Ga naar inhoud

Woonwerkverkeer: hoe km / minuten is het voor jou?


3000

Aanbevolen berichten

Vroeger 200km per dag, varieerde tussen de 2 & 4,5u per dag

 

Nu 60km per dag, gemiddeld 1-2u per dag. hangt af van accidenten of regen of idiote chauffeurs

Link naar reactie
Delen op andere sites

81-120 km/ dag. Rapste 55 min, traagste 3u15min. Bij het eerste deel van 41 km deze week mijn record gevestigd: 93 minuten. Het leukere record is 23 minuten.

Dit alles met een benziner ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onlangs moest ik van Leuven naar Knesselare (mijn woon-werk traject atm). Na 5u30min en 450km was ik thuis.

 

 

 

 

Zeeland Classic :inlove:

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 dagen per week home-office?

Ik zou het niet meer kunnen, gek werd ik ervan..

 

Ben huisarts, veel consultaties thuis maar toch ook wat patientenbezoeken op de baan ook hoor, hoewel veel minder dan vroeger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger in Brussel:

 

25km enkel, 's morgens 30-45 minuten, 's avonds 1u

 

Nu, afhankelijk van de dag:

 

16 km, 15-20 min

250 km, 2u-3u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elk zennen dag

 

Het zou kunnen dat mijn werksituatie binnenkort verandert, in plaats van de 29km enkel die het nu is zou het 71km gaan worden. Waardoor ik dus twijfel wat ik met m'n Fiesta ST ga doen.  Houden of iets zoeken die wat goedkoper te rijden is voor de daily commute...

 

En daardoor vroeg ik me af: hoe ver rij jij naar je werk, en hoe lang doe je er over?

 

Varieert voor mij als freelancer altijd... Momenteel 22k op 6 maanden gereden met de ST. Gewoon houden dus!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Varieert voor mij als freelancer altijd... Momenteel 22k op 6 maanden gereden met de ST. Gewoon houden dus!

 

Stevig. Ik heb nog maar 8k achter de rug. :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben huisarts, veel consultaties thuis maar toch ook wat patientenbezoeken op de baan ook hoor, hoewel veel minder dan vroeger.

Ah ok.

Dus je ziet wel mensen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 km enkele weg - tussen 20 minuten 's nachts bij calamiteiten tot een dagelijkse 35 - 50 minuten (of langer) op gewone werktijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid