Liquid Li0n 978 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 6 minuten geleden zei Asserti: Natuurlijk is dat logisch. Maar is zo'n locatie nodig? Voor mij niet vandaar mijn opmerking. Voor andere mss wel. Allez, ik was wel blij met de wc toen mijn vuurvreter van de avond ervoor er langs onder uit wou. Pikant Amai! 1 minuut geleden zei dragonfly: Heeft toch zijn voordelen voor bepaalde mensen die nog iets willen eten, die een halfuur te vroeg zijn of die nog eens naar het toilet willen. Dan is 1 drankje toch niets als extra neem gewoon een WC rol mee en - The world becomes your "plee" ground - 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Zojuist zei Liquid Li0n: neem gewoon een WC rol mee en - The world becomes your "plee" ground - De weinige vrouwen die meekomen moet je toch een beetje soigneren hé Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Is zo een locatie nodig? Ja en nee. Maar heb je meer dan 30pk nodig om 100km/u te kunnen rijden? De locatie heeft verschillende voordelen: - geen last van wind of regen voor de administratie voor ons en voor de verstaanbaarheid tijdens de briefing - iedereen moet toch eten en kan aan een schappelijke prijs een spaghetti eten - iedereen heeft de mogelijkheid om al eens te praten met mekaar, ongeacht de weersomstandigheden, het sociale aspect waarbij iedereen een babbeltje kan slaan met mekaar met een lage drempel is altijd een van de pijlers van de Ardennenrit geweest Je eigen drinken zou je toch moeten meegepakt hebben, dus als we zo een locatie kunnen voorzien door iedereen een drankje te laten drinken en zoveel mogelijk mensen eten te geven, dan is dat voor mij (en nadat we er zondag over babbelden denk ik ook voor PKH) weldegelijk een meerwaarde. 2 Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Startlocatie was zeker in orde! Beter dan ergens buiten een uur staan schilderen in de regen/wind moest het slecht weer zijn. 8 Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Voila. Stijn ik vind da ge lelijk doet. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Startlocatie was zeker in orde! Beter dan ergens buiten een uur staan schilderen in de regen/wind moest het slecht weer zijn. Inderdaad beter dan vorig jaar Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 1 uur geleden zei RRD: Voila. Stijn ik vind da ge lelijk doet. Ik stond gewoon eenzaam buiten mijn lunch te verorberen Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Van mij mag de start daar zelfs meer gebeuren Quote
stijn b 14 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Op 21 juni 2016 om 13:30 zei wabe: Knap zo in het geel.. heeft wel iets. Merci. Jammer dat je een lekke band had net voor het weekend. Ook regelmatig in de Eifel te vinden? Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Belangrijkste punt van kritiek is toch wel dat de pintjes frisser mochten. Voor de rest klagen we niet. 4 Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Merci. Jammer dat je een lekke band had net voor het weekend. Ook regelmatig in de Eifel te vinden? Vanaf nu wel. Mooi banen daar gezien. Wel regelmatig op de ring te vinden. En tja die lekke band. Ondertussen vervangen en betaald Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Jupke 11.086 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Belangrijkste punt van kritiek is toch wel dat de pintjes frisser mochten. Voor de rest klagen we niet. +1 Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Zelf eigenlijk geen last gehad van de BBQ. Toegekomen en bijna direct ribbetjes, liever begonnen met wat anders maar dat ging niet. Vind ik op zich niet erg. Daarna even moeten wachten of toch voor een worst gaan. Maar dan besloten om nog wat te proberen Melissa van @PJH af te snoepen waardoor de tijd voorbij vloog. Al bij al sowieso niet lang moeten wachten en de groentjes waren toch koud dus zie er op zich zelf geen erg in. Maar zonder bonnetjes lijkt mij nu ook wel handig. Als dat echter niet zo is heb ik dat geen problemen mee. Was al blij dat ik bij het uitstappen van de wagen aan mijn bonnetjes dacht. 