Ga naar inhoud

Vervanger M4


wabe

  

94 leden hebben gestemd

  1. 1. Vervanger M4

    • M4
      5
    • M3
      10
    • C63 AMG
      33
    • Jaguar XE 3.0
      6
    • Porsche Cayman GT4
      50
    • Andere
      5


Aanbevolen berichten

Dan is er toch nog een andere auto...

 

Ik zou dan de GT4 misschien idd parkeren omdat je die niet meer kan bestellen tenzij je je gedacht vindt in een occassie.

Mogelijks misschien nog de spyder bijzetten in de lijst.

 

En je madam maar 1 vervangen door een iets groter ding :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb sinds een 4 maand een trophy r wel DIT is echt de wagen die je wil om te moren 

 

Jawadde. Hoeveel karren staan er bij u ondertussen op de oprit? Straks denken ze dat je een garage hebt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En in de poll staat inderdaad C63... en niet C63s. Maakt in mijn opinie niet uit. Juist het aantal pk dat scheelt. Tenzij ik verkeerd ben.

 

De S heeft ook een elektronisch sper, adaptieve motorsteunen en een extra 'race' rijmodus die wat meer hooliganisme toelaat :) Ik zou meteen deze kiezen, maar is qua running cost wel een ander verhaal tov een M3/4 denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als deze wagen als dagelijks vervoer moet dienen, zou ik neigen naar de bravere modellen uit bovenstaande line-up. De Jaguar lijkt me dan net té braaf.  En dan kom je m.i. automatisch bij de M3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat het niet de enige auto in de stal is, en

omdat een Cayman GT4 een zéér goeie daily auto moet zijn,

 

Cayman GT4.

 

Uiteraard met manuele versnellingsbak. Zelfs al zou je er de PDK op kunnen krijgen en zelfs al gaven ze die gratis: met manuele bak.

 

 

 

Als ik heel eerlijk mag zijn: als je je dat kan veroorloven om daarmee dagelijks rond te rijden (qua uitstraling naar klanten, qua prijs en onderhoud, ...) en je doet dat niét ... dan ben je een rund. Over 10 jaar kan je zo geen auto meer nieuw kopen, zelfs een oude inschrijven gaat dan al een pain in the ass zijn vrees ik. Doe het dus, nu het nog kan.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De M heb je nu al gehad.

 

De GT4 heb ik getest en is veel te oncomfortabel als daily imo.

 

Dus C it is.

Ik denk dat je vergeet hoe Wabe naar auto's kijkt en begint te kijken. Imo is hij klaar voor iets "rauwer", harder, leuker.... ik vind dat bv absoluut niet oncomfortabel. Maar dan ook echt niet !

Ik garandeer u trouwens minder lichamelijke pijnen in de stoelen van de GT4 dan in eender welke comfy stoel uit zo een power berline. 

Het wegdek voelen (en niet door uw veren wat te verlagen voor "looks" met een hoop gedabber als gevolg), is een extra dimensie hetwelk autorijden juist aangenamer maakt. Al die filteringen voor "comfort" zijn ook verminderingen van betrokkenheid (en genot) van autorijden voor een bepaald type autobestuurder. In dat profiel zie ik Wabe passen.

 

Zeg @@wabe er is dus wel een tweede voertuig waar het gezin kan in plaats nemen. In dat geval is het poepsimpel: GT4. (en dan volg ik GTA doe het nu het nog KAN !)

In afwachting van de levertermijn koop je u een Megane Tropy of RS, daar ga je nooit heel veel op verliezen imo. 

 

Voila. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst de verzekering afwachten voor je plannen maakt

Die mannen zullen je het moeilijk maken

Sorry voor mijn antwoord maar ik heb ook al in die situatie gezeten en dat is kloten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst de verzekering afwachten voor je plannen maakt

Die mannen zullen je het moeilijk maken

Sorry voor mijn antwoord maar ik heb ook al in die situatie gezeten en dat is kloten

 

Bedoel je dat je ook moeilijk een verzekering krijgt, ondanks het feit dat je al zoveel zware wagens hebt?

Ik heb mijn M3 niet eens verzekerd gekregen  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je vergeet hoe Wabe naar auto's kijkt en begint te kijken. Imo is hij klaar voor iets "rauwer", harder, leuker.... ik vind dat bv absoluut niet oncomfortabel. Maar dan ook echt niet !

Ik garandeer u trouwens minder lichamelijke pijnen in de stoelen van de GT4 dan in eender welke comfy stoel uit zo een power berline. 

Het wegdek voelen (en niet door uw veren wat te verlagen voor "looks" met een hoop gedabber als gevolg), is een extra dimensie hetwelk autorijden juist aangenamer maakt. Al die filteringen voor "comfort" zijn ook verminderingen van betrokkenheid (en genot) van autorijden voor een bepaald type autobestuurder. In dat profiel zie ik Wabe passen.

 

Zeg @@wabe er is dus wel een tweede voertuig waar het gezin kan in plaats nemen. In dat geval is het poepsimpel: GT4. (en dan volg ik GTA doe het nu het nog KAN !)

In afwachting van de levertermijn koop je u een Megane Tropy of RS, daar ga je nooit heel veel op verliezen imo. 

 

Voila. 

 

Geweldig eigenlijk hou je me kent alhoewel we elkaar nog nooit gesproken hebben... 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst de verzekering afwachten voor je plannen maakt

Die mannen zullen je het moeilijk maken

Sorry voor mijn antwoord maar ik heb ook al in die situatie gezeten en dat is kloten

Spijtig genoeg moet ik je gelijk geven ook.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pakt het geld van de GT4, koopt een Exige V6 en een pfl f30 die nu niks meer kost, en je bent blij en kijkt nooit meer achterom :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dat je ook moeilijk een verzekering krijgt, ondanks het feit dat je al zoveel zware wagens hebt?

Ik heb mijn M3 niet eens verzekerd gekregen :lol:

Totaal niet en ik heb het op totaal iets anders

Eerst gaan ze wabe zijn auto aanbieden op een veilingsite

Dan bekijken ze het bod en kijken ze naar de kosten aan de wagen

Is dat lager dan het totaalverlies (marktwaarde) dan heb je het aan je frak en wordt de auto gemaakt

Mij hebben ze zo maanden aan het lijntje gehouden

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pakt het geld van de GT4, koopt een Exige V6 en een pfl f30 die nu niks meer kost, en je bent blij en kijkt nooit meer achterom :)

Kosten die niets meer?

Zoek me dan is zo'n 335d, sub 50k km's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid