 1385kg en kostte 15j geleden 88.700

En 90 pk en een pak koppel minder, slechtere boite. :) Wel onbetaalbare sound en looks. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • 1 maand later...

Maat van mij zoekt een M2 LCI in donkergrijs (zowel manueel als DCT kunnen), mocht iemand één beschikbaar weten die niet op de gebruikelijke media staan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, Tommie said:

Ik heb enkel nog een M2 CS.

Misschien bij een inruil in de toekomst.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, mrbbs zei:

Maat van mij zoekt een M2 LCI in donkergrijs (zowel manueel als DCT kunnen), mocht iemand één beschikbaar weten die niet op de gebruikelijke media staan..

61000km’s te veel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid