Ga naar inhoud

Breaks met 600 pk

Welke snelle lijkwagen?  

70 leden hebben gestemd

1. 1. Welke snelle lijkwagen?

• Audi RS6 Avant Performance
      40
    • BMW Alpina B5 Bi-Turbo Touring
      15
    • Mercedes-AMG E63 S 4MATIC Break
      15

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik 1000km doe met de BMW, dan stap ik al minder fris uit dan 1000km met de S. 1000km met een 3 is een marteling. 

Met dank om me te verwittigen geen nieuwe -50i te kopen. Duidelijk is het verbruik er stevig op achteruit gegaan.

Soit, als ge een welles nietes spel wilt spelen, ge doet maar. Ik ga het er niet op laten om een liter naft meer te verbuiken. Ik ben niet van goddelijke afkomst en ga maar 1 keer leven. 

't Gaat hem niet over een liter meer of minder, het gaat hem over het dubbele.  Huidige M3 is een luxevoiture, de CSL dat was een marteling een S is een boot. 

Geplaatst:

enkel het monotone geluid bij constante snelheid gaat wel storen. Maar goed, we moeten kiezen, de Alpina dan.

Had dan de automaat gepakt ipv die oude zesbak.

Geplaatst:

Had dan de automaat gepakt ipv die oude zesbak.

Hier lossen we dat op door een auto erbij te kopen :D.

Geplaatst:

sbowing_100-106.gif

Geplaatst:

't Gaat hem niet over een liter meer of minder, het gaat hem over het dubbele.  Huidige M3 is een luxevoiture, de CSL dat was een marteling een S is een boot. 

De huidige M3 is inderdaad mossel noch vis. Enkel de marketingkant nog van de oude M3 en te klein en oncomfortabel om een deftige reisberline te zijn (tenzij je vrouw smurfin heet en je pa Grote Smurf en je niet teveel bagage moet meenemen).

Dat dubbele verbuik zal ik subiet es uitproberen als ik de 750 oppik op de luchthaven. 23.8L is het doel. ;)

Geplaatst:

Ge loopt achter, zwaar achter.

Enlighten me ;)

Geplaatst:

De huidige M3 is inderdaad mossel noch vis. Enkel de marketingkant nog van de oude M3 en te klein en oncomfortabel om een deftige reisberline te zijn (tenzij je vrouw smurfin heet en je pa Grote Smurf en je niet teveel bagage moet meenemen).

Dat dubbele verbuik zal ik subiet es uitproberen als ik de 750 oppik op de luchthaven. 23.8L is het doel. ;)

:lolz:, zalig hoe jij altijd mensen probeert op hun paard te jagen.

Geplaatst:

Geef mij maar de RS6, puur voor de looks.

Geplaatst:

Enlighten me ;)

k heb nen SLK besteld, maar maak je geen zorgen. t is de 350. Dus gene diesel en niet de kleinste motor.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Nog altijd zo fan van je beslissing om de nekblazer bij te bestellen :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

kan je de FL van de E63 AMG eigenlijk nog krijgen met een ster op de motorkap?

In de buurt rijdt zo een lichtgrijze pfl (wel niet de estate) met een ster op de motorkap. Valt echt niet op in het verkeer.

Geplaatst:

:lolz:, zalig hoe jij altijd mensen probeert op hun paard te jagen.

You're welcome :D

Kon uwe voorzet gewoon niet laten liggen ;)

Subiet toch es zien hoeveel ik kan verbruiken door volle petrol Zaventem-Ninof-Leuven te doen.

Geplaatst:

Een of andere met een oud model BMW met zware motorisatie die a fond over de snelweg vliegt.

Zie maar dat ze geen spijkerstrip over de weg gooien om u te stoppen :lolz:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Een of andere met een oud model BMW met zware motorisatie die a fond over de snelweg vliegt.

:lolz:

Geplaatst:

Maar ze geleverd krijgen is een andere zaak :ninja: 

Geplaatst:

Die B4 was saai dus ik ga de RS6 kiezen vermits ik daar nog niet meegereden heb :D

Geplaatst:

Net geland. E40 richting Luik es proberen :D

Geplaatst:

Mislukt, @Salokin. Had hem even tot 19.5L gekregen maar tegen dat ik in Leuven was, stond em weer rond de 17. Subiet nog es proberen op weg nor Ninof ;)

image_zpswum6sdys.jpeg

Geplaatst:

Gisteren Adenau centrum tot E314 Holsbeek op 1u 25min met 13.9l gemiddeld in de D3.

Ik zou zeggen, doe dat eens met uw benzine en laat me weten of je er bent geraakt op 1 tank.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gisteren Adenau centrum tot E314 Holsbeek op 1u 25min met 13.9l gemiddeld in de D3.

Ik zou zeggen, doe dat eens met uw benzine en laat me weten of je er bent geraakt op 1 tank.

13.9L? Diesel???? Ik dacht dat een diesel 6.0 liter verbruikte.

Maar ik zal proberen. Gaan we ook 4 man in hetzelfde comfort meevoeren en met evenveel bagage?

Geplaatst:

Maar ik zal proberen. Gaan we ook 4 man in hetzelfde comfort meevoeren en met evenveel bagage?

14 liter moet toch wel te doen zijn, niet?

Geplaatst:

Toch evenzeer als vier volwassenen in redelijk staat af te zetten op het eind van de rit ;)

Geplaatst:

Een potente diesel verbruikt 6l als je traag rijdt, en 14l als je a fond rijdt.

Een potente benzine gebruikt 9l als je traag rijdt,en 30l als je a fond tijdt.

#fact

• Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in