1 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 (aangepast) 3 minuten geleden zei CAS: Zelf eigenlijk geen last gehad van de BBQ. Toegekomen en bijna direct ribbetjes, liever begonnen met wat anders maar dat ging niet. Vind ik op zich niet erg. Daarna even moeten wachten of toch voor een worst gaan. Maar dan besloten om nog wat te proberen Melissa van @PJH af te snoepen waardoor de tijd voorbij vloog. Al bij al sowieso niet lang moeten wachten en de groentjes waren toch koud dus zie er op zich zelf geen erg in. Maar zonder bonnetjes lijkt mij nu ook wel handig. Als dat echter niet zo is heb ik dat geen problemen mee. Was al blij dat ik bij het uitstappen van de wagen aan mijn bonnetjes dacht. alle geluk dat ik dan deze zondag mee doe met de rondrit, anders hadden we daar met 2 liggen proberen om Melissa van PJH af te snoepen, nu kunnen we dat op zen minst mooi verdelen over de weekends **runs away fast before @PJH reads it** 22 juni 2016 aangepast door Liquid Li0n Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Ik heb teveel gegeten. Als je later toekomt heb e geen bonnetjes meer nodig. 3 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 22 juni 2016 Auteur Geplaatst: 22 juni 2016 1 uur geleden zei Liquid Li0n: alle geluk dat ik dan deze zondag mee doe met de rondrit, anders hadden we daar met 2 liggen proberen om Melissa van PJH af te snoepen, nu kunnen we dat op zen minst mooi verdelen over de weekends **runs away fast before @PJH reads it** toch uw roadbook maar naar een andere BBQ omplooien denk ik 3 Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Pj, ik ruik een bron van inkomsten om een exige te bekostigen 1 Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Het probleem van de brochetten was dat er geen vetstof rond was en ze zeer moeilijk gaarden @pjh Doe er de volgende keer een beetje olijfolie of zonnebloemolie op maar niet teveel wegens brand in de BBQ De worsten waren rap klaar omdat ze voorgegaard waren en bijna 100 man die samen op de eindbestemming komt is echt geen cadeau voor de mannen aan het vuur Alles moet warm zijn maar alles perfect doen voor zo een grote bende is echt moeilijk Bert en Tom hebben dat goed gedaan 5 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 1 minute ago, Brunault said: Het probleem van de brochetten was dat er geen vetstof rond was en ze zeer moeilijk gaarden @pjh Doe er de volgende keer een beetje olijfolie of zonnebloemolie op maar niet teveel wegens brand in de BBQ Wie heeft dat vlees dan ook geleverd... Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 De BBQ zelf was dit jaar wel behelpen omdat het rooster half kapot was waardoor we idd niet 100% efficient konden bakken. Zeker een goeie tip naar de volgende is om steeds de 3 soorten vlees samen te bakken. Met een goeie grill en genoeg kolen mag dat geen probleem zijn. Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Wie heeft dat vlees dan ook geleverd... [emoji14] Ik En je mag me makkelijk de schuld geven want ik moest dit geweten hebben Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 3 uur geleden zei Frekkel: Belangrijkste punt van kritiek is toch wel dat de pintjes frisser mochten. Voor de rest klagen we niet. Klopt, heb me er niet aan gewaagd want warm bier kan slecht vallen En bakken voor 100 man is zeker geen cadeau, goed gedaan Bert & wie het nog was...!! Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 1 uur geleden zei Brunault: Het probleem van de brochetten was dat er geen vetstof rond was en ze zeer moeilijk gaarden @pjh Doe er de volgende keer een beetje olijfolie of zonnebloemolie op maar niet teveel wegens brand in de BBQ De worsten waren rap klaar omdat ze voorgegaard waren en bijna 100 man die samen op de eindbestemming komt is echt geen cadeau voor de mannen aan het vuur Alles moet warm zijn maar alles perfect doen voor zo een grote bende is echt moeilijk Bert en Tom hebben dat goed gedaan Toptip! Ik zet alvast een fles olijfolie klaar voor zondag! Na de eerste 'batch' enkel ribben heeft er telkens van alles door mekaar gelegen, zondag van in het begin dus alles door mekaar! 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 juni 2016 Geplaatst: 22 juni 2016 Ik heb niet te klagen gehad qua bonnetjes en eten. Begonnen met een ribbeke, daarna terug gekomen voor een worst en brochette. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 23 juni 2016 Geplaatst: 23 juni 2016 Zondag gaat dit zo een perfecte dag worden door al die opbouwende kritiek die hier wordt gegeven! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.