Ga naar inhoud

Maserati Levante


Phil

Aanbevolen berichten

Qua looks bedoel je dan? Of heb je al gereden met de Levante?

Ik vind de grote Range ook knapper dan de Sport, maar qua rijden verkies ik toch de Sport. De grote voelt ook veel groter aan, en dus logger en minder sportief. Als je comfort wil, dan moet je idd de grote kiezen.

Looks.

Qua rijden denk ik niet dat er iets op de markt is SUV-achtig dat beter is dan de range. Zou me zelfs verbazen mocht een bentayga me beter liggen

Want je mag zeggen wat je wilt, maar zo een kist moet je kopen voor comfort, niet voor sportiviteit, blijven kisten van meer dan 2 ton.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik blijf bij mijn eerste idee. Ondertussen in t echt "bewonderd" en dat deed me allerminst van gedacht veranderen.

Amai, da's lelijk :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet wild van, maar ook niet mis. Er bestaan lelijker auto's en 'ie heeft heel wat chique présence, live. Interieur is even "teleurstellend" als bij de Ghibli, wat afwerking betreft:mooi, maar het mist die piekfijne, afgewerkte, solide indruk.

Het onthaal was wel grandioos, alle "soccer moms" en de "jonge oma's" (inclusief mijn mama) hadden knikkende knieën [emoji23]

post-145-1460041945,0296.jpegpost-145-1460041948,0653.jpegpost-145-1460041952,2115.jpegpost-145-1460041956,2946.jpegpost-145-1460041959,677.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorkant ziet er wel vet uit.

Achterkant is te gelikt of hoet moet ik het omschrijven, te zacht en te veel afgesneden om bij een SUV te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Daarnet om half 9 heb ik een gecamoufleerde proto gespot van de Levante in hartje Zolder  :huh:

 

Vraag me af wat die daar juist kwam doen, en om dat uur. De proto werd ook nog vergezeld van 2 Grand Cherokees. Testen voor een nieuwe motor misschien?

 

IMG_20160524_203903971.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 1 jaar later...

Voor de liefhebbers van de Italiaanse V8 brengt Maserati dit jaar nog de Levante GTS. 

Uitgerust met de 3,8 V8 stellen ze een 0 tot 100 km/uur voor van 4,5 seconden.

In de Quatroporte GTS levert deze motor 530 pk.

Waarschijnlijk gaan ze in de Levante GTS voor de 550 pk om te matchen met de directe concurenten zijnde Porsche Cayenne Turbo en Range Rover SVR. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Op 20/3/2018 om 17:50, BELCAR zei:

Voor de liefhebbers van de Italiaanse V8 brengt Maserati dit jaar nog de Levante GTS. 

Uitgerust met de 3,8 V8 stellen ze een 0 tot 100 km/uur voor van 4,5 seconden.

In de Quatroporte GTS levert deze motor 530 pk.

Waarschijnlijk gaan ze in de Levante GTS voor de 550 pk om te matchen met de directe concurenten zijnde Porsche Cayenne Turbo en Range Rover SVR. 

Ei zo na 2 jaar oud die post. :D  Had effectief niet door dat de V8 er ook effectief "is" bij ons. Aangekondigd ergens 1e helft 2018, beschikbaar sinds...?

En er is naast de GTS met 530pk ook een "Trofeo" met 580pk, zou 300 per uur moeten lopen. Nog nooit van gehoord, nog nooit 'n test van gelezen. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/6/2020 at 2:04 AM, gTa said:

Ei zo na 2 jaar oud die post. :D  Had effectief niet door dat de V8 er ook effectief "is" bij ons. Aangekondigd ergens 1e helft 2018, beschikbaar sinds...?

En er is naast de GTS met 530pk ook een "Trofeo" met 580pk, zou 300 per uur moeten lopen. Nog nooit van gehoord, nog nooit 'n test van gelezen. :D

 

Herr gTa. Je verrast me. Bij deze, in de taal van je lievelingsras. Jaajaa ! Wir werden **** ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid