Ga naar inhoud

Vervanger M4


wabe

  

94 leden hebben gestemd

  1. 1. Vervanger M4

    • M4
      5
    • M3
      10
    • C63 AMG
      33
    • Jaguar XE 3.0
      6
    • Porsche Cayman GT4
      50
    • Andere
      5


Aanbevolen berichten

Ik begin stilletjes na te denken over een eventuele vervanger van de M4. Moest deze totaal verlies zijn.

 

Ik heb een polleke gestart met enkele ideeën dat ik heb... Misschien dat jullie nog andere ideeën hebben.

 

Hou er rekening mee dat het een daily is en dat exoten niet betaalbaar zijn... Wil wel maar...

 

Benieuwd naar jullie deskundig advies

Ondertussen S6 verwijderd...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die C63 is me toch zo'n zalig compromis.

Als het nog ietwat praktisch moet zijn: de C63 vond ik een zoveel leukere wagen dan de M4. Je kunt daar echt aan lage snelheid al een pak fun mee hebben. En die V8, die krachtontplooiing tov een M4. Zalige auto.

 

Heb je dat praktische niet nodig: uiteraard de GT4, makkelijke keuze dan.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je over de w205 bezig dan??

 

Als het tegen mij is: JA.

 

C63 AMG S. Een van de leukste "compromisbakken" waar ik ooit mee reed. 

Terwijl ik de vorige een zeer snelle, weliswaar een tik lompe, kar vond, is die nieuwe echt bangelijk. Dat extra koppel zorgt voor ware muscle car allures. Lage snelheid, iets te bruut op t gas, en t spel is weer scheef aan het gaan.

Als BMW fan kies ik binnen dat genre resoluur voor de C-klasse. Lang geleden dat een auto me nog zo'n smile bezorgde.

 

De review staat trouwens op onze website: http://hothatch.be/mercedes-amg-c63-s/

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niks van die lijst. Moest ik niet beter weten zou ik zeggen dat de Cayman de vreemde eend in de bijt is. Dat je dat naast een Audi S6 zet gaat er bij mij niet in.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat deed de vorige anders ook al.

 

Ik vind het met de C63 toch een pak bruter opkomen. Die M4 breekt uit ja, maar nooit zo massive als die C klasse. Logisch ook, heeft een pak meer koppel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niks van die lijst. Moest ik niet beter weten zou ik zeggen dat de Cayman de vreemde eend in de bijt is. Dat je dat naast een Audi S6 zet gaat er bij mij niet in.

 

Ik snap ze eerlijk gezegd ook niet te goed. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lijst is eerder een aantal ideeën dat ik heb... en die ergens in dezelfde range zitten van prijs. 

 

Moet ook wel zeggen dat de S6 bij op de laatste plaats staat bij mij.

 

Net C63s geconfigureerd... 111K... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het met de C63 toch een pak bruter opkomen. Die M4 breekt uit ja, maar nooit zo massive als die C klasse. Logisch ook, heeft een pak meer koppel.

 

Ik heb het over de vorige C63. Ik heb het nergens over de M4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lijst is eerder een aantal ideeën dat ik heb... en die ergens in dezelfde range zitten van prijs. 

 

Moet ook wel zeggen dat de S6 bij op de laatste plaats staat bij mij.

 

Net C63s geconfigureerd... 111K... 

 

Zet er anders nog een Range tussen en een Tesla, als prijsklasse het criterium is :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het over de vorige C63. Ik heb het nergens over de M4.

 

Ah, ik dacht dat je het over Wabe zijn "vorige" had. 

De stelling blijft trouwens gelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dan een Cayman GT4 kopen om er 50K km / jaar mee te rijden :D

 

Nenee, een cayman GT4 kopen om 50K mee te karren en dan in de garage zetten en een 123d kopen om mee dagelijks te rijden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nenee, een cayman GT4 kopen om 50K mee te karren en dan in de garage zetten en een 123d kopen om mee dagelijks te rijden :D

 

En die dan 10 jaar laten staan, verkopen en met de winst een Singer kopen.

 

Wie is dan de slimme :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wabe met jouw passie voor rijden..... GT4 he man al de rest ga je nog steeds dat limo gevoel hebben. Ik ken je hier op het forum als iemand die gepassioneerd is door rijden..... En met open mind alles in die zin ook leest.

Hoe die kar rijdt : fenomenaal die voorophanging en scherpte. Is wel absoluut geen hooligan eerder een valse trage door de waanzinnige handling waardoor het aanvoelt dat hij 70pk mist. Gaat je absoluut bekoren. En voor uw man's math: enorm waardebehoud :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid