Ga naar inhoud

Maserati MC20


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 5 weken later...
  • 7 maanden later...
  • 10 maanden later...
Op 23/6/2021 om 13:51, Erendriel zei:

Zeer knappe lijnen! Benieuwd of we er ooit eentje gaan tegenkomen 😁

Op de Zoute gp eentje zien rijden. Ik moest ook effe zien eer ik doorhad wat het was

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die carbon lippen onder de auto die snel de grond raken, en dan die deuren die zoveel plaats nodig hebben om open te klappen, waardoor je in veel parkeerplaatsen bijna niet kan uitstappen. Geen gemakkelijke auto dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, BMWMB zei:

Geen gemakkelijke auto dus.

die kist wordt aanzien als een 'hedendaagse F40'

toch een van de grootste complimenten die er gegeven kunnen worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, flupke73 zei:

die kist wordt aanzien als een 'hedendaagse F40'

toch een van de grootste complimenten die er gegeven kunnen worden

Wie zei dat dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel een beetje een verrassing voor mij, dat ze deze als Car of the Year hebben gekozen.

Als ik dan de test hoor van Harry, zegt hij dat het stuurgevoel toch niet perfect is.

Veel zal natuurlijk afhangen van de soort weg(en). Want de GT4 RS was op de Schotse wegen duidelijk een ramp. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, binnenmuisarchitekt zei:

Toch wel een beetje een verrassing voor mij, dat ze deze als Car of the Year hebben gekozen.

Als ik dan de test hoor van Harry, zegt hij dat het stuurgevoel toch niet perfect is.

Veel zal natuurlijk afhangen van de soort weg(en). Want de GT4 RS was op de Schotse wegen duidelijk een ramp. 

Die EVO COTY-overwinning was op zijn zachtst gezegd bizar. Zowel het geluid als de besturing, de remmen en het gewicht hebben al veelvuldig kritiek geoogst, maar nu zou daar geen sprake meer van zijn? Vreemd. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, PieterA zei:

Die EVO COTY-overwinning was op zijn zachtst gezegd bizar. Zowel het geluid als de besturing, de remmen en het gewicht hebben al veelvuldig kritiek geoogst, maar nu zou daar geen sprake meer van zijn? Vreemd. 

Echt eh.

Ik vind de MC20 persoonlijk bloedmooi. Qua uiterlijk knapper dan de Mclaren en de Ferrari. 

Maar compleet in carbon en dan nog een gewicht van >1700 kg. 

En het is niet dat er een V10 of een V12 in ligt.

Bizarre kist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, PieterA zei:

Die EVO COTY-overwinning was op zijn zachtst gezegd bizar. Zowel het geluid als de besturing, de remmen en het gewicht hebben al veelvuldig kritiek geoogst, maar nu zou daar geen sprake meer van zijn? Vreemd. 

ik vond het ook verrassend, had verwacht dat Ferrari ging winnen, Porsche op 2 en McLaren op 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, PieterA zei:

Die EVO COTY-overwinning was op zijn zachtst gezegd bizar. Zowel het geluid als de besturing, de remmen en het gewicht hebben al veelvuldig kritiek geoogst, maar nu zou daar geen sprake meer van zijn? Vreemd. 

Is dat niet net het je-ne-sais-quoi dan? Karakter. Nog eens een auto die niet té goed is. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid