Ga naar inhoud

Woonwerkverkeer: hoe km / minuten is het voor jou?


3000

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Kantoor is een 60 tal kilometer enkel. Varieert 's ochtends van 45min tot 1u15. 's Avonds ongeveer 50 minuten. Na mijn opleiding hopelijk naar het satellietkantoor op 15km/20min of thuiswerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons varieert dat tussen 10 seconden om van de slaapkamer naar den bureau te lopen tot een "pendel" van 27-28u (one way) :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

50-tal km enkel, 45 a 55 min afhankelijk van de weersomstandigheden. Buiten de spits rond de 35 a 40 min.

Met m'n W124 230E (manuele 4-bak), met verbruik van rond de 8,5 a 9,5L.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij er meestal 45min op voor 30km, maar moet ook langs de E17 naar de A12, daar zit het meestal vast. Deze morgen 20min over gedaan, als ik met de Beemer ging is het eens gelukt op net geen 15min :D

Maar ben erover aan het denken om korter bij huis te werken, dan zal het 15min met de fiets worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4km,

 

'smorgens 5min, 'savonds dikwijls 15min. 

 

 

50-tal km enkel, 45 a 55 min afhankelijk van de weersomstandigheden. Buiten de spits rond de 35 a 40 min.

Met m'n W124 230E (manuele 4-bak), met verbruik van rond de 8,5 a 9,5L.

 

goe zot, 220€ enkel aan benzine voor je woon werk verkeer maandelijks

Link naar reactie
Delen op andere sites

3km, de volle 4 à 5 minuten.

Goud waard wat mij betreft.

Beetje zoals in mijn geval(-3km)

 

Ik kom 1 verkeerslicht tegen, als ik groen heb doe ik het zelfs met de fiets in minder dan 5 minuten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van pendelen gesproken... ' t Was weer es straf op Zaventem deze morgen:

Ganse reeks handbagage aan security ligt te wachten, iedereen aan het aanschuiven, éne gast die zich duidelijk uit de naad werkt om zak per zak te doorzoeken... En ondertussen staan er drie gasten achter hem rustig hun klapke te doen (énen tamzak met een blauw hemd en strepekes op zijn schouder en de twee ander in een kostuum van de security).

Na nen tijd passeert de dorpsoverste daar en vraag ik hem efkes wanneer die drie gaan meewerken. De rij werd langer en langer en die éne sukkelaar zag je echt zweten.

Antwoord: 'goh ja, maar daar kan ik niks aan doen'.

Duidelijk ontvangen deze heren enkel hun orders van de vakbondsparasieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anyways, ik ga niet in Dendermonde werken (zie openingspost) :)

Toch leuk om eens te lezen, mocht ik met de fiets kunnen gaan werken opent dat wel mogelijkheden qua weekendauto...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Homeoffice: 2 verdiepen omhoog. Pakt minder dan een minuut.

Project Hattingen: 200km - 2u tot 2u30

Project Roosendaal: opstart 02/05. Een uurtje, afstand geen idee.

Kantoor: route afhankelijk tussen de 265km en 290km. Ik moet 3u15 rekenen. Zonder verkeer en legale snelheden lukt dat met 2u45.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid