Ga naar inhoud

Maserati Levante


Phil

Aanbevolen berichten

Ik ben niet overtuigd. Bij de lancering van de huidige Cayenne kwam er veel kritiek dat het net een Koreaan was achteraan. Awel, dan moet deze Levante zeker deze kritiek krijgen.

Geef mij maar een RangeRover.  :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap!

en ben er zeker van dat dat goed gaat verkopen.

Er blijft toch nog altijd iets "speciaals" hangen rond de naam maserati.

tegenwoordig is "ik rij met een porsche cayenne" niets speciaals meer. "ik heb een maserati" daareentegen :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet overtuigd. Bij de lancering van de huidige Cayenne kwam er veel kritiek dat het net een Koreaan was achteraan. Awel, dan moet deze Levante zeker deze kritiek krijgen.

Geef mij maar een RangeRover. :)

Koreaans, eerste gedacht. Maar wel met de typische Maserati-kenmerken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorkant vind ik prachtig. De voorlichten hebben wat weg van de F30 3 serie met dat doorlopend deeltje.

Achterkant en algemene vorm langs achter is me veel te aziatiscch. Gemiste kans. Hij gaat super goed verkopen dat weet je nu al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap!

en ben er zeker van dat dat goed gaat verkopen.

Er blijft toch nog altijd iets "speciaals" hangen rond de naam maserati.

tegenwoordig is "ik rij met een porsche cayenne" niets speciaals meer. "ik heb een maserati" daareentegen :inlove:

Als het ook goed in mekaar hangt.

 

Als het zoals de eerste quattroporte is, zal je nog altijd meer Cayennes zien. En de Cayenne is uitzonderlijk geprijsd, naast de X5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het ook goed in mekaar hangt.

Als het zoals de eerste quattroporte is, zal je nog altijd meer Cayennes zien. En de Cayenne is uitzonderlijk geprijsd, naast de X5.

Wat is daar uitzonderlijk aan? Zijn rechtstreekse concurrenten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel liever de Maserati dan de Range Sport.

 

De echte Range daarentegen staat op eenzame hoogte....

 

Qua looks bedoel je dan? Of heb je al gereden met de Levante?

 

Ik vind de grote Range ook knapper dan de Sport, maar qua rijden verkies ik toch de Sport. De grote voelt ook veel groter aan, en dus logger en minder sportief. Als je comfort wil, dan moet je idd de grote kiezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid