Ga naar inhoud

AM ONLY - Ardennenrit - 19/06/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
19 uur geleden zei wooter:

Gewoon die bende inhalen :ninja:

Ja dat hebben we gezien ja

Geplaatst:
9 minuten geleden zei dragonfly:

Er is daar een andere reden voor maar die ga ik doorgeven in de enquete die we straks krijgen van PJH.

IMG_1985.PNG

word ik te voorspelbaar? :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

enEn als je toch negatieve  commentaar wilt, toen ik begon met eten waren er alleen ribbetjes te krijgen. Ik had nog al mijn bonnetjes, dus settelde ik maar voor ribben. Tijdens het eten ruilde ik mijn worstenbon voor een brochettebon. Ik keer terug en zie alleen worsten en ribben liggen. Heb daar 10mn staan kijken hoe niemand om worsten kwam en ik er geen mocht nemen. Uiteindelijk heeft het nog lang geduurd eer ik mijn brochettejes kreeg.

Een heel systeem met bonnen en alles omdat er ooit eens een plateau met vlees vergeten werd, en er tegelijkertijd 4 man 3u na datum pas toe kwam.. Dit terwijl er nog geen enkele andere keer ooit vlees tekort geweest is. Maar wel een grote inperking van de flexibiliteit.

Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met zakken vol gekregen bonnetjes, en was er nog een hoop vlees over. Volgend jaar Neem ik een koelbox en zilverpapier mee 

Geplaatst:

Ik heb nog een brochette meegepakt voor onderweg. :D

Geplaatst:

:lolz: Asserti zijn opmerking wilde ik dus privé geven :oops: .

Systeem werkt inderdaad niet en nadien was er nog eens een hoop vlees over. Denk dat onze tafel 30 minuten gewacht heeft op hun brochette terwijl de ribben & worsten daar koud lagen te worden. Is zeker geen verwijt naar de helpers want die hebben fantastisch werk geleverd maar het systeem zou anders moeten kunnen... Dan zullen de tafels ook sneller leeg worden :ninja: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
6 minuten geleden zei PJH:

word ik te voorspelbaar? :D

Neen hoor, je bent goed bezig :) 

Geplaatst:

Dat heeft eigenlijk niks te maken met een bonnensysteem, maar eerder met het feit dat we de meeste zaken in batches bakken. Eerst een ribben, dan eens worsten enz. Zet maar in de enquete die je straks krijgt :)

Geplaatst:

dat bbq punt is altijd een moeilijk punt toch. Dat zie je op andere events ook. Dan deelt men bonnetjes uit, zijn die bonnetjes op en vraag je nog een stukje vlees. Nee dat krijg je niet en achteraf komt men dan langs met de overschot en hoeven de bonnetjes ineens niet meer.

Maar door die bonnetjes is het wel geregeld dat iedereen van elk stuk toch zeker 1 heeft gehad, en ik heb elk jaar eigenlijk al vlees mee naar huis gekregen :)

Geplaatst:
Zojuist zei PJH:

Dat heeft eigenlijk niks te maken met een bonnensysteem, maar eerder met het feit dat we de meeste zaken in batches bakken. Eerst een ribben, dan eens worsten enz. Zet maar in de enquete die je straks krijgt :)

Ja en neen in de zin dat ze dan wel iets anders wilden eten maar niet mochten.

Soit, ik weet hoeveel werk zoiets is dus ik wil niet de bad boy spelen. 't Was zoals altijd een fantastische dag :party: 

Geplaatst:

Eigenlijk wel. Want ik had gerust nog een ribbetje of worst willen eten, in plaats van ze koud te zien worden, maar ik mocht niet. 

Bijkomend, ik breng liever mijn eigen drank mee dan dat ik verplicht wordt 2 drankjes te drinken aan de start en ondertussen mijn lunch buiten dien op te eten.

Ik maak liever pjh rijk dan de karting in Eupen ;)  

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 minuten geleden zei Asserti:

Eigenlijk wel. Want ik had gerust nog een ribbetje of worst willen eten, in plaats van ze koud te zien worden, maar ik mocht niet. 

Bijkomend, ik breng liever mijn eigen drank mee dan dat ik verplicht wordt 2 drankjes te drinken aan de start en ondertussen mijn lunch buiten dien op te eten.

Ik maak liever pjh rijk dan de karting in Eupen ;)  

Dat laatste begrijp ik enerzijds, anderzijds mogen we daar met 100 man toestuiken op een toplocatie... Logisch dat ze van de karting daar iets tegenover stellen, niet?

Geplaatst:

Brochette: idd herkenbaar verhaal. En een bon voor een brochette mocht niet ingeruild worden voor een ribbetje of worst. Streng maar rechtvaardig, of zoiets :D

Als er dan toch een 'kritiek-pagina'  komt:

- Vermijd de Ruhrsee in alle toekomstige rondritten.
De Duitsers hebben die omgeving tot zero-tolerance gebombardeerd vanwege de enorme overlast aan (sportief) verkeer. Er vinden véél controles plaats door anonieme (film)motards. Met name in de buurt van Heimbach. Al die banen zijn teruggebracht tot 50km/h en 70km/h en dat is maar met één reden: je kloten

Daarnaast is die regio ook notoir druk te noemen op mooie weekenddagen.

