Ga naar inhoud

Woonwerkverkeer: hoe km / minuten is het voor jou?


3000

Aanbevolen berichten

Ben jij wielrenner ofzo? 40km in 1u... Yikes [emoji12]

Ja hij was prof. :)

Elektrische fiets :D

Maar wou eigenlijk hetzelfde vragen. Dit verklaart al wat. [emoji38]
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 km/23 min. Enkele rit. Als er een vertraging is, komt dat meestal door een bus van De Lijn die op de weg stopt.

Anderzijds is er ook weinig van de tijd te pitsen zonder compleet roekeloos te rijden met enkele zones 30 en 50.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Varieert.

Van 35km naar kantoor tot 250km naar de andere kant van Vlaanderen en alles ertussenin.

Door de vele afwisseling verveelt het nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar nee. Ik kan mijn eigen agenda wat regelen, dat scheelt al een pak. Ik vermijd de spitsuren.

En de autoruiten zijn de beste reality-tv die er is.

 

Den dag dat ik permanent in een rusthuis zit, hoop ik dat ik naar keuze een dashcam er kan uitpikken om virtueel "mee te rijden" met mensen die dan doen wat ik nu doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dus in Dendermonde kunnen gaan werken, 70 km van Maldegem. Een uurtje zonder verkeer, maar het traject is niet zo bijster vlot tijdens de spitsuren vrees ik (E40, E17 tot Lokeren, en dan naar Dendermonde)

De Fiesta zal niet zo veel meer verbruiken denk ik, maar 't is toch ambetant om er zoveel kilometers meer op te zetten. Aan de andere kant is een (leuke) auto wegdoen en weer ene kopen (saaie diesel) natuurlijk ook een slecht plan. Wellicht ga ik het gewoon starten met de ST en zie ik wel.

Bedankt voor de vele reacties :) leuk om te lezen, ben nu gewoon wat spoiled door de relatief kleine afstand die ik nu doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dus in Dendermonde kunnen gaan werken, 70 km van Maldegem. Een uurtje zonder verkeer, maar het traject is niet zo bijster vlot tijdens de spitsuren vrees ik (E40, E17 tot Lokeren, en dan naar Dendermonde)

De Fiesta zal niet zo veel meer verbruiken denk ik, maar 't is toch ambetant om er zoveel kilometers meer op te zetten. Aan de andere kant is een (leuke) auto wegdoen en weer ene kopen (saaie diesel) natuurlijk ook een slecht plan. Wellicht ga ik het gewoon starten met de ST en zie ik wel.

Bedankt voor de vele reacties :) leuk om te lezen, ben nu gewoon wat spoiled door de relatief kleine afstand die ik nu doe.

 

Ik weet niet waar in Dendermonde je dan zou moeten zijn ( ik vermoed D&M, Hoogveld ), maar reken 's morgens gemakkelijk 20min tijd tussen E17 en Hoogveld. Ook 's avonds, afhankelijk van je uren natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid