Ga naar inhoud

AM ONLY - Ardennenrit - 19/06/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
19 uur geleden zei Le Capri Mauve:

't Is dat. Ik zie me bij de mijne nog zo snel het stuur niet doorgeven.

Reed jij niet met een GT86 :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik wacht nog op de moment tot @wooter hier komt verkondigen dat het een grill is ipv een BBQ.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
9 minuten geleden zei janvkn:

Hmm, inderdaad, het was mij ook al opgevallen dat een paar leuke slingerwegjes daar heel on-Duits een 50km/h beperking hadden. Dat voelt dan toch anders dan een baantje waar de nationale limiet van 100km/h geldt. Anders in de zin van: oei ik ben hier al aan meer dan het dubbele van de toegestande snelheid aan het rijden tegenover "ik zit er maar een paar km/h over".

volgende stap is zoals in engeland, trajectcontrole over de hele glooiende baan

We want all road users to come and enjoy this scenic route responsibly and lawfully. Unfortunately, a minority of riders treat the road with a race track mentality — we have recorded bikers riding at speeds of 130 mph.

"This is not a knee-jerk reaction because we have tried all other measures. Short of closing the road, we couldn’t see any viable alternatives to the average-speed cameras to reduce the number of casualties along the Cat and Fiddle.”

http://www.motorcyclenews.com/news/2010/february/feb1210-average-speed-cameras-installed-on-cat-and-fiddle-from-tuesday/

Geplaatst:
1 uur geleden zei Polygoon:

Reed jij niet met een GT86 :D

Vraag liever waar de flup mee reed.

Geplaatst:
3 uur geleden zei Le Capri Mauve:

Vraag liever waar de flup mee reed.

Als ik weet hoe hij steeds zegt dat zijn GT4 power te kort komt zou ik die durven zeggen :D

Geplaatst:
18 uur geleden zei wooter:

Ik heb niet te klagen gehad qua bonnetjes en eten. Begonnen met een ribbeke, daarna terug gekomen voor een worst en brochette.

Was jij daar dan? 

Geplaatst:

Ge kunt er niet naast kijken maar ik heb hem ook niet gezien. :lol: 

Enkel zijn auto zien staan toen ik vertrok.

Geplaatst:
6 hours ago, janvkn said:

Hmm, inderdaad, het was mij ook al opgevallen dat een paar leuke slingerwegjes daar heel on-Duits een 50km/h beperking hadden. Dat voelt dan toch anders dan een baantje waar de nationale limiet van 100km/h geldt. Anders in de zin van: oei ik ben hier al aan meer dan het dubbele van de toegestande snelheid aan het rijden tegenover "ik zit er maar een paar km/h over".

Ik heb daar eigenlijk totaal niet op gelet :D 

Geplaatst:

en ze flitsen vanvoor in duitsland...toch je moet echt al tijdig beginnen remmen

Geplaatst:

De snelheid staat zelfs in het roadbook :fp:

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Ik had voor de zekerheid waze en coyote op staan.

Normaal zijn er geen 'dure' foto's van mij gemaakt.

Nu denk ik juist er aan, zijn er nog mensen die de chicane met auto banden hebben moeten passeren ergens ik gok tussen km 10-15 ongeveer.

Doordat er zoveel mis zijn gereden had ik opnieuw gestart vanaf de karting om nog eens te dubbel checken, ik vermoed dat ik praktisch als laatste reedt toen, dus alle 'zotten' waren al gepasseerd aan dat huis.

Vrij krappe chicane vlak voor dat huis met twee stapels banden (met velgen nog in) knal daar maar eens tegen dan begint het spelleke...

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Geplaatst:

Die ben ik ook gepasseerd, maar in het begin heb ik heel de tijd in uw buurt gereden, dus zal ongeveer zelfde tijdstip zijn. Dacht ook wel in de zin dat het wss een minder gezellige bewoner was. Ofwel wou die gewoon knappe foto's van onze bolides. 

Niet ver van de BBQ locatie was er trouwens ergens paar man ook een BBQ aan het houden, daarvan stak er één zijn pint op toen ik passeerde en stond gelijk ook al klaar. Maar die vond het precies wel amusant dus. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Banden ook tegengekomen, had verwacht dat daar nog iemand tegen ging knallen zoals die daar lagen...

Geplaatst:
31 minuten geleden zei BlackFox:

Banden ook tegengekomen, had verwacht dat daar nog iemand tegen ging knallen zoals die daar lagen...

Bij ons ging de bewoner pontificaal midden op de weg staan totdat we stopten. 'Langsam fahren!!! Langsam fahren!!!'

Juist ja, we reden 40-50km/h toen we daar wilden passeren.

Geplaatst:
1 uur geleden zei ir_fuel:

Waze gaf ze mooi aan :D 

Coyote ook, nog iemand trouwens die melding van een flitser gekregen in dat dorpje. Was toen ik even vertraagde en @Beauin de S2000 als co mij voorbij ging. Ik deed nog teken maar Beau zwaaide vriendelijk terug en de s2k gaf gas...

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 minuut geleden zei Frekkel:

Coyote ook, nog iemand trouwens die melding van een flitser gekregen in dat dorpje. Was toen ik even vertraagde en @Beauin de S2000 als co mij voorbij ging. Ik deed nog teken maar Beau zwaaide vriendelijk terug en de s2k gaf gas...

Wij moesten dringend tanken, dat was wat @Alexis als een debiel aan het proberen uitbeelden was. Rijbereik echt 0 op dat moment. :lolz:

Geplaatst:

Dan was plankgas eigenlijk nog een minder goed plan dan 50 rijden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De laatste 2 streepjes tankinhoud van een s2k zijn altijd spannend :inlove:

Wanneer er geen meer staan breekt pas echt de paniek uit :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 hour ago, PJH said:

Vond dat echt supergoed gedaan, merci :) Heb telkens dat hele stuk dan aan 50 en 70 gereden. 

Geplaatst:
2 hours ago, ir_fuel said:

Ge kunt er niet naast kijken maar ik heb hem ook niet gezien. :lol: 

Enkel zijn auto zien staan toen ik vertrok.

Allee! Je moest zoeken achter de Limburgse Matt Farah :lol: ( met vrouw en kind )

Geplaatst:
13 uur geleden zei PJH:

Echt bedankt daarvoor, bij die tweede had ik gegarandeerd 70 gereden anders...

Geplaatst:

't is echt irritant zo iets. Hopelijk kan ik de palen opnieuw omzeilen, zal van de verkenning van vanavond afhangen :) ik haat flitspalen, al zeker op een rondrit.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Zojuist zei PJH:

't is echt irritant zo iets. Hopelijk kan ik de palen opnieuw omzeilen, zal van de verkenning van vanavond afhangen :) ik haat flitspalen, al zeker op een rondrit.

Gewoon irritant dat ze vooraan flitsen. Tegen je ze gezien hebt is het al te laat ^_^

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in