Ga naar inhoud

Maserati MC20


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden, ir_fuel zei:

Nog een van de weinigen die op een normale manier video's maakt en niet staat te roepen.

Had je liever Schmee gehad? :D

Vloek niet zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel iets hebben. De prestaties zien er alleszins meer dan OK uit. Dat kleine audiofragment met de acceleratie blaast me niet omver, maar ik vrees dat er niet veel nieuwe auto's meer gaan uitkomen die echt een fantastisch geluid maken. 262 Combined uitstoot blijkbaar. Maar prijzen heb ik nog niet teruggevonden in de configurator.

aangepast door Capitol
Link naar reactie
Delen op andere sites

 To UK spec with carbon brakes, the MC20 will cost £187,230 on the road – or £20k more than the McLaren GT which Maserati has set its sights on, along with the Lamborghini Huracan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geil kraam.

Doe mij maar eerst een Ferrari, daarna een Lambo en dan een McLaren 600LT en dan pas deze :( Het wringt gewoon om daar 200k aan te geven als je ook gewoon een 458 atmo V8 kunt kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, PJH said:

Geil kraam.

Doe mij maar eerst een Ferrari, daarna een Lambo en dan een McLaren 600LT en dan pas deze :( Het wringt gewoon om daar 200k aan te geven als je ook gewoon een 458 atmo V8 kunt kopen.

Eh

de 458 wordt al even niet meer gemaakt :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, ir_fuel zei:

Eh

de 458 wordt al even niet meer gemaakt :D 

Je kunt auto's ook reeds gebruikt kopen :o

Of inderdaad, een nieuwe Ferrari... maar dan ist niet meer atmo :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer proper lijnenspel, maar ik loop er precies toch ni zo wild van. Vreemd.

Motorspecs wel impressive voor een 3.0 😮 12 bougies, ik veronderstel dat het iets anders gaat zijn dan de Twin Spark van weleer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, Wutputt said:

12 bougies, ik veronderstel dat het iets anders gaat zijn dan de Twin Spark van weleer :D

Ok, eerste video niet bekijken. Daar staat het proper in uitgelegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid