Ga naar inhoud

AM ONLY - Ardennenrit - 19/06/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
5 minuten geleden zei msxx:

Besloten groep op uitnodiging. Uiteraard.

Heb al genoeg groepen, hier houden is genoeg :D 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Facebook groepen. Dat is echt complete chaos.

Laat maar zo.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Heb géén FB dus.. laat maar hier.

Geplaatst:

Voor mij hoeft dat ook niet via FB. Maar het kan wel 'afgesloten'. 

Geplaatst:

iPhone pics :noparty:

IMG_0002.jpg

IMG_0013.jpg

IMG_0025.jpg

IMG_0026.jpg

IMG_0027.jpg

IMG_0028.jpg

IMG_0029.jpg

IMG_0031.jpg

IMG_0044.jpg

IMG_0059.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
28 minuten geleden zei PJH:

en dan was er nog de Lotus Elise S3 van een kennis van mij, een echte petrolhead en compleet verslaafd aan rondritten, en die kwam op uitnodiging van mij. Hij was ook aanwezig op de Zeeland Classic dit jaar. (en zal er denk ik vanaf nu altijd bij zijn, elke keer ik iets organiseer mailt hij me plat om toch maar aanwezig te kunnen zijn :D)

Dat was dat ietsje ouder koppel?

We zagen die Elise stoppen bij de karting en daar stapten dan die oudere man en zijn vrouw uit die enthousiast zeiden dat ze ook gingen meedoen, schitterend!

Jammer genoeg ze al rijdend niet tegengekomen, maar dat is met vele andere ook zo geweest.

Geplaatst:

Wie reed er eigenlijk met die gele M4?

Geplaatst:
17 minuten geleden zei BlackFox:

Dat was dat ietsje ouder koppel?

We zagen die Elise stoppen bij de karting en daar stapten dan die oudere man en zijn vrouw uit die enthousiast zeiden dat ze ook gingen meedoen, schitterend!

Jammer genoeg ze al rijdend niet tegengekomen, maar dat is met vele andere ook zo geweest.

Yes. Heerlijke kerel. Op de Zeeland Classic heeft hij me verplicht om alles te melden wat ik organiseer, met bijbehorende boodschap: "aja man, 't is hier altijd goed, super organisatie en ik verveel mij te pletter. Ik ben in pensioen en het enige dat ik doe is af en toe eens stofzuigen, en dan elk weekend met mijne Lotus gaan rijden"

Ik hoop ook zo te worden :)

• Vind ik leuk 9
Geplaatst:

@janvkn waarom was je niet met de M3? :)

Geplaatst:
16 uur geleden zei Alexis:

Normaal gezien rij ik via Spa, maar waze stuurde me ook langs de E25. Wat was me dat zeg! Heerlijke baan, weinig verkeer en de mensen die ik toch tegenkwam aan een vlot tempo kunnen voorbijgaan. Mogelijks zelfs het zaligste stuk van de hele dag voor mij. +-15 minuten ongestoord raggen à fond. Op de totale terugreis ook 27 minuten van de Waze ETA gereden, hopelijk krijg ik er geen nieuwe portretfoto van de S2000 voor in ruil :ninja:

Op dat magistrale stuk naar de E25 stond alvast geen fotograaf voor portretfoto's ;-)

Geplaatst:
1 minuut geleden zei janvkn:

Huh? Ik was wel met de M3

Dan heb ik die gemist :(  Had hem graag eens van dichtbij gezien. Dacht dat ik jou had zien rijden met de 1 ..

Geplaatst:
3 minuten geleden zei janvkn:

Dat zal de madam van @PJH geweest zijn dan :P

LOL

Nee nee, heb geen persoon zien zitten. Dacht dat jij juist doorgegaan was en toen zag ik ook een blauwe 1 rijden. En aangezien ik de M3 nergens zag... :)

Geplaatst:

Ik heb Jan nog weten half scheef gaan achter me, net voor de eindmeet. Ik wou ook nog wat band roken maar ging daar gelijk net in een put en m'n voorkant liftte nogal fel :lol: 

Geplaatst:
5 uur geleden zei HIM-250:

Hier nog een filmpje wat mij copiloot snel snel gemaakt heeft met de gsm, het is niet super van kwaliteit maar misschien toch eens leuk om te zien?

Ah voila, nu weet ik direct wie de 2e rode MX5 in onze trein was. :) 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden zei dragonfly:

Wie reed er eigenlijk met die gele M4?

Dat waren wij :)

Eerder dit jaar op de zeelandrit kennis gemaakt met PJH en zo hier terecht gekomen...

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:
17 minutes ago, stijn b said:

Dat waren wij :)

Eerder dit jaar op de zeelandrit kennis gemaakt met PJH en zo hier terecht gekomen...

Knap zo in het geel.. heeft wel iets.

Geplaatst:
3 uur geleden zei Ian:

Je bent me nochtans op 1,5m voorbij gewandeld. :D

Allé, merci voor goeiendag te zeggen dan. :D:D:D:D

Geplaatst:
2 uur geleden zei Jokke_vlo:

Die Caterham moet BY FAR the leukste kar zijn om die rondrit te doen........ zou ik echt graag eens doen met zoiets !

Dat dacht ik er ook van. :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wie reed er eigenlijk met een zwarte Golf VI GTI?

Geplaatst:

En wie reed er met de audi S4 ? Die heeft ook nog een tijdje achter mij gehangen op het einde?

Ik ken echt weinig volk van hier, wordt tijd voor wat meer rondritjes te doen. Wanneer is de volgende :-).
PS ik had wel de indruk dat ik met mijn accent van de maaskant (limburg) maar verhuisd naar Mol in de minderheid was.
Gent en omstreken was beter vertegenwoordigd geloof ik :-)

Geplaatst:
2 minuten geleden zei HIM-250:

En wie reed er met de audi S4 ? Die heeft ook nog een tijdje achter mij gehangen op het einde?

Ik ken echt weinig volk van hier, wordt tijd voor wat meer rondritjes te doen. Wanneer is de volgende :-).
PS ik had wel de indruk dat ik met mijn accent van de maaskant (limburg) maar verhuisd naar Mol in de minderheid was.
Gent en omstreken was beter vertegenwoordigd geloof ik :-)

De kappersclub uit Limburg gemist dan? :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in