De tweede helft van de rondrit was op dat vlak een verademing :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
36 minuten geleden zei Jupke:

Ik heb nog een brochette meegepakt voor onderweg. :D

Ja, die heeft een meter of 10 meegegaan schat ik :)

Geplaatst:
24 minuten geleden zei TomT:

Logisch dat ze van de karting daar iets tegenover stellen, niet?

Dat denk ik er ook van.

Geplaatst:
3 minutes ago, Le Capri Mauve said:

Ja, die heeft een meter of 10 meegegaan schat ik :)

Dat kan wel kloppen. :lol:

Geplaatst:
11 minuten geleden zei msxx:

Brochette: idd herkenbaar verhaal. En een bon voor een brochette mocht niet ingeruild worden voor een ribbetje of worst. Streng maar rechtvaardig, of zoiets :D

Als er dan toch een 'kritiek-pagina'  komt:

- Vermijd de Ruhrsee in alle toekomstige rondritten.
De Duitsers hebben die omgeving tot zero-tolerance gebombardeerd vanwege de enorme overlast aan (sportief) verkeer. Er vinden véél controles plaats door anonieme (film)motards. Met name in de buurt van Heimbach. Al die banen zijn teruggebracht tot 50km/h en 70km/h en dat is maar met één reden: je kloten

Daarnaast is die regio ook notoir druk te noemen op mooie weekenddagen.

De tweede helft van de rondrit was op dat vlak een verademing :)

goed om weten en lezen tegen zondag...hopelijk staan ze er niet nadat er afgelopen zondag een hoop zotten zijn gepasseerd.

Geplaatst:

mijne co stond met een koppel te babbelen in de rij aan de bbq

en kreeg ze de vraag van dat vrouwke: "of ze onderweg niet misselijk werd", waarop ze reageerde met: "toen het te erg was, mocht ik zelf rijden"

toen zag ze dat de echtgenoot van de vraagstellende dame, met een mond vol tanden te kijken, waarop een flauwe opmerking à la

"oei schat, gij hebt niet gereden vandaag" volgde :oops:

nu ja, met een auto zonder power kan je gerust het stuur doorgeven natuurlijk

(nu moet ze nog 't stuur deftig leren vasthouden)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 minutes ago, flupke73 said:

toen mijne co op de vraag of ze onderweg niet misselijk werd, reageerde met toen het te erg was, mocht ik zelf rijden

stond de echtgenoot van de vraagstellende dame met een mond vol tanden te kijken, waarop een flauwe

"oei schat, gij hebt niet gereden vandaag" volgde :oops:

mijne co voelde zich effe schuldig :ninja:

(nu moet ze nog 't stuur deftig leren vasthouden)

Heb het nu al 10 keer gelezen en ik versta er nog altijd geen kloten van :wacko:

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

:lolz:

Sorry. :oops:

Capture.PNG

Geplaatst:
1 hour ago, Asserti said:

enEn als je toch negatieve  commentaar wilt, toen ik begon met eten waren er alleen ribbetjes te krijgen. Ik had nog al mijn bonnetjes, dus settelde ik maar voor ribben. Tijdens het eten ruilde ik mijn worstenbon voor een brochettebon. Ik keer terug en zie alleen worsten en ribben liggen. Heb daar 10mn staan kijken hoe niemand om worsten kwam en ik er geen mocht nemen. Uiteindelijk heeft het nog lang geduurd eer ik mijn brochettejes kreeg.

+1

Geplaatst:

wrong topic ook nog eens 

goe bezique:oops:

Geplaatst:
2 minuten geleden zei flupke73:

wrong topic ook nog eens 

goe bezique:oops:

@flupke73 : Staat nu in de juiste :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
46 minuten geleden zei flupke73:

't Is dat. Ik zie me bij de mijne nog zo snel het stuur niet doorgeven.

Geplaatst:
1 uur geleden zei Mayonaise:

Dat denk ik er ook van.

Natuurlijk is dat logisch. Maar is zo'n locatie nodig? Voor mij niet vandaar mijn opmerking. Voor andere mss wel.

Allez, ik was wel blij met de wc toen mijn vuurvreter van de avond ervoor er langs onder uit wou. Pikant Amai!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 minuten geleden zei Asserti:

Natuurlijk is dat logisch. Maar is zo'n locatie nodig? Voor mij niet vandaar mijn opmerking. Voor andere mss wel.

Heeft toch zijn voordelen voor bepaalde mensen die nog iets willen eten, die een halfuur te vroeg zijn of die nog eens naar het toilet willen.

Dan is 1 drankje toch niets als extra

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in