Ga naar inhoud

Vervanger M4


wabe

  

94 leden hebben gestemd

  1. 1. Vervanger M4

    • M4
      5
    • M3
      10
    • C63 AMG
      33
    • Jaguar XE 3.0
      6
    • Porsche Cayman GT4
      50
    • Andere
      5


Aanbevolen berichten

Cayman gevote, maar de C63 is mss de betere keuze als praktische daily.

Maar fuck praktische daily's, haal je een Exige :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

GT4 heeft geen achterbank ... Dan is het geen daily voor iemand met kinderen imho.

Voor mij ofwel de M3 of C63S

 

Zit ik ook te denken... plus het feit dat de GT4 uitverkocht is. Er staan enkele exemplaren op mobile... maar allemaal wit of zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

GT4 heeft geen achterbank ... Dan is het geen daily voor iemand met kinderen imho.

Voor mij ofwel de M3 of C63S

Ook mijn mening. Dan maar C63 omdat het 'ne keer wat anders' is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit die lijst is moeilijk op te maken wat je precies zoekt... Behalve dat het wel iets mag kosten :P

GT4 als daily lijkt me niet de beste keuze. Praktische beschouwingen zelfs achterwege gelaten. 

Een C63 zal minder in het oog springen bij klanten vermoed ik (vreemd genoeg). Daar zal niet rap iemand weten dat ie meer dan 100k€ gekost heeft.

Voor dat budget kocht ik een Exige mét een daily diesel (genre 430d Grancoupe). Geen wachttijd en gunstiger fiscaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit ik ook te denken... plus het feit dat de GT4 uitverkocht is. Er staan enkele exemplaren op mobile... maar allemaal wit of zwart.

 

Ge hebt toch ook nog een gezinswagen? Of niet?

 

Heb een tijd ook zo gedacht. Maar in de praktijk lig je geld te gooien voor niets. Een limo met veel power is sowieso niet echt "plezant" in Belgie (imo).

 

Ik zou dat enkel nog kopen als ik dat als extra luxe kan kopen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit ik ook te denken... plus het feit dat de GT4 uitverkocht is. Er staan enkele exemplaren op mobile... maar allemaal wit of zwart.

 

Waarom staat hij dan nog op uw lijstje? Of zou je deze sowieso tweedehands halen?

 

+ Je zegt dat je een C63s hebt geconfigureerd aan 111k, maar in uw poll staat de C63.

 

Wat is het nu?  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor Jaguar gestemd, dat moet hier toch iemand doen.

 

Prettig rijdende, mooi ogende machine, 4 plaatsen, power genoeg in Belgie en fiskaal relatief gunstig.

 

Plus om Ritsuke een plezier te doen B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit is dat ik geen andere auto heb. Zal dus als daily en als enige wagen dienen. 

 

Waarom ik de GT4 er nog opzet? Blijkbaar nog enkele exemplaren in Duitsland te vinden met 0 km. 

 

En in de poll staat inderdaad C63... en niet C63s. Maakt in mijn opinie niet uit. Juist het aantal pk dat scheelt. Tenzij ik verkeerd ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge hebt toch ook nog een gezinswagen? Of niet?

 

Heb een tijd ook zo gedacht. Maar in de praktijk lig je geld te gooien voor niets. Een limo met veel power is sowieso niet echt "plezant" in Belgie (imo).

 

Ik zou dat enkel nog kopen als ik dat als extra luxe kan kopen....

Nee, enige wagen.

 

Over welke wagen spreek je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dat budget kocht ik een Exige mét een daily diesel (genre 430d Grancoupe). Geen wachttijd en gunstiger fiscaal?

Feit is dat ik geen andere auto heb. Zal dus als daily en als enige wagen dienen.

Waarom ik de GT4 er nog opzet? Blijkbaar nog enkele exemplaren in Duitsland te vinden met 0 km.

En in de poll staat inderdaad C63... en niet C63s. Maakt in mijn opinie niet uit. Juist het aantal pk dat scheelt. Tenzij ik verkeerd ben.

Geen andere auto?

Dan sluit ik mij bij bovenstaande post van erg aan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Plus om Ritsuke een plezier te doen B)

 

Hmmm, @@Ritsuke doe je daarmee geen plezier mee hoor want die werkt niet meer bij Salens

 

Nee, enige wagen.

 

Over welke wagen spreek je dan?

 

Ai, als dit echt de enige wagen is, dan zou ik idd eerder kiezen tussen M3 of C63...

 

Ik zie zoiets als een GT4 wel zitten als opvolger voor de M3, maar dan moet ik tegen dan madam in een iets groter kar zetten die dan kan dienen als gezinsauto...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kinderen hebt en geen "tweede" wagen, waarom staat er dan een GT4 in je lijst? Toch totaal onlogisch???

 

In dat geval dus ook de C63 als ik MOET kiezen.

 

Je zal meer plezier hebben met een leuke Skoda Superb benzine (nieuwe wetgeving) en een leuke betaalbaar speelgoedje met dit soort budget. Dat zou je beter passen, DENK ik.

 

Of...... zoiets als een Megane RS of Trophy R (heeft die trouwens achterbank?) zou wel eens een leuke daily met rijplezier kunnen zijn, die budgettair nog mogelijkheden over laat.......je kan die dan na een tijdje aanvullen met een nog meer trackgericht ding, of net omgekeerd aanvullen met een "premium" branded kar. Je zou er nooit een slechte zet mee doen en weer veel extra ervaring opdoen ook.

 

Ps: ik weet een Megane Trophy R echt nieuwstaat te koop staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

jokke , ik verschiet hier van dat je de cayman aan prijst inplaats van een exige,ik heb nu het geluk gehad van een paar keer met een exige , en zelfs de cup te rijden , en ik stond versteld wat een hooligan dit eigenlijk is, puur koers auto , was compleet onder de indruk, alleen moet je zeker zijn dat je dit soort wagen wil, want copromissen zijn hier niet dit is pure hard core

 

 

Als  je uw eigen keuze hier aanprijst ben je een fanboy, dus dat laat ik achterwege.  Maar je hebt wel gelijk :D

 

GT4 is wel een "betere" wagen als de Exige hoor, alleen vraagt de Exige meer van de bestuurder en dat is natuurlijk leuk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrouw heeft nog een wagen.. is een bmw 1... maar ik bedoelde eigenlijk dat ik géén 3 wagens heb. Pff... veel uitleg op een vrijdagmorgen. